Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:14:30

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: contact en contact maken
BerichtGeplaatst: 21-11-2010, 23:49:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-11-2010, 19:14:58
Berichten: 8
Hey allemaal,
Dit word mijn eerste bericht op dit forum, ik loop tegen dingen aan waar ik geen antwoord op weet en niemand die voor mij heeft. Ik hoop dat ik hier dan goed zit!

2 jaar geleden heb ik afscheid genomen met mijn toenmalige psycholoog, het was einde sessie. Never come back!
Terwijl dat voor mij, in mij ogen nog lang niet afgerond was en tot nu toe nog steeds in mijn hoofd verder gaat. Er is geen einde aan te maken, hoe vaak ik ook geprobeerd heb via jeugdzorg en mondriaan. Om haar dingen te vragen! Het mag niet, of het kan gewoon niet. En duidelijke antwoorden van HAAR ZELF krijg ik niet! Van eind 2007 tot bijna eind 2008 zat ik bij haar in behandeling.

En vlak voor het einde kwam de aap uit de mouw, iets wat ik haar al zolang wilde vertellen bewaarde ik voor dit moment. Misschien duurt de behandeling dan langer. Maar nee! Toen leek het alsof ik gauw uit haar kamer moest, ze respecteerde echt alles hoor daar niet van. Maar ze wist niet wat ze er mee moest en werd ik z.g.a.m. doorverwezen! Ik zag/zie haar als moeder!

Toen die arm om me heen toen ik huilde deed al zoveel, al die dingen om mij op te peppe deed al genoeg!

NU:

Als ik haar nu zie, krijg ik een black out ben ik weg val ik bijna flauw maar dat weet ik altijd gauw op pijl te houden alleen het trillen gaat voortdurend door ook wanneer ze weg is. Hartkloppingen van hier tot Tokyo, ik word er niet goed van!

Ik stalk haar ook niet meer, en toen ik haar stalkte heb ik haar dat ook gezegd maar ik kreeg er nooit een afwijzing op! Maar op een gegeven moment hield ik uit mezelf op. Omdat het geen nut had! Op die manier kreeg ik toch geen contact zoals ik dat wilde.

Maar waar het zich om draait:
Als ik nu tegen mezelf blijf zeggen ik zie me psychologe morgen op het werk, dan is ze er ook! Ik zeg niet tegen mezelf dat ik haar elk dag moet zien, maar wanneer ik tegen mezelf blij volhouden en blijf zeggen: MORGEN ZIE IK ME PSYCHOLOOG! Dan zie ik haar ook.

Maar nu lig ik in bed, en het is me helemaal op het begin wel gelukt het lijkt nu aan het verslijten het verwazigen?
Ik probeer haar in beeld te krijgen zoals ik eerder heb gekunt, ik probeer contact van hier tot daar te krijgen met haar! Ik zeg dan tegen mezelf`: (haar naam) waar ben je? toon jezelf eens? kom nou eens hier heen? waarom zie ik je niet? ik wil je zien? dit soort dingen blijf ik herhalen maar ik voel wel sterke kracht, maar ik krijg geen contact in de verte hoor ik iemand maar niet duidelijk genoeg?

Hoe kan ik dit verduidelijken? Hoe kan ik contact krijgen?

Hopelijk hebben jullie het een beetje begrepen na een lang verhaal!

Sorry voor het lange verhaal!!!

Ik hoop sowieso dat ik hier goed zit en dit wel een beetje met dit alles 'telepathie o.a.' te maken heeft!

Greeetz blemb :wave:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: contact en contact maken
BerichtGeplaatst: 22-11-2010, 08:26:36 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2010, 11:02:39
Berichten: 1571
Locatie: Brabant
in mijn ogen komt het eerder over als een stevige verliefdheid, die nu aan het minderen is.
Verder kan ik je niet helpen, sorry


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: contact en contact maken
BerichtGeplaatst: 22-11-2010, 08:39:13 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
babske schreef:
in mijn ogen komt het eerder over als een stevige verliefdheid, die nu aan het minderen is.
Verder kan ik je niet helpen, sorry



ik vind dat babske gelijk heeft ( haar eerste keer GEFELICITEERT, :mrgreen: grapje!! :D )

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: contact en contact maken
BerichtGeplaatst: 22-11-2010, 09:32:11 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-11-2010, 19:14:58
Berichten: 8
Dat kon ik mezelf ook nog wel vertellen, omdat overdracht te maken heeft met stevige verliefdheid maar dat is het niet! (Wel kenmerken)
Het zijn de gevoelens 'van'. In mijn jeugd heb ik dit gemist, die arm om me heen of het getroost, of een knuffel enzovoorts.

Pfff.. volgens mij kan ik zelfs beter op het andere forum blijven.
Want dit antwoord is dubbel keer niks, ik vraag iets over telepathie, of ik haar kan roepen? Contact kan maken! Derest wat je leest is alleen maar verduidelijking zodat men inzicht krijgt waarom ik contact wil. Want leg ik dit niet van begin af aan uit, kom ik het naderhand wel uit te leggen dus beter 'First things first'

Toch bedankt!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: contact en contact maken
BerichtGeplaatst: 22-11-2010, 14:27:53 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
jha je kan haar roepen en trouwens je bericht was zo onduidelijk dat de mensen denken dat je op die persoon verliefd bent

er staat nergens duidelijk vermeld dat je troost enzo zoekt

natuurlijk denken de meeste mensen van tja die is beetje de weg kwijt door verliefdheid.

kijk natuurlijk kan je met telepathie contact met haar maken ofso
dat doe je door contact te maken met haar onderbewustzijn dat is de bron van gedachtes

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: contact en contact maken
BerichtGeplaatst: 22-11-2010, 16:43:12 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-08-2009, 20:09:36
Berichten: 553
Locatie: Antwerpen
Ik denk dat het beter is dat je haar loslaat en dat je geen contact meer zoekt, door welke vorm dan ook.
Zij heeft niks voor niks de therapie stopgezet. Voor haar is het waarschijnlijk niet meer dan een professionele relatie geweest. Niets meer of niks minder dan dat.

Je kwelt alleen jezelf ermee door constant contact te willen blijven zoeken.
Ik besef ook dat het gemakkelijker gezegd dan gedaan is.

Dat je bepaalde dingen aan haar toeschrijft is duidelijk. Het is heel begrijpelijk dat je gevoelens op haar gaat projecteren zoals haar als een moeder zien etc. Maar dat is net hetgeen wat zij moet afblokken, want zij is niet jouw moeder, zij was jouw psychologe. Niet meer dan dat, hoe pijnlijk dat dit misschien ook mag klinken.

_________________
Je kunt geen probleem plukken als een bloem, die je dan beschouwt los van haar omgeving, van haar historische bron, van haar diepe wortels.

Han Suyin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: contact en contact maken
BerichtGeplaatst: 22-11-2010, 23:08:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-11-2010, 19:14:58
Berichten: 8
Natascha schreef:
Ik denk dat het beter is dat je haar loslaat en dat je geen contact meer zoekt, door welke vorm dan ook.
Zij heeft niks voor niks de therapie stopgezet. Voor haar is het waarschijnlijk niet meer dan een professionele relatie geweest. Niets meer of niks minder dan dat.

Je kwelt alleen jezelf ermee door constant contact te willen blijven zoeken.
Ik besef ook dat het gemakkelijker gezegd dan gedaan is.

Dat je bepaalde dingen aan haar toeschrijft is duidelijk. Het is heel begrijpelijk dat je gevoelens op haar gaat projecteren zoals haar als een moeder zien etc. Maar dat is net hetgeen wat zij moet afblokken, want zij is niet jouw moeder, zij was jouw psychologe. Niet meer dan dat, hoe pijnlijk dat dit misschien ook mag klinken.


Natascha, ik weet dat je gelijk hebt. Dit is ook wat ik van iedereen krijg te horen, maar waarom niet van haar zelf? Alleen zij kan mij duidelijk maken dat het over en voorbij is. Zolang dit niet gebeurd geloof ik er nog in en geloof ik niet in de mensen om mij heen die zeggen dat ik het moet vergeten.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: contact en contact maken
BerichtGeplaatst: 23-11-2010, 12:44:29 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-08-2009, 20:09:36
Berichten: 553
Locatie: Antwerpen
Citeer:
Natascha, ik weet dat je gelijk hebt. Dit is ook wat ik van iedereen krijg te horen, maar waarom niet van haar zelf? Alleen zij kan mij duidelijk maken dat het over en voorbij is. Zolang dit niet gebeurd geloof ik er nog in en geloof ik niet in de mensen om mij heen die zeggen dat ik het moet vergeten.


Ja, ik kan daar inkomen dat je haar bevestiging in dit wilt. Je wil het het haar horen zeggen, maar denk je niet dat haar gedrag eigenlijk al een bevestiging is?

Ik lees hier een tegenstrijdigheid en misschien ervaar je het ook zo. Enerzijds weet je dat anderen gelijk hebben en anderzijds wil je het niet geloven.

Het punt is dat zolang je haar niet kan of wil loslaten, op welke manier dan ook, je geen rust zult vinden in jezelf. Misschien weet je dat ergens ook wel en ja een obsessie is iets waar je naar toe wordt gezogen en het slokt allicht al je energie op. Maar is dat wat je wil?

Ik besef nu ook heel goed dat wat ik nu schrijf je niet zal helpen, een obsessie is niet op 1,2,3 opgelost. Maar het advies dat ik je wil meegeven en je doet ermee wat je wilt natuurlijk, kijk eens naar jezelf, stel je de vraag, maakt dit gedrag mij gelukkig? Helpt het mij vooruit of blijf ik juist stilstaan? Beheerst het mijn leven of niet en zo ja, wil ik dat wel? Lijd ik er niet onder?

_________________
Je kunt geen probleem plukken als een bloem, die je dan beschouwt los van haar omgeving, van haar historische bron, van haar diepe wortels.

Han Suyin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: contact en contact maken
BerichtGeplaatst: 23-11-2010, 14:35:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-11-2010, 19:14:58
Berichten: 8
Natascha schreef:
Citeer:
Natascha, ik weet dat je gelijk hebt. Dit is ook wat ik van iedereen krijg te horen, maar waarom niet van haar zelf? Alleen zij kan mij duidelijk maken dat het over en voorbij is. Zolang dit niet gebeurd geloof ik er nog in en geloof ik niet in de mensen om mij heen die zeggen dat ik het moet vergeten.


Ja, ik kan daar inkomen dat je haar bevestiging in dit wilt. Je wil het het haar horen zeggen, maar denk je niet dat haar gedrag eigenlijk al een bevestiging is?

Ik lees hier een tegenstrijdigheid en misschien ervaar je het ook zo. Enerzijds weet je dat anderen gelijk hebben en anderzijds wil je het niet geloven.

Het punt is dat zolang je haar niet kan of wil loslaten, op welke manier dan ook, je geen rust zult vinden in jezelf. Misschien weet je dat ergens ook wel en ja een obsessie is iets waar je naar toe wordt gezogen en het slokt allicht al je energie op. Maar is dat wat je wil?

Ik besef nu ook heel goed dat wat ik nu schrijf je niet zal helpen, een obsessie is niet op 1,2,3 opgelost. Maar het advies dat ik je wil meegeven en je doet ermee wat je wilt natuurlijk, kijk eens naar jezelf, stel je de vraag, maakt dit gedrag mij gelukkig? Helpt het mij vooruit of blijf ik juist stilstaan? Beheerst het mijn leven of niet en zo ja, wil ik dat wel? Lijd ik er niet onder?


Hallo Natascha,

Ik vind het erg fijn dat je hier op in gaat, heb ik enigszins nog het gevoel dat iemand naar me luisterd. Want ik wil me heel erg graag laten helpen, maar het zal wel niet noodzakelijk genoeg zijn. Omdat ik zelf moet werken aan mijn gedachtewisseling. Ik heb het er zelf naar gemaakt, dus moet ik er ook zelf proberen uit te komen!

Ik ben er echt bewust van, mijn hoofd draait na ja, even later is het weer nee. Zo afwisselend!! Mijn gevoel wisselt ook zo erg, dan heb ik me psychologe nodig omdat ik denk dat ik het niet alleen red dat ik niet zonder haar kan. En dan kan ik de wereld aan en voel ik me sterk, en kan ik haar alleen voor dat moment vergeten.

Mijn energie is al ver op :x en nee.. het hoeft niet zo ver te komen dat ik echt niet verder kan.

PRECIES! Wat andere ook zeggen het lijkt me niet te boeien!! EN weet je, ik vind dat zelf super erg! Ik wil raad opnemen en luisteren ik wil zoveel!!! Want jullie mening en raad vind ik anderzijds toch weer zooooo belangrijk! Omdat ik wil weten hoe andere denken van hoe ik bezig ben hoe ik in het leven sta dat wil ik wel altijd weten!

Ik lijd er onder, ik kijk voortdurend naar mezelf MAAR!! ik doe er niks mee :duh: :duh:

Heel erg bedankt, sorry dat ik niet dieper ben in gegaan op het belangrijkste stuk van wat je me meegeeft´!
Ik heb nu echt haast naar school! heel erg bedankt, ik kijk straks hier nog op terug. Die vragen heb ik wel nodig van wat jij me mee hebt gegeven! Omdat ik vragen wil, voor mezelf, om te beantwoorden! Maar nooit gekregen. Die van jou is het begin!

Thanks!! :wave:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: contact en contact maken
BerichtGeplaatst: 23-11-2010, 21:57:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-11-2010, 19:14:58
Berichten: 8
valentijn schreef:
Dit heeft niets te maken met verliefdheid, zij heeft jou gegeven wat je hebt gemist en jij hebt dat als een spons opgezogen, jij hebt een idieaalbeeld van haar in je hoofd en dat klopt niet met het feit dat zij de hulpverlener was,
die voor haar werk met jou bezig was.
Het is jammer dat je geen contact kunt hebben, anders kon ze je uitleggen hoe zij er over denkt.



Ja precies!! Klopt helemaal!!
:kiss: Dankje voor je reactie


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl