Hallo mensen,
Ik ben nieuw hier. Ik wil graag iets kwijt over mijn ondervindingen en wat tips om dit te ontwikkelen.
Hier volgt mijn verhaal:
Ik ben altijd sensitief geweest. Voelde dingen aankomen. Ik wist voordat mijn moeder ziek werd en overleed dat dit zou gebeuren. Tot in details heb ik het aan zien komen. Niet zozeer in dromen, maar meer in een soort dagdromen die ik vaak heb.
Vaak hoop ik dat dingen op een zekere manier gebeuren (nu heb ik het natuurlijk niet over de dood van mijn moeder). Dan dagdroom ik over deze gebeurtenissen. Tot in groot detail. En dan gebeurd het ook precies zo. Dit zijn soms kleine onverschillige dingen, maar soms ook zulke ongebruikelijke en specifieke dingen dat ik bijna denk dat ik het of aan voel komen, of dat ik er invloed op heb.
Nu dagdroom ik vaak over een man, deze man kende ik niet. Ik wist niet waarom ik over hem dagdroomde, maar ik deed het. Ik had vaak gesprekken met hem. Heel vaag en onsamenhangend, maar wel prettig. Ik wist niet hoe hij heette en wat hij deed, maar ik weet precies hoe hij eruit ziet, van wat voor eten hij houdt. Ook gekke specifieke dingen zoals: dat hij vroeger toen hij klein was van een bepaalde band hield, en wat voor instrument hij als kind speelde, dat hij liever een saksofoon wilde spelen, maar dat zijn handen te klein waren.
Nu ben ik hem onlangs tegen gekomen. Ik wist zeker dat hij het was. Het was op een lezing waar ik met mijn studie naar toe ging. (we zitten blijkbaar in hetzelfde werkveld) en hij was daar ook. Ik ben naar hem toe gegaan om een praatje te maken, maar ik durfde niet over mijn dagdromen te beginnen, omdat ik bang was dat hij me een maf mens zou vinden.
Nu is mijn vraag; is dit met die man een spiritueel iets of is dit mijn onderbewuste. Hij zit in dezelfde beroepssector als ik. Het kan dus heel goed zijn dat we elkaar eens hebben gezien en dat ik onbewust hem in mijn hoofd heb geprent, en nu mezelf heb wijsgemaakt dat ik telepatisch met hem ik contact kan komen.
Hoe kom ik hier achter wat echt is en wat niet? en hoe kan ik het contact versterken?
P.S. sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat jullie de moeite willen nemen om het te lezen
groetjes!
|