hoi hoi;
telepathie is denk ik wel voor iedereen zelfs voor schijnbaar ongevoeligen vermoed ik.
Wat de voorwaarden zijn?
voorzover ik denk te begrijpen komt het hier op neer:
je moet begrijpen dat als je dit gaat doen dat je onvermijdelijk met momenten op pijnlijke wijze met jezelf geconfronteerd gaat worden op sommige momenten. Je zal de mening van een ander horen; over alles aan jou. De meeste gevallen in verschillende stadia die ik tegen het lijf gelopen ben in heel mijn leven ben ik voornamelijk alleen telepaten tegengekomen die door hun levensomstandigheden deze mogelijkheid ontwikkelden. Verder moet je de mogelijkheid ontwikkelen om je innerlijke geluiden en vooral gevoelens te herkennen tussen die van anderen. Lucht geeft een soort gevoel, net als allerlei stiltes verschillend klinken. oefen je gevoel in vooroordelen:
ze zijn niet negatief maar wel een oordeel vooor het werkelijk (bijgestelde) oordeel.
Ga eens op een terras zitten en probeer het volgende: luister niet naar een gesprek, voel het en raad het onderwerp. Is deze getrouwd? hoe voelt ze zich? Is ze het eens met wat de ander zegt? wandel dan eens subtiel eraan voorbij als je naar W.C. gaat en controleer. Want je zal moeten oefenen om op gevoel een gedachte te formuleren en mensen te herkennen aan de manier waarop ze voelen. Zo onthoud ik slecht namen, maar weet ik perfect hoe iemand voelt waardoor ik ze onthoudt.
Als ik het goed heb wil je eigenlijk niet haar gedachten, maar haar gemoedstoestand en haar handelen hiernaar in de gaten houden.
Ook wil je haar uit haar probleem helpen, want het contact met mensen loopt haar nu niet goed, ze heeft er denk ik een tekort aan.
Wel is het zo dat niet iedereen er even gevoelig voor zal zijn, maar er zijn geen echte gevaren aan tenzij er Russen of Amerikanen aan te pas komen
Gevolgen? als je er erg goed in bent kan het moeilijk worden om er aan te ontsnappen want na een tijd ben ik het CONSTANT aan het horen. Je kunt je best doen om het weg te stoppen maar het blijft terugkomen. Verder kan je het moeilijk krijgen dat je zomaar dingen antwoordt zonder dat het gezegd is en dan komen de verwonderde/ boze blikken want niet iedereen wil zomaar dat je dingen weet. Het kan zowel voor jezelf als anderen een gevoel van schending geven, maar je beleeft er ook geweldige momenten mee waarbij men blij is dat iemand iets kan delen. Toch is het merendeel er bang voor, zo merk ik uit trail and error uit mijn oude omgeving en als ik het te vaak doe in mijn huidige krijg ik wantrouwen.