Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:00:13

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: ik zoek kaarsenmagie
BerichtGeplaatst: 24-02-2013, 21:57:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-02-2013, 23:24:26
Berichten: 28
Locatie: zwanenburg
hoi er werd mij veel verteld bij spreuken en zo dat je een cirkel van zout moet strooien maar waar is die voor en hoe werkt dat en/of heeft iemand nog spells of spreuken ik heb hulp nodog mail mij tonygroot@live.nl (ik zoek een lerAar)

_________________
de waarheid is niet te kennen zeker niet in zijn volledigheid


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik zoek kaarsenmagie
BerichtGeplaatst: 24-02-2013, 22:00:20 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Ik heb er niet zo heel veel verstand van hoor en het is al lang geleden dat ik hierover gelezen heb maar is het niet zo dat zout ervoor zorgt dat niks anders in je cirkel kan komen? Daarna moet je water, vuur, lucht en die andere elementen natuurlijk op de juiste plekken zetten en dan kan je je spreuk of ritueel doen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik zoek kaarsenmagie
BerichtGeplaatst: 24-02-2013, 22:14:35 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Volgens mij heb ik in een ander topic van jou een hoop linkjes gegeven, daar kun je echt zo'n beetje alles op vinden. Via google kom je ook een heel eind.

http://www.freewebs.com/minerva-web/spr ... tuelen.htm

Misschien heb je hier wat aan, staat van alles over spreuken en cirkels.
Mocht je het interessant vinden heb ik ook nog wel een boek voor je wat je van me mag hebben aangezien ik er niets meer mee doe. Ik weet alleen niet of je ouders het zo fijn vinden als er ineens een wicca boek door je brievenbus geschoven wordt ;) Mocht je interesse hebben dan stuur maar een pb.


Het is dit boek :

http://www.bol.com/nl/p/hekserij-zonder ... 001835633/

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik zoek kaarsenmagie
BerichtGeplaatst: 27-12-2013, 14:20:02 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-03-2013, 18:11:30
Berichten: 43
Hallo!
Een cirkel werpen kost tijd en veel voorbereiding, en enkele hulpmiddelen.
Een cirkel is bedoeld voor niets anders dan bescherming, jij zet je energie in een ritueel, je wilt niet dat die energie wordt verstoord door iets, vandaar dat je een soort van halve bol om jezelf heen maakt waarmee je jezelf kunt afzonderen van de wereld buiten de cirkel. Vaak wordt er zout gebruikt, omdat dit reinigend is, maar andere reinigende kruiden en goedjes doen het ook prima. Als je een goede visualisatiekracht hebt, heb je überhaupt geen zichtbare grens nodig. In een cirkel kun je gebruik maken van elementen.
Bepaalde elementen horen bij bepaalde richtingen. De elementen zijn simpel te vertegenwoordigen met bijv. een kommetje water, een vuursteen, een blaadje of simpelweg wat grond. Het element geest kun je er ook bij halen, deze is te vertegenwoordigen met bijvoorbeeld een edelsteen. Voor elk ritueel en ook elke cirkel geldt: hoe ingewikkelder, hoe effectiever, maar overdrijf niet met de cirkel, hetgeen wat je het hardst nodig hebt is tenslotte visualisatie, en die komt toch echt van jezelf. Verdere uitleg over het trekken van de cirkel, als je opzoek bent naar echte instructies van het trekken ervan, vind je overal op het internet, maar zorg ervoor dat je elk deel begrijpt, dat je weet waarom je een bepaalde actie moet uitvoeren. Bovendien zijn er verschillende stromingen in de wiccan/pagan religie. Sommige stromingen met goden, andere met elementen of elementen, kortom: let op de voorbereiding. Zelfs een hogepriesteres kan een ritueel niet compleet uitvoeren zonder een goede voorbereiding.
Heel erg veel suc6!:)
Blessed be,
B

_________________
Sweet Madness...


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl