Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 14:22:21

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Kan iemand mij antwoorden geven?
BerichtGeplaatst: 08-12-2005, 20:50:29 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-11-2005, 12:54:13
Berichten: 491
Locatie: Katwijk
Hallo,

Hier een stukje van mij wat ik kwijt wil. Ik hoop dat er mensen zijn die er een reactie op (willen) geven.

Een aantal jaar geleden had ik een bijzondere band met een (toen) goede vriend van mij. Ten tijde van die vriendschap stond ik nooit zo stil bij die band. Ik wist wel dat er iets speciaals was.
De beste manier om deze band te beschrijven is denk dat we elkaar heel sterk aan voelden. We begrepen elkaar, zonder woorden. Mensen werden wel eens gek van ons, wanneer we lol hadden over dingen die we nooit hardop uit hadden gesproken.

Misschien herkennen sommige van jullie dit verhaal. Tot mijn spijt heeft deze vriend onze vriendschap verbroken, ik denk dat hij onze band niet zo hoog van waarde inschatte als ik dat deed.

Onlangs zat ik met iemand op msn te praten. Hij was nogal onduidelijk over sommige dingen, ik snapte hem niet zo goed. Ik vroeg aan hem wat hij bedoelde, en nog voor ik het antwoord kon lezen, wist ik eigenlijk al wat hij nu precies bedoelde. Misschien was dit gewoon een kwestie van logisch nadenken, of het vallen van het welbekende kwartje....maar toch...zo voelt het niet.

Ik weet niet precies waarom ik dit verhaal hier neerzet. Ik denk dat ik het wil delen.
Ik hoef geen bevestiging dat telepathie bestaat, dat absoluut niet....ik ben meer geïntresseerd in hoe anderen telepathie ervaren en hier mee omgaan. En hoe telepathie te stimuleren is (en OF het te stimuleren is).

Liefs,

SupernovA

_________________
When the sun sleeps......it's time to dance in the dark.......dance with me....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-12-2005, 14:29:15 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Telepathie is zeker wel te stimuleren.
Het wordt al gestimuleerd als je er bewust mee omgaat gezamelijk met iemand die precies hetzelfde met jou heeft, zoals je hier dus ook beschreef.

Ik ken ook een vriendin waarmee ik over MSN praat die zich heel lastig uit, en soms heel verward tikt.
Soms duurt het ook even een paar zinnen voordat er helderheid in komt met wat ze bedoelt.
Heel vaak als bijna niet altijd weet ik precies hoe ze zich voelt en wat ze probeert te uitten.
Het begon dat ik mijzelf meer opende naar haar, en daarna (zo gesloten als ze is) besloot ze dat ook naar mij te doen daar ze zich op haar gemak voelde bij mij.
En zodoende onstaat er een telepatische band tussen 2 mensen.
Telepathie is in dit geval een verfijnde vorm van intuitie en gevoel.

Het woord "telepathie" draagt een zware definitie of klinkt als een zweverige term, of een unieke gave.
Maar het is eigenlijk zoiets verfijnds eigenlijk.
Je gebruikt het dagelijks zonder dat je het door hebt, zo verfijnd is het eigenlijk.

Dieren zijn geweldige leermeesters als het gaat om het stimuleren van deze vorm van intuitie die wij allemaal bezitten.
Bij de een zal het wat harder gaan dan de ander maar er bestaat geen mens op deze wereld die het niet zou kunnen.
Bij mij werkt stimulatie dus in de vorm van met dieren communiceren.

Je wordt er mee geboren, en als kind sta je nog natuurlijk open voor telepatisch contact met de omgeving waarin alles leeft en ademt.
De natuur, dieren, energieen, you name it.
Naarmate je leert spreken, en je in een wereld opgroeit waar je dagelijks wordt gebombandeerd met informatie de hele dag door, dan verzwakt deze gave.
Maar het is net een spier die je niet gebruikt, en simpelweg weer moet trainen.

The more you train, the more you gain! ;)

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl