Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 05:51:20

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: ACNEE- MEISJE
BerichtGeplaatst: 23-11-2007, 23:29:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-10-2007, 09:24:35
Berichten: 17
IK HEB ECHT FEL LAST VAN ACNE OP MIJN RUG EN IK VIND HET ZO LELLIJK
IK WIL HT WEG MAAR IK HEB ZOVEEL GEPROBEERT WAT ZOU IK KUNNEN DOEN??
DOKTER AL GEWEEST MA HELPT NIKS ERVAN :?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ACNEE- MEISJE
BerichtGeplaatst: 24-11-2007, 13:54:43 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-08-2006, 16:11:33
Berichten: 242
er zijn een aantal tips, waarvan ik je de volgende zal geven, omdat ik denk dat deze zullen helpen voor een groot deel:

1. hierbij heb je wel hulp nodig:
koop klei bij een reformzaak, dit kan zijn uit een tube voor het gemak bij kleine plekken zoals in het gezicht en voor de grotere delen zoals je rug is de poederklei om zelf een papje te maken het voordeligst. Afhankelijk van je typehuid raad ik je aan voor de groene klei, bij een gevoelige huid de witte kleipoeder. Maak met lauw water hier een papje van en voeg daar 5 druppels tea tree olie aan toe ( deze is ook te koop bij een reformzaak, mocht je in amsterdam of omgeving wonen, bij de peperbol op de albert kuijp markt zijn ze zowiezo te koop)

smeer dit papje over je gehele rug en laat 20minuten zitten, om het daarna weer af te spoelen. doe dit 1xper week, hoogstens 2x met tussendagen.

Bij enkele plekken kan je ook de tea tree op een wattenstaafje druppelen ( 1druppel ) en deze op de plek aantippen.Dit kan je 1keer per dag voor het slapen doen.

Zorg er altijd voor dat je eerst je lichaam wast met water voor je het gaat behandelen.

2. wat ik je aanraad om zowiezo altijd te doen ook in combinatie met de behandelijng is smorgens na het opstaan te douchen en savonds voor het slapen gaan ditzelde te doen, maar dan alleen met water op de volgende wijze:
eerst warm water ( vooral dus op je rug ) en daarna de douche koud zetten en dit even over je rug te laten stromen.

het afwisselen zorgt niet alleen voor de doorbloeding, maar het koude water ook nog eens om je porien te sluiten, zodat er geen vuil makkelijk in komt.

Druppel daarna desnoods met een wattenstaafje wat tea tree olie op de acne plekken. elke avond dus..

dan kan je alsnog 1x per week een kleipapje maken en je rug daarmee insmeren zoals boven beschreven.


Let op! gebruik nooit meer dan 5 druppels per papje! en tip alleen de bultjes aan wanneer je het wattenstaafje gebruikt.....
veel succes

nicole

_________________
Een goede naam gaat boven rijkdom,
waardering boven zilver en goud.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ACNEE- MEISJE
BerichtGeplaatst: 27-11-2007, 11:43:40 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-11-2007, 09:16:03
Berichten: 19
Locatie: Veenendaal
Wat heb je allemaal al geprobeerd?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ACNEE- MEISJE
BerichtGeplaatst: 27-11-2007, 22:17:54 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Ik ben van mening dat de oorzaak van Acne altijd terug te leiden is op een mentaal/geestelijk aspect. Maargoed, indien daar sprake van is, is het meer iets voor de lange termijn.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl