Heyhey,
Ik had het pas ook al geplaatst onder het kopje, spirituele ervaringen geloof ik.
Ik stond op het punt om in slaap te vallen, maar was nog wel wakker, en plotseling hoorde ik in m'n hoofd een andere stem, niet in m'n oor zoals ik wel is heb, of mijn eigen stem, maar echt in mijn hoofd begon er iemand tege mij te praten, zo ervaarde ik dat. Wel wanneer het contact voor mijn gevoel minder werd, hoorde ik heel veel oorsuizingen, alsof je een telefoon die afgaat naar je laptop hebt liggen, zo'n geluid. En het was een hele rustige bekende vrouwenstem..ik merkte heel erg dat mijn DENKwereld was uitgeschakeld, waardoor dit mogelijk was. Ik kon alles aan haar vragen, dat was ZO cool.. en mooi , en ik kreeg meteen antwoord terug! Ik doe ook nu sinds een aantal weekjes aan automatisch schrift, om te oefenen want ik wil echt graag beter contact met mijn gids of gidsen, en daar kreeg ik telkens een naam op papier ook. Een naam waar ik zelf nooit aan zal denken wanneer ik aan mn gids dr naam denk. maar het komt toch echt elke keer op papier.
Alleen het niet zo leuke is, dat zij mij 3 hele belangrijke punten heeft verteld.. en ze vroeg erna nog, weet je echt nog wat ik heb gezegt? of zal ik het nog even herhalen voor je? toen zei ik Nee ik begrijp het echt, ik voelde het m'n hart zeg maar, ik begreep de boodschap, het waren ook mooie boodschappen, alleen het aparte was, dat de boodschappen in het engels werden verteld! en ze praatte gewoon in het nederlands met mij, maar dat zal wel goed zijn ! Alleen ik viel aantal minuten later in slaap, nadat ik klaar was met het gesprek.. en toen werd ik natuurlijk wakker, en wist ik bijna niks meer van de boodschappen maar ik heb wel het vertrouwen dat die gewoon terugkomen op het moment wanneer ik het nodig heb. Dus ik vroeg op een gegeven moment aan haar, hey! wie ben jij eigenlijk, welke gids?? toen zei ik zelf al, ja Wendy he , dus toen moest ze lachen en zei ze Ja.. Het voelde ook echt zo vertrouwd, alsof ik dr al zolang kon. Ik kon telkens vragen stellen, en kreeg antwoord met haar stem.
Maar ik vraag me toch af of dit via telepathie is gebeurd, dit gesprek, of dat het met helderhoren te maken heeft, of wat denken jullie? Hoe kan ik dit vaker krijgen, geduldig wachten en hopen dat het nog een keer gebeurd ? of kan ik zelf ook al iets doen waardoor ik dit soort dingen meer mag krijgen. Meer mediteren misschien ook?
_________________ Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf
|