(Alweer mijn excuses voor de late reactie. Ik ga proberen sneller te reageren.)
@OmegaZionIk ga zekers je tip volgen! (:
@BoarderDat denk ik eigenlijk niet.
Want als ik iets denk en ik kijk iemand aan, merk ik gewoon aan de persoon dat hij/zij dat opgevangen heeft.
Dan herhaalt hij/zij gewoon de woorden die ik heb gezegd, zonder te weten dat het eigenlijk mijn gedachtes waren.
Maar het is ook zo irritant als zulke dingen gebeuren, dan ga je er JUIST op letten. Het gebeurt echt de hele dag!
Zelfs als ik afgeleid ben en ik denk niet meer an die telepathie, dan gebeurt het ook...
Maar je zou best gelijk kunnen hebben hoor, met dat deel ''Ik denk niet dat als jij ergens aan denkt, dat jan en alleman die gedachte opvangt.''.
@PepperMaar ik snap eigenlijk niet hoe je een muur moet maken..
Moet je dan gewoon een dikke muur rondom je voorstellen?
Wel fijn dat er iemand hetzelfde als mij meemaakt(e).
---Nog iets wat ik wil vertellen---Ik ben soortvan-verslaafd aan sommige sites, zoals sites die allemaal artikelen schrijven over lifestyle.
Ik kijk elke dag op die sites, en het lijkt wel alsof ik ook elke dag onbewust gedachtes naar hun verstuur!
Als ik bv. denk chocolade-ijs (ik zeg maar wat, haha
), dan komt er een paar uur later op 1 van die sites ook een artikel over chocolade-ijs.
En ik weet zeker dat dat geen toeval is, want zulke dingen gebeuren echt heel vaak.
Het gebeurt zelfs met tijdschriften die ik lees!
(^ hoewel ik niet weet of jullie deze verhaal snappen..><)
Gelukkig bestaat deze forum!
Want dit is de enige plek waar ik dit soort dingen kwijt kan. Ik zit er eigenlijk heel lang mee. Mijn gedachtes worden gewoon (onbewust) naar andere mensen verstuurt. Ook als ik dingen voor mezelf wil houden, of iets geheims heb, mensen vangen het gewoon op. Ik word er echt gek van!
Thanks iedereen, meer advies/hulp is altijd welkom!