Lieve brian,
Ik wil beginnen met dat ik je hierop niet wil aanvallen, maar dat het zo op mij overkomt, oké?
Oke, dat even duidelijk, verder,
Ik post er dan misschien wel veel en ongeloofwaardige of liever gezegd ongebruikelijke, maar dit maakt mij niets meer of minder dan een ander. Wat jij hier zit, geloof ik. Ik weet dat het ook je bedoeling niet is om zo over te komen. Maar dat betekent niet dat het overkomt op 'kijk is wat ik allemaal kan'. Aangezien jij over meerder 'gaves' beschikt, en daar eerlijk over uit komt, heb ik geen problemene mee.
De dingen waar ik over praat zijn voor mij even normaal als bijvoorbeeld (ik noem waar wat) iemand die over een waarneming van een geest praat (dat is toch 'standaard' realiteit hier? hetgeen wat door iedereen hier geaccepteerd word...?) Ieder heeft zijn eigen realiteit en moet doe zelf onderhouden en in zien. Als iets buiten je realiteit om gaat dan valt daar niet veel aan te doen.Ik geloof veel, mijn definitie van 'normaal' is dan ook erg breed. Ik vind het gewoon erg onwaarschijnlijk dat iemand al zoveel kan mee maken. Ik denk en neem ook aan dat het in jou ogen 'normaal' is, omdat jij het hebt meegemaakt! Het betekent niet dat ik wat jij 'normaal' vindt, ook als 'normaal' moet aannemen. Daarentegen, het is ook wel is goed om een beetje kritiek erop te krijgen of niet?
Begrijp me dan ook niet verkeerd, ik respecteer wat je kan, ik vind het naar mijn mening alleen een beetje ver ontwikkeld voor een veertien-jarige jongen.
Ik vraag mij af he, ik ben mij bewust van deze hele rits 'gaves'. Ikzelf noem het gewoon bewust zijn. De één is zich bewuster van iets dan een ander, dat is met alles zo. Dat ik sinds kort open over deze bewustheid van mij praat hier op het forum is ook voor mij een flinke stap geweest. Denk je dat ik het fijn vond om alles op te proppen en voor mezelf te houden? Denk je dat het voor mij goed voelde om hier zo over te praten? Ik wist zelf ook dat ik meer dan genoeg reacties zal krijgen die mij tegen zouden spreken. Maar toch heb ik besloten om zoveel mogelijk mezelf te zijn. Ten eerste, hier op hoef jij mij niet aan te vallen. Nee natuurlijk is het niet fijn om dat op te proppen, maar eerlijk gezegt sta ik daar buiten. Ik vind het fijn dat je een plek hebt gevonden waar je dit moet delen. Je moet daarentegen wel onthouden dat zoals jij al zegt je ook reacties krijgt die je tegenspreken.
Ik heb veel topics van je gelezen, en zo verschrikkelijk veel kwam ik er niet tegen, omdat ik zelf vind dat je mensen heel snel kan inpakken met je mooie woorden en zinnen. Dit bedoel ik niet negatief, maar als opbouwende kritiek. Je moet uitkijken met wat je zegt, omdat dingen die je daarna vertellen steeds meer onwaarschijnlijk zullen worden, omdat meerdere mensen gaan vinden dat 'hij ook van alles kan'. Ja ik zeg dat kru, en misschien wil jij dat niet inzien. Maar Brian, om sommige dingen kun je niet heen. (En daarbij, ik vind het knap van je dat je jezelf blijft
)
Dit is de enige plek (die ik ken en fijn vind) waar ik met mensen over dit soort zaken kan praten en waar ik dit soort mensen kan leren kennen. Bij mij veranderd er veel en ik maak aardig wat mee als ik mezelf eens vanuit andere ogen bekijk. Is het misschien niet een heel klein beetje 'normaal' dat ik het hier met anderen over wil hebben op wat voor manier dan ook? Even normaal als iemand die het wilt hebben over een overleden familie lid of een waarneming van een entiteit. Iedereen heeft een andere visie op wat er 'normaal' is. Zo heb jij dat, zo heb ik dat, zo hebben wij dat, zo heeft iedereen dat. Ja het is 'normaal' dat je hier over wilt praten, maar je moet dan ook begrijpen dat meerdere mensen jou waarheid onwaarschijnlijk gaan vinden. Ik respecteer dat je dit durft te delen, want ik weet niet wat ik zelf had gedaan in jouw situatie, maar draag de consequenties dan ook.
Stel het is een foute zet van mij geweest om hier zo over te praten, dan is dat iets waar ik van leer. Maar vraag jezelf maar eens af waarom ik al die tijd op een forum door zal brengen als ik dit soort dingen zou bedenken. Ik bedoel... Dat ziet er even ongeloofwaardig uit voor mij als bepaalde posts van mij voor jou...Je moet beseffen dat ik dit doe uit bezorgheid, en ik weet dat je dit niet wilt horen. Maar niet elke 14-jarige is hier dan ook hedendaags mee bezig. Ik probeer je duidelijk te maken, ik denk dat ik dit nu al wel duizend keer heb gezegt, dat je niet teveel moet tja, 'pochen' met je gaves. Je doet dit niet, maar zo komt het over.
En wat bedoel je trouwens met een 'normaal' niveau? Ik vind dat ik dit nog wel goed heb verwoord, en ik hoop dat ik daarbij je niet heb beledigd, want dat was zeker niet mijn bedoeling.
Met vriendelijke groetjes,
koekje