Hey allemaal,
Dit word mijn eerste bericht op dit forum, ik loop tegen dingen aan waar ik geen antwoord op weet en niemand die voor mij heeft. Ik hoop dat ik hier dan goed zit!
2 jaar geleden heb ik afscheid genomen met mijn toenmalige psycholoog, het was einde sessie. Never come back!
Terwijl dat voor mij, in mij ogen nog lang niet afgerond was en tot nu toe nog steeds in mijn hoofd verder gaat. Er is geen einde aan te maken, hoe vaak ik ook geprobeerd heb via jeugdzorg en mondriaan. Om haar dingen te vragen! Het mag niet, of het kan gewoon niet. En duidelijke antwoorden van HAAR ZELF krijg ik niet! Van eind 2007 tot bijna eind 2008 zat ik bij haar in behandeling.
En vlak voor het einde kwam de aap uit de mouw, iets wat ik haar al zolang wilde vertellen bewaarde ik voor dit moment. Misschien duurt de behandeling dan langer. Maar nee! Toen leek het alsof ik gauw uit haar kamer moest, ze respecteerde echt alles hoor daar niet van. Maar ze wist niet wat ze er mee moest en werd ik z.g.a.m. doorverwezen! Ik zag/zie haar als moeder!
Toen die arm om me heen toen ik huilde deed al zoveel, al die dingen om mij op te peppe deed al genoeg!
NU:
Als ik haar nu zie, krijg ik een black out ben ik weg val ik bijna flauw maar dat weet ik altijd gauw op pijl te houden alleen het trillen gaat voortdurend door ook wanneer ze weg is. Hartkloppingen van hier tot Tokyo, ik word er niet goed van!
Ik stalk haar ook niet meer, en toen ik haar stalkte heb ik haar dat ook gezegd maar ik kreeg er nooit een afwijzing op! Maar op een gegeven moment hield ik uit mezelf op. Omdat het geen nut had! Op die manier kreeg ik toch geen contact zoals ik dat wilde.
Maar waar het zich om draait:
Als ik nu tegen mezelf blijf zeggen ik zie me psychologe morgen op het werk, dan is ze er ook! Ik zeg niet tegen mezelf dat ik haar elk dag moet zien, maar wanneer ik tegen mezelf blij volhouden en blijf zeggen: MORGEN ZIE IK ME PSYCHOLOOG! Dan zie ik haar ook.
Maar nu lig ik in bed, en het is me helemaal op het begin wel gelukt het lijkt nu aan het verslijten het verwazigen?
Ik probeer haar in beeld te krijgen zoals ik eerder heb gekunt, ik probeer contact van hier tot daar te krijgen met haar! Ik zeg dan tegen mezelf`: (haar naam) waar ben je? toon jezelf eens? kom nou eens hier heen? waarom zie ik je niet? ik wil je zien? dit soort dingen blijf ik herhalen maar ik voel wel sterke kracht, maar ik krijg geen contact in de verte hoor ik iemand maar niet duidelijk genoeg?
Hoe kan ik dit verduidelijken? Hoe kan ik contact krijgen?
Hopelijk hebben jullie het een beetje begrepen na een lang verhaal!
Sorry voor het lange verhaal!!!
Ik hoop sowieso dat ik hier goed zit en dit wel een beetje met dit alles 'telepathie o.a.' te maken heeft!
Greeetz blemb