Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:03:58

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30-10-2009, 15:18:39 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-10-2009, 15:09:11
Berichten: 65
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Heb altijd al gehad dat juist de dieren die eigenlijk met niemand iets hebben naar mij toe komen. Bijv. dieren die heel terughoudend zijn, angstig, vervreemd etc. Die dieren zijn dan vaak ook de verstotelingen in groepen of hebben een gebruiksaanwijzing door hun verleden. Heb al vanaf kind gehad dat ik ze leek te begrijpen. De laatste tijd merk ik dat als ik sommige dieren aan kijk er in eens een vraag/opdracht door me hoofd spookt die met de situatie te maken heeft die op dat moment speelt. Iedere keer dat ik opnieuw het dier aan kijk spookt weer die zelfde vraag/opdracht door mijn hoofd. Reageer ik er niet op zie je dat dier ook beledigt weglopen of teleurgesteld zuchten. Op dit moment heb ik dit alleen nog maar in hele emotionele situaties mee gemaakt. Ook dacht ik eerlijk gezegd dat het verzinsels waren.

Is er een manier om dit beter onder de knie te krijgen?

Verder vroeg ik me af of het opvangen van de emotionele toestand van hele goede vrienden over een flinke afstand onder telepathie valt of niet? En zo ja hoe kan ik dat op een nuttige manier uitbreiden? (Vang nu alleen hele heftige emoties op, die mijn emotionele toestand enorm beïnvloeden op een negatieve manier.)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-11-2009, 13:49:12 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2007, 13:10:01
Berichten: 131
Locatie: Nijmegen
Hoi Maris,

Als je op het internet zoekt is er genoeg te vinden over communicatie met dieren en is het geen ongewoon begrip. Er zijn meer mensen die dit schijnen te kunnen.
Er worden trouwens ook cursussen aangeboden waarin je dit schijnt te kunnen ontwikkelen.
Misschien de moeite waard om er naar te kijken.

groetjes Wendy


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-11-2009, 21:19:16 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-10-2009, 15:09:11
Berichten: 65
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Hoopte eigenlijk dat er hier iemand was die zo wat tips had. Maar ga zeker eens kijken daarvoor!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-05-2010, 10:50:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-05-2010, 19:34:03
Berichten: 58
Locatie: België
Ciao Maris,

een tip: negeer die dieren niet, concentreer je even op hen enne ga erbij in de buurt zitten.
Toen ik voor het eerst merkte dat ik dieren kon horen was ik bij mijn paard.
Toen ik ontroostbaar was ging ik erbij zitten en hoorden plots iemand vragen waarom ik nou zo huilde?
Al rondkijkend zag ik niemand behalve de merrie in mijn achtertuin en vroeg ik of zij dat was.
Zo is mijn eerste gesprek begonnen.
Vraag aan het dier wat het wil dat je doet, hoe je hen helpen kan en vaak laten ze je het dan wel weten.
Probeer wel met je aandacht erbij te blijven want dieren schijnen toch wel geconcentreerder dan wij.
Soms krijg je een beeld van iets en als je niet snapt wat ie bedoeld moet je verduidelijking vragen over wat het belangrijkst lijkt in het beeld.

Wat het opvangen van de emoties van vrienden: als je last hebt van die heftige emoties, ga dan op de grond liggen of steek die emoties in een wolk en laat ze wegdrijven. Zoals bij yoga, dat helpt veel.
Je moet eens proberen de emotie te bewegen, verplaatsen dan krijg je er meer controle over.
Oefening: denk eerst dat je afgeschermd bent van alle positieve en negatieve energie die je kan schaden
Vervolgens denk ik aan die persoon, probeer ik zijn beeld voor te stellen en zeg ik in gedachten zijn naam. Dan wacht ik op wat ik voel. Dat is alles wat ik ervan kan zeggen, succes.

_________________
Can you feel alive today? ---omnia neocelt


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-05-2010, 23:41:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-10-2009, 15:09:11
Berichten: 65
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Dit zijn echt super tips!!
Thanks!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-05-2010, 08:57:37 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-05-2010, 19:34:03
Berichten: 58
Locatie: België
graag gedaan!

ben blij dat ik kon helpen :wave:

Laat maar iets weten als je ermee geoefend hebt.

The raven

_________________
Can you feel alive today? ---omnia neocelt


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-12-2010, 13:58:55 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Oh wat zou me dat toch mooi lijken zeg, als ik met dieren kon communiceren , prachtig :hart:
Misschien in de toekomst :P :D

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-12-2010, 09:17:27 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2010, 16:25:27
Berichten: 36
Locatie: zeeland
dat zou ikzelf ook prachtig vinden :D
het enigste wat ik heb is dat ik een hele hechte en ondoorbreekbare band met een dier kan opbouwen.en ik kan zien aan de lichaamstaal van dieren zien hoe het zich voelt(gewoon jarenlange oefening)

_________________
I don't know if I have spiritual powers but I think I have them


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-12-2010, 14:20:59 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Ja ik begrijp indd ook wel vaak wat een dier bedoelt.. als die ergens niet blij mee is etc.
of vaak denk ik dat ik iets oppik, over wat hun 'denken'.
heb 2 katten en 2 poezen hier lopen, dus ik heb daar sowieso wel een goede band mee, met de 1 wat beter dan met de ander.

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl