Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:10:16

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 12-06-2010, 17:11:52 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
In een televisiedoos! :duh:

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 13-06-2010, 11:25:27 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-05-2010, 19:34:03
Berichten: 58
Locatie: België
beste labo- omgeving lijkt mij :

witte kamer, computer voor verwerking (om het lezen van lichaamstaal uit te sluiten).
Telefoon had ik overwogen maar ik besefte dat je dan nog naar stemkleur kunt luisteren en suggestief kunt doen.

Ik zou er wel eens een scriptie over willen doen.
Liefst met meerdere takken tegelijk: medici (om actieve hersendelen te meten of om telepathie te verklaren door bijvoorbeeld een hyperactiviteit in bepaalde hersendelen),psycholoog en socioloog om veldwerk uit te voeren : Wat is de invloed van anderen op dit gedrag? Wat zijn de uitlokkende/ beïnvloedende factoren? Wat kun je van iemand te weten komen in een gesprek van exact 10 minuten zonder naar echt belangrijke info over de persoon te vragen(een koetjes en kalfjes gesprek ofzo)? In welke spanwijdte werkt dit goed? Wat zijn de meest bruikbare toepassingen in groepssituaties?

Is dit aangeboren of aangeleerd gedrag dat is ontstaan door een samenloop van interne/externe factoren? (ik vermoedt het laatste---)

_________________
Can you feel alive today? ---omnia neocelt


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 07-01-2011, 08:35:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-12-2010, 22:07:12
Berichten: 38
Locatie: Alphen aan den Rijn
er is een boek dat gaat over COSMISCHE TELEPATHIE ,van Tuela, een goed boek,
daar word idd in uitgelegd hoe de hersenen reageren etc,
in de jaren 50,60 en begin 70 zijn er heeeeel veel onderzoeken door de amerikaanse en vooral russische geheime dienst gedaan op onderandere telepathie..
de wetenschap weet er al ontzettend veel van... maar ze willen het niet erkennen want het word in het leger gebruikt..
iedereen kent tegenwoordig de wapens die in iraq zijn ingezet om geluidsgolven naar een bepaalde vibratie te sturen die een illusie creeeren voor de slachtoffers waardoor ze ontzettend angstig worden etc, dit is ook een vorm van telepathie..

nadat ik deze had gelezen heb ik aardig wat geleerd..
maar om telepathie echt goed te beoefenen zal je een stuk liefdevoller willen worden en een sterker hart verkrijgen..

net zoals eerder in dit topic werd verteld, telepathie kent idd geen grenzen..
Ik heb persoonlijk ook aardig last van telepathie , dit komt simpelweg omdat mensen angstig zijn voor hun gedachten,
en die angst kan bv naar jou gericht worden als ze een beetje bang worden voor mensen die hhun zouden (horen denken)...
Toevallig (dus niet) , komt het bij mij bv terecht en ik kan daar weer op reageren waardoor er meer angst en haat etc ontstaat...

wil met telepathie beoefenen zal je eerst een boel kunnen slikken en accepteren...
want telepathie kan je idd geen spellingsfouten maken, alle gevoelens en gedachtes komen door als je er open voor staat..
lastig is dat voor sommige mensen zeker in deze wereld waar ieder ze dingetjes voor zichzelf wil houden enz...
voor onzekere mensen is dit hellemaal een punt waardoor ze nog onzeker worden,
ze voelen zich niet meer veilig in eigen lichaam etc..

Dus mijn advies is aan iedereen gewoonweg, voordat ze beginnen aan telepathie beoefenen,
Accepteer dat alles aan elkaar verbonden is, leef uit je hart, leef in het licht..
maak jezelf elke dag goed energetisch schoon, zoals je je fysiek onderhoud onderhoud je je etherisch lichaam..
eet gezond, en tja, leef gewoonweg via de positieve weg, doch wel zo dat je het negatieve herkent. in balans..
en ken je angsten en verwachtingen, deze spelen een grote rol in gedachtegangen van mensen, vooral als het om non-verbale communicatie gaat..

veel succes en liefde gewenst

_________________
"tot mijn Zelf zal ik terugkeren' - Buddha


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 08-01-2011, 22:35:50 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-05-2010, 19:34:03
Berichten: 58
Locatie: België
wel wreed als dat alleen zou dienen om mensen te pijnigen...
het is zeker iets moois maar het weegt enorm zwaar omdat je dan ineens met dingen van mensen uit een heel restaurant zit.
Of een klas.
Neem nu mijn klas : zij hebben zoveel erge dingen meegemaakt allemaal te samen en ik kon nooit wat zeggen over hun verdriet écht frustrerend. Maar sinds de bezinning is er eigenlijk een bevestiging gekomen van wat ik al voelde en dat was wel een opluchting want ja...
neem nu dat je met de gevoelens zit van iemand die verkracht is en verdriet van nog trauma's van allerlei aard. dat is zwaar!
Nu kan ik er tenminste over spreken en hen helpen waar kan zonder te zeggen hoe ik dat weet.
Simpel om alles te horen maare om er het uitknopke op te vinden.
En ik kan er met niemand over praten, want heel veel mensen hebben snel schrik ervan.
En de meesten hebben zoiets van: zeg dan nu eens wat ik denk, hé.
eens zien wat ze daarop zegt.

mijn ding werkt meer zo: ik zie mensen in bv. restuarant en dan voel ik wat ze voelen, waar hun zorgen zijn en in +- 10 min. heb ik een karakterschets van hun zorgen, smaak, welke trekjes, betrouwbaarheid, waarschijnlijke intresse, koffie/theedrinker en nog allerlei van die dingen. Het zijn geen spellingsfouten, maar 'spellingsfouten' die je kan maken: ik merk dat ik soms mijn idee van een gedachte bijstel adhv een bepaalde gedraging

liefs the Raven

_________________
Can you feel alive today? ---omnia neocelt


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 29-01-2011, 13:17:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-01-2011, 12:51:08
Berichten: 8
Hoi Raven,

Als je geïnteresseerd bent in wetenschappelijk onderzoek over telepathie, er is een Amerikaanse wetenschapper, Dean Radin, die al behoorlijk ver is en er een aantal boeken over heeft geschreven. Voor mijzelf is de wetenschap ook maar een geloofssysteem en ik handhaaf nu voornamelijk die van mijzelf en wat mensen waarmee ik correspondeer;) Hoewel ik ironisch genoeg wel met een master bezig ben:S (zie het als een sleutel)

Ik zou het leuk vinden om over de mail eens te brainstormen. Ik ben zelf het scheppingsproces op aarde aan het beschrijven, wat ik heb opgedeeld in een aantal bouwstenen. Zie ook www.yaloqaqa.nl. Inmiddels ben ik bij een topic de stroom van energie en synchroniciteit beland. Waarbij ik vormen van telepathie met behulp van je eigen energieveld, pijnappelklier en afstemmen aan het beschrijven ben.

Ik kan net zoals jij gedachten, gevoelens, emoties, blokkades in het lichaam etc. van andere mensen voelen. Dit energieveld kun je ook gebruiken om gemoedstoestanden en gedachten naar andere mensen te projecteren. Dit kan met gedachten, maar ook aanvullend met wat simpele magnetische handbewegingen, waardoor je dingen naar je toe kan trekken en afstoten.

Het gaat nog veel verder tot het herschrijven van levenslijnen en activeren van DNA (wat overigens in overeenstemming met me begeleiders gaat, ik werk hierbij niet met mijn eigen energie). Maar wordt allemaal wat veel om hier te vertellen. Stuur eens een mailtje naar rolandvolst@hotmail.com als je het leuk vind om hierover informatie uit te wisselen.
Groeten,

Roland


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 29-01-2011, 16:41:54 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-05-2010, 19:34:03
Berichten: 58
Locatie: België
hoi Roland,

ik zal je zeker nog eens sturen, alvast super bedankt!
Ik denk dat er misschien nog wel wat interessante zaken
te bespreken vallen.
Ik ben zeker geïnteresseerd in de wetenschappelijke toetsing ervan als wel de praktijk.
Steeds vaker zie je er kinderen,studenten en werkende mensen mee worstelen, maar wordt er eigenlijk op een destructieve manier op gereageerd.
Wel, de mogelijke gebieden zijn immers nog niet voldoende duidelijk. Er is nog veel werk om ze gedragswetenschappelijk te integreren.

Liefs,
the Raven

_________________
Can you feel alive today? ---omnia neocelt


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 12-02-2011, 02:02:21 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
nu ik die post over oorlog lees moet ik denken aan de film: The Men Who Stare at Goats

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 14-04-2011, 21:13:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-05-2010, 19:34:03
Berichten: 58
Locatie: België
super goede film;
heeft trouwens veel rake punten.
Er zitten zomaar even heel wat punten in die bewezen zijn maaruh het is vooral supergrappig.

_________________
Can you feel alive today? ---omnia neocelt


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl