Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:46:41

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Gedachten soms van anderen horen
BerichtGeplaatst: 10-01-2013, 16:08:54 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-01-2013, 15:49:27
Berichten: 8
Soms lijkt het of ik gedachten van anderen hoort maar niet altijd.

Was een tijdje terug met mijn ex uit eten die ik al 7 jaar lang niet had gezien was erg gezellig en opeens hoor ik zonder dat zij mij aankeek of dat ze aan het praten was { oh dus nu verwacht je van mij dat ik mijn vriend verlaat en bij jou kom intrekken} ze weet dat ik nog heel erg veel om haar geef en ook dat ik nog verliefd op haar ben maar ik vind dit wel heel erg raar want ik weet niet of deze gedachten wat ik hoorde kloppen, en ik hoor niet altijd iemand anders zijn gedachten. Ik sta op dit moment niet erg open met mijn energie echt op een laag level.

Heeft iemand anders wel is zoiets meegemaakt, heb ook nog meer meegemaakt maar is niet interresant om te vertellen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-01-2013, 14:44:26 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ben je na 7 jaar nog niet over je ex heen?
Ik denk dat je je het inbeeldt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2013, 10:16:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-01-2013, 15:49:27
Berichten: 8
Ik weet zeker dat ik het me niet inbeeld, heb wel vaker dit soort dingen, wil alleen weten of iemand dit soms ook heeft


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-01-2013, 19:16:24 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2012, 18:00:59
Berichten: 276
Locatie: groesbeek
mischien is het handig als je wel meer voorbeelden geeft want dit klinkt beetje raar, gevoel kan veel met je doen :wink:
maar ik herken het wel, ik hoor het alleen niet ik denk het ook.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-01-2013, 11:41:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-01-2013, 11:33:59
Berichten: 1
ik vind het helemaal niet raar klinken! en het belangrijkste is als jij zeker weet dat je dat gemerkt hebt van haar moet je daar in geloven!

ik ben het met je eens dat je dat kunt opvangen! vooral mensen die in je hart zitten! je vangt zoveel van hun op , ook zelfs dingen dat je het zelf niet opvangt!

weet je het is een prachtige gaven en je bent zeker niet de enige! geef het wat rust... als het hoort te komen dan komt die gaven wel wat meer meespelen
alles heeft zijn tijd nodig!

waar ik me wel zorgen om maak dat je na 7 jaar nog niet over je ex heen bent!
het kan mischien dat het de ware voor je is maar dat kun je zelf alleen aanvoelen! het belangrijkste is dat je alles een plaatsje gaat geven en dat je haar toch moet loslaten!
het belangrijkste ding in je leven ben je zelf, concentreer je daar op en dan komt alles vanzelf:)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-01-2013, 12:45:36 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Shadow27 schreef:
ik weet niet of deze gedachten wat ik hoorde kloppen, en ik hoor niet altijd iemand anders zijn gedachten.
Shadow27 schreef:
Ik weet zeker dat ik het me niet inbeeld
Oke, wat bedoel je dan? Want zoals ik het hier lees, lijkt het alsof je jezelf tegenspreekt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-01-2013, 18:16:19 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2012, 18:00:59
Berichten: 276
Locatie: groesbeek
Moonchild schreef:
ik vind het helemaal niet raar klinken! en het belangrijkste is als jij zeker weet dat je dat gemerkt hebt van haar moet je daar in geloven!

ik ben het met je eens dat je dat kunt opvangen! vooral mensen die in je hart zitten! je vangt zoveel van hun op , ook zelfs dingen dat je het zelf niet opvangt!

weet je het is een prachtige gaven en je bent zeker niet de enige! geef het wat rust... als het hoort te komen dan komt die gaven wel wat meer meespelen
alles heeft zijn tijd nodig!

waar ik me wel zorgen om maak dat je na 7 jaar nog niet over je ex heen bent!
het kan mischien dat het de ware voor je is maar dat kun je zelf alleen aanvoelen! het belangrijkste is dat je alles een plaatsje gaat geven en dat je haar toch moet loslaten!
het belangrijkste ding in je leven ben je zelf, concentreer je daar op en dan komt alles vanzelf:)


ik zeg niet dan het niet kan, en ik zeg ook dat ik het herken.
alleen bij zo'n emotioneel iets kan het ook zijn dat je het je gaat inbeelden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-01-2013, 15:15:03 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-01-2012, 15:47:22
Berichten: 75
Je kan inderdaad gedachten van anderen horen.
Mensen zien hun gedachten als privé, maar dat zijn ze niet. Je deelt continu wat je denkt met het hele universum.
Veel mensen zullen je gek noemen en dat is ook logisch sommige dingen zijn niet te geloven totdat je ze zelf ervaart.
Naarmate je met meditatie leert minder te denken (en zelfs tot helemaal niet denken als je verlicht bent) kan je beter dit soort vaardigheden ontwikkelen en gebruiken.

_________________
One does not need to make the sun shine for it always shines.
One simply needs to remove the clouds to let the light come through.


Laatst gewijzigd door seekerofenlightment op 20-01-2013, 15:16:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-01-2013, 15:16:26 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-01-2012, 15:47:22
Berichten: 75
Oh ik raad je verder deze heel erg aan om over je ex heen te komen, want 7 jaar is wel erg lang:
http://higherselfteachings.com/cds/free ... with-love/

_________________
One does not need to make the sun shine for it always shines.
One simply needs to remove the clouds to let the light come through.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-01-2013, 19:10:12 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-01-2013, 15:49:27
Berichten: 8
seekerofenlightment schreef:
Je kan inderdaad gedachten van anderen horen.
Mensen zien hun gedachten als privé, maar dat zijn ze niet. Je deelt continu wat je denkt met het hele universum.
Veel mensen zullen je gek noemen en dat is ook logisch sommige dingen zijn niet te geloven totdat je ze zelf ervaart.
Naarmate je met meditatie leert minder te denken (en zelfs tot helemaal niet denken als je verlicht bent) kan je beter dit soort vaardigheden ontwikkelen en gebruiken.



Ik denk niet dat iedereen als ze gaan mediteren gedachten kunnen horen, of zie ik dat verkeerd.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-01-2013, 22:04:41 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-01-2012, 15:47:22
Berichten: 75
Niet iedereen kan dat. Je moet ten eerste niet denken.
Als je gedachten in de weg staan kan je die gave niet ontwikkelen.
Daarnaast klinkt het onrealistisch zonder zelf ervaring ermee te hebben. En daar is niks mis mee.
Je moet niet zomaar mensen volgen.
Kan zijn dat je het zelf een keer mee maakt en dan weet je wat het is.

_________________
One does not need to make the sun shine for it always shines.
One simply needs to remove the clouds to let the light come through.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-01-2013, 22:07:04 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-01-2012, 15:47:22
Berichten: 75
Oeh belangrijk om bij te vertellen.
Heb begrepen van een leraar van mij, Lincoln Gergar.
Als je andermans gedachten kan horen dan kan het niet bij iedereen.
Of de mensen moeten direct in je omgeving zijn of het moeten bekenden zijn.
Je moet namelijk op ze kunnen afstemmen en dat lukt dus niet met een vreemde aan de andere kant van de wereld.

_________________
One does not need to make the sun shine for it always shines.
One simply needs to remove the clouds to let the light come through.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-01-2013, 18:07:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-01-2013, 15:49:27
Berichten: 8
Ik heb inderdaad gemerkt, toen ik met mijn ex toen sprak dat ik even nergens aan dacht en toen kwam het op me af, was ook een keer uigegaan voor de eerste keer met een andere meid, en keek even de andere kant op en dacht nergens aan en opeens hoor ik het woord dief, beetje raar maar kan wel kloppen omdat het best wel een aparte meid was, maar vind het soms moeilijk te geloven dat de gedachten wat ik hoor waar zijn allemaal, ik kom ook vaak mensen tegen die ik niet ken maar ze kennen mij, maar goed.

Weet je misschien een goede leraar die mij verder kan helpen die in nederland woont want ik moet mezelf beter leren afschermen, want als ik te lang mediteer of te veel energie op me af krijg hoor ik te veel stemmen negatief bezien.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-01-2013, 15:42:13 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-01-2012, 15:47:22
Berichten: 75
Ik weet ken geen goede leraar in Nederland.
Echter Lincoln Gergar komt wel van de zomer naar Nederland (amsterdam).
http://higherselfteachings.com/events/
Let op je kant nog niet 'host event' doen, hij geeft alleen aan dat hij er zal zijn, maar heeft de planning voor Nederland nog niet uitgewerkt.
Lincoln Gergar heeft ook facebook, heb daar weleens vragen aan hem gesteld.
Echter als je iets vraagt is niet erg, maar hij zit er niet op de wachten dat je met een waslijst van dingen aankomt.

Daarnaast heb je nog Stephane Hemon: http://www.ideagasms.net/
Hij komt niet naar Nederland, maar je kan met hem via skype spreken. Echter dit wel tegen een vergoeding (behoorlijk wat zelfs, 125 dollar). Heb zelf twee keer met hem gesproken het heeft heel erg geholpen, maar je moet het alleen doen als je er zelf goed bij voelt.

_________________
One does not need to make the sun shine for it always shines.
One simply needs to remove the clouds to let the light come through.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-08-2013, 19:17:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-08-2013, 19:00:46
Berichten: 6
Hoi Groentje

natuurlijk kan dat, en het is niet verbazingwekkend dat je het bij sommige mensen wel en bij anderen niet hoort,
heeft iets te maken met de afstemming die jij hebt met andere mensen,
en het is absoluut niet gek, sterker nog, het gebeurt heel vaak,
maar mensen durven er niet over te praten of er op te vertrouwen.

zou je ook je andere vragen op de een of andere manier willen stellen? ik zie dat je meer vragen
heb en wellicht kan ik iets voor je doen?

nieko


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl