ik zou beginnen op te merken hoe je in het dagelijks leven al (onbewust) telepathie gebruikt, ik weet zeker dat
je vanzelf steeds meer op gaat vallen, en daarna kan je t bewust proberen toe te passen
je merkt vanzelf wat voor jouzelf goed en minder goed werkt ik weet ook zeker dat t je gaat verbazen hoe snel t werkt
telekinese vind ik zelf heel moeilijk, en ik oefen t ook niet meer want t heeft een rare invloed op mn energie en ik heb best wat schrik momenten gehad zo leuk is t niet
ik kan proberen uit te leggen wat ik er van begrijp..
ik stuur gewoon energie in het object (ik gebruik vooral een stalen kogel die moet gaan rollen) en dan krijgt die bal een aura in mijn kleur paars en dan denk ik alleen maar aan die kogel (en de ondergrond waar die op ligt!) en na een tijdje kan je m zien bewegen, hij klopt bijv op je hartslag, of je kan m laten verdwijnen, dat laatste is denk ik verbeelding/een truucje van je ogen, maar het is wel de enige manier waarmee ik enigszins resultaat heb gezien.
goeie tip is nog om de bal eerst op je hand te laten rollen zodat je weet hoe t voelt om de ondergrond te zijn, wel proberen je hand niet te bewegen en dan als ie op de tafel ligt dat gevoel voelen.
t komt er in principe op neer dat je je moet realiseren dat jij en die bal dezelfde energie delen. en hoe t voelt is alsof je je vinger beweegt, je denkt het alleen in je onderbewustzijn, je denkt niet 'beweeg vinger' ofzo, je doet t gewoon. zo moet het ook voelen met je bal of wat je wil bewegen (een hanger ophangen en laten zwaaien vanuit stilstand is een goeie) oh en ik heb gezien dat veel mensen hun handen gebruiken, ik vind het makkelijker zonder handen (wel de energie erin via je handen das t makkelijkste)
je merkt dat het werkt als je object in de fysieke dimensie gaat trillen, bij zon bal op een vlakke ondergrond heeft ie maar een iets grotere beweging nodig om momentum te krijgen, dat vind ik voldoende bewijs dat je bewustzijn de materie beinvloed in plaats van waar neemt en als dat bewezen is kan je dr ook weer mee ophouden, want t kost uren en uren