Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:03:26

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Sjamaan
BerichtGeplaatst: 30-08-2015, 21:51:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-08-2015, 21:37:51
Berichten: 1
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en ik hoopte dat hier iemand me kan helpen. Mijn hele leven lang heb ik geweten dat ik spiritueel ben alleen niemand nam mij serieus. Ik ben nu 17 en ik ben erachter gekomen dat ik een genezer ben, helderruikend, helderproevend en heldervoelend ben. Omdat dit nog allemaal nieuw voor me is weet ik niet hoe ik met deze gebeurtenissen om moet gaan. Ook denk ik dat ik dingen kan voorspellen. Ik heb vaak dingen in mijn hoofd een een dag later of dezelfde dag lees ik het ergens of zie ik het ergens. Ik doen nu sinds kort aan Reiki en gebruik mijn geneeskrachten om andere mensen te helpen. Maar omdat het zoveel dingen bij elkaar zijn weet ik niet wat mijn juiste weg hier in is. Ik word niet serieus genoeg genomen en er zijn heel weinig mensen in mijn leven die mij kunnen helpen.

Groetjes Anouk :wave:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Sjamaan
BerichtGeplaatst: 31-08-2015, 06:57:55 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Anouk.

Je weet niet de weg hier in schrijf je, ik denk dat je dat over moet laten aan je gids, wat belangrijk voor je ontwikkeling is gaat het eerst gebeuren, dat is b.v reiki de rest komt van zelf. Bedenk dat als je voor gene zijde gaat werken ze op alle manieren zullen helpen om het doel te bereiken wat voor jou belangrijk is, heb vertrouwen vaak zal je soms je afvragen waar ben ik mee bezig beschouw het als een leerschool en dat je in de eerste klas zit waar allerlei onder werpen ter sprake komen die voor een verdere opleiding nood zakelijk zijn. Dus heb vertrouwen en geduld en vraag veel om bescherming, ik denk dat je dat wel nodig hebt in deze leer periode.

Groeten Hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Sjamaan
BerichtGeplaatst: 02-09-2015, 14:45:38 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Welkom Anouk :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Sjamaan
BerichtGeplaatst: 16-09-2015, 18:08:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-08-2015, 12:51:31
Berichten: 55
welkom anouck.

trust intuition ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Sjamaan
BerichtGeplaatst: 16-09-2015, 20:06:45 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Anouk1998 schreef:
Ik word niet serieus genoeg genomen en er zijn heel weinig mensen in mijn leven die mij kunnen helpen.
Niet serieus genomen worden duid op onbegrip, miscommunicatie, leven in een luchtbel en onwillendheid nader tot elkaar te komen. Er is dan sprake van disbalans. Het beoogde doel word bereikt door die handeling te kiezen die de voorgaande neutraliseert.

Zo lijden juristen en rechters soms aan morele waanzin en overvloedige ego tripperij, men leeft dan een idealisme, een luchtbel die niet strookt met de realiteit. De ogen zijn verwijd en extreem helder, er word van binnen 'het ego/moraal' het 'ik positieve' naar de buitenwereld welke veelal als negatief word ervaren geprojecteerd. Men zal dan meer klaarspelen het ego te paaien. We gebruiken dan positivisme om het negatieve te neutraliseren. Bij extremisme, is men zo ver doorgeslagen dat enkel extreme geldingsdrang neutraliseert. Depressieven positiveren en positieve mensen negativeren. Het doel is dus een goede verhouding te vinden tussen het positieve en het negatieve en zo de juiste balans terug te vinden. Verwijde ogen kunnen echter ook duiden op onverwerkt trauma/PTSD.

In negativiteit schuilt een evenredig potentiëel en kracht als positiviteit en verklaart waarom het zo'n succesvol middel is tegen naïviteit, een disbalans in het positieve. Men hoeft echter geen negatief of positief persoon te zijn om het negatieve of positieve aan te wenden. Het zelf beoogt een perfecte balans met zijn omgeving. Uit disbalans volgt onnodig lijden.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Sjamaan
BerichtGeplaatst: 16-04-2016, 13:54:13 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-09-2015, 19:45:50
Berichten: 57
[/quote]Niet serieus genomen worden duid op onbegrip, miscommunicatie, leven in een luchtbel en onwillendheid nader tot elkaar te komen. Er is dan sprake van disbalans. Het beoogde doel word bereikt door die handeling te kiezen die de voorgaande neutraliseert.



In negativiteit schuilt een evenredig potentiëel en kracht als positiviteit en verklaart waarom het zo'n succesvol middel is tegen naïviteit, een disbalans in het positieve. Men hoeft echter geen negatief of positief persoon te zijn om het negatieve of positieve aan te wenden. Het zelf beoogt een perfecte balans met zijn omgeving. Uit disbalans volgt onnodig lijden.[/quote]
mooi gezegd hoor! (dat bedoel ik niet flauw)

:wave: Magicgirl

_________________
with her brave wings, she can fly!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl