Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:45:17

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: magnetiseren
BerichtGeplaatst: 23-04-2007, 21:50:03 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-04-2007, 12:25:39
Berichten: 149
Locatie: Hengelo
deze therapie helpt dergelijk wel.

Ik heb een tijdje geleden een diep punt in mijn leven gehad, ik zag het hele leven negatief, ik wou niks meer doen, en school, het weer zit tegen, het heeft geen zin, en het dagelijks leven.
Ik zag het niet echt meer zitten.
Ik ben door mijn vader bij een man terecht gekomen, die heel goed is in zijn vak met la stone therapie en magnetiseren, het een hele goede man, niet zomaar de eerste en de beste.
Hij zag echt de negatieviteit bij mij uitstralen.
Ik ben nu verschillende keren bij hem geweest, er zat vooruitgang in, het ging bij mij ook wel wat beter.
Een paar dagen terug, Vrijdag op Zaterdag had ik een droom waar ik van boven een bevesteging heb ontvangen dat het met mij beter gaat, mijn droom betekende dat ik bezig was met afzwakken van routineuze gedachten en handelingen die mijn persoonlijke groei belemmeren.
Die zaterdag moest ik dus weer naar mijn therapie, en die beste man, heeft van boven te horen gekregen dat al mijn blokkades nu open staan, en dat het nog even doorzetten is en het word allemaal beter.
Ik voel me de laatste tijd echt een heel stuk beter, ik kan weer vrolijk zijn,ik straal weer beter uit, heb weer zin om dingen te gaan doen, en ben omdat het beter ging met mij ook weer meer met het spirituele verdergegaan, en nu voelt het een heel stuk beter aan.

Ik ben blij dat mijn pad mij daar naar toe heeft mogen brenge en dat ik positiever het leven mag zien.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: magnetiseren
BerichtGeplaatst: 26-04-2007, 14:43:19 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-01-2006, 12:33:13
Berichten: 85
Locatie: Gouda
blij dat het je helpt wout! is je schooldag nog een beetje goed gegaan na die lange slinger van vannacht? ;)

_________________
Omdat ik er zo weinig ben, moet je juist die momenten koesteren dat ik er WEL ben...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: magnetiseren
BerichtGeplaatst: 26-04-2007, 20:42:36 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-04-2007, 12:25:39
Berichten: 149
Locatie: Hengelo
:D

ja mooi togh :)

och de schooldagging heel goed behalve onder wiskunde toen viel ik sowat in slaap, echt die les haalt alle energie uit me weg want daarna was ik weer stuk actiever en daar voor ook :P

en nog naar gesjellige verjaardag geweest :)

gr wouter


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: magnetiseren
BerichtGeplaatst: 27-04-2007, 11:01:34 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-01-2006, 12:33:13
Berichten: 85
Locatie: Gouda
haha ok dan, wiskunde is erg saai ja... vaak heb je het niet eens nodig! ligt aan de kant die je op wil :)

_________________
Omdat ik er zo weinig ben, moet je juist die momenten koesteren dat ik er WEL ben...


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl