Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:12:40

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Wie doet hier aan Reiki?
BerichtGeplaatst: 16-01-2005, 14:45:09 
Amanda schreef:
Ik ben er gewoon even stil van.
Misschien heb je wel gelijk en moet ik toch eens een Reiki 2 inwijding doen. Maar ik ben nogal huiverig met het zoeken naar een Master. De vorige was zo commercieel en wist eigenlijk niet wat er met mij gebeurde. Daardoor kon ze me ook niet helpen hiermee.
Echt negatief kijk ik er niet op terug. Ik heb in een diep dal gezeten. Maar ik ben er zoveel sterker uitgekomen. Die tijd was echt niet leuk, maar nu ben ik ook wel blij dat ik het heb gedaan. Want anders sukkelde ik misschien wel verder in het leventje van toen.

Ik heb nu even geen geld om een tweede inwijding te doen. In maart ga ik nl. al beginnen met een andere cursus die ook niet goedkoop is.
Maar ik ga er zeker over nadenken.

Bedankt voor je lieve bericht ;)
Amanda


Ben blij dat ik je even kon helpen,
volg bij het zoeken naar een master je gevoel. Masters die echt commercieel zijn, denken te veel aan geld.

Veel plezier met je nieuwe cursus.

liefs
Barry.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wie doet hier aan Reiki?
BerichtGeplaatst: 16-01-2005, 14:47:08 
Darkwolf schreef:
Barry,

Mijn gevoel zegt NEE! tegen dat soort cursussen.
En als het een cursus wordt betreft healing, ben ik daar mee geinteresseerd in voor dieren dan healing cursussen voor de mens.
(Hoewel ons meridianen stelsel weinig verschilt van andere dieren eigenlijk...)
Maar ik vindt het prettiger om te werken met dieren dan met mensen eerlijk gezegt.

Wolf


Je moet dan wat je gevoel je ingeeft.

liefs
Barry.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wie doet hier aan Reiki?
BerichtGeplaatst: 16-01-2005, 15:58:10 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-12-2004, 18:28:42
Berichten: 60
Locatie: Midden-limburg
Ik heb zelf de reiki 1 en 2 inwijdingen gehad, ben vanaf de cursussen dagelijks bezig met reiki.
Reiki is nu een deel van mijn leven.
Ik ben zelf de reiki cursus gaan doen om mijn oud verdriet en opgekropte gevoellens los te laten. Ik ben er namelijk zo één die niet kan loslaten.
Wat veel problemen met zich mee brengt.
Ik heb de reiki inwijdingen niet altijd als prettig ervaren, ben dan ook door diepe dalen gegaan, maar ik ben er wel positief door veranderd.
Je komt weer dichter bij je "eigen" IK te staan en ik heb nu de kracht om dingen/personen en gevoellens los te laten.
Omdat ik nu niet alleen weet dat dit beter voor me is, maar ik het nu ook VOEL!
Ik ben me bewuster van de momenten dat ik energie weggeef bewust/onbewust, omdat ik dit in mijn lichaam voel.
Ik gebruik de reiki vooral voor mezelf, maar als iemand mij vraagt om hem te behandelen,dan doe ik dit graag.

liefs dupke


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wie doet hier aan Reiki?
BerichtGeplaatst: 16-01-2005, 18:32:46 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-11-2004, 20:40:36
Berichten: 1174
Locatie: Hoeksche Waard
Dupke, ik herken heel veel van mezelf in jouw verhaal.
Alleen heb ik de stap naar mensen behandelen nog niet genomen.
Ik voel nu wel steeds meer dat ik daar klaar voor ben en wacht gewoon tot het juiste moment af.

Barry, geef jij ook geen Reiki cursussen?? :P
Nee hoor, dat is voor mij te ver weg.
Ik ga gewoon op zoek naar iemand dichter in de buurt. En die heb ik ook wel gevonden. Hij is master, maar wil eigenlijk geen mensen meer inwijden. Omdat veel mensen Reiki niet serieus nemen.
Geen idee of hij voor mij een uitzondereing wil maken, maar ik ga het hem zeker eens vragen.
Ook omdat hij mij kent op spiritueel vlak en precies weet hoe ik in elkaar steekt.

Groetjes Amanda

_________________
"Jij ziet dingen die er niet zijn," zei hij.
"Er zijn dingen die jij niet ziet," dacht ik.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wie doet hier aan Reiki?
BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 17:02:06 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 20:33:27
Berichten: 113
Locatie: Scherpenzeel
Ik kan ook energie geven zonder cursus, heb van de week voor t eerst mn moeder behandeld, die was wel 3 dagen klacht vrij, mm werkt dus toch. cilia

_________________
a new beginning always starts with the end


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl