barry schreef:
Lieve Amanda,
Waarom gaan we altijd alles in het begin wat er dan gebeurt als niet leuk ervaren. Natuurlijk een Reiki inwijding is geen pretje, en daar zouden masters iets opener over kunnen zijn.
Maar bekijk het ook eens van de ander kant, je hebt je opa vrij kunnen laten. Ik ben ervan overtuigd dat wat je hebt meegemaakt even positief is voor jou, als voor jou opa.
Wat is niet klaar voor zijn voor Reiki, ik ben ervan overtuigd dat je met liefde de keuze hebt gemaakt om een reiki cursus te gaan daan. Een Reiki cursus kost veel geld, dus heb je daar lang over nagedacht.
Je was er volkomen mee eens, doen je de cursus gedaan had.
(okey weet niet jou verhaal, maar dit is een voorbeeld van veel mensen)
Toch was je klaar voor jou cursus Reiki, het was de tijd dat je anders ging denken.
een reiki twee cursus.
je kanaal wordt iets meer opengezet als voorheen, je gebruikt dus ook iets meer energie. Misschien heb je dat nog niet gelijk in te gaten.
Je hebt of wil niet in te gaten hebben dat je eigenlijk al openstaat voor dit soort dingen.
Volg je gevoel, dat is het belangrijkste. je bent erg ver en maak daar gebruik van, ga fam. of vrienden behandelen, ik ben ervan overtuigd dat je het kan.
Laat je je evt, Reiki twee inwijding een spirituele pad zijn, het zal een goede richtlijn zijn. Maar maak hierbij gebruik van je gevoel.
Je bent verder hiermee dan je denkt.
veel liefs,
barry.
Ik ben er gewoon even stil van.
Misschien heb je wel gelijk en moet ik toch eens een Reiki 2 inwijding doen. Maar ik ben nogal huiverig met het zoeken naar een Master. De vorige was zo commercieel en wist eigenlijk niet wat er met mij gebeurde. Daardoor kon ze me ook niet helpen hiermee.
Echt negatief kijk ik er niet op terug. Ik heb in een diep dal gezeten. Maar ik ben er zoveel sterker uitgekomen. Die tijd was echt niet leuk, maar nu ben ik ook wel blij dat ik het heb gedaan. Want anders sukkelde ik misschien wel verder in het leventje van toen.
Ik heb nu even geen geld om een tweede inwijding te doen. In maart ga ik nl. al beginnen met een andere cursus die ook niet goedkoop is.
Maar ik ga er zeker over nadenken.
Bedankt voor je lieve bericht
Amanda