Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:19:19

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09-01-2006, 19:24:10 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-12-2005, 16:33:15
Berichten: 24
Locatie: Belgie (diepenbeek)
Wanneer ik op mijn kamer ben hangt daar zowiezo altijd een aparte sfeer, een erg aangename sfeer! Alsof er 'iets' is wat er voor mij is.
Als ik tot rust wil komen ga ik naar mijn kamer, het is daar altijd koud in de winter (tja :D ) En toch ben ik er graag. Gewoon door die sfeer die er hangt. Soms merk ik dat het weg is, en dan maak ik me ook zo snel mogelijk weg uit mijn kamer, het is er een stuk minder leuk dan. Dan voel ik de koude echt op me, terwijl ik die anders minder voel.

Wanneer ik triest ben, of me niet goed voel, dan is er altijd iets in mijn buurt. ik praatte met iemand po msn toen ik me niet goed voelde en net op het moment dat ik voelde dat iets me trooste zei hij 'er is iets bij jou, en het lijkt erop dat ie je wil troosten'
Ik ben dus niet de enige die het voelt...

Nog niet zo lang geleden lag ik in bed, ik had nog maar net mijn ogen toe toen een zachte mannelijke stem (hij was te zwaar voor een vrouwelijke) mijn naam zei, heel zacht alsof hij mijn aandacht gewoon wilde. Ikvond het niet vreemd, het voelde super vertrouwd, ik was niet bang...
(terwijl ik op zijn zachts gezegd heel erg voorzichtig ben met alles wat me onbekend is)

Dit schrijf ik 1. om het van me af te schrijven en 2 omdat ik met vragen zit:
Wie of wat kan dit zijn?
is er een manier dat ik in contact kan komen met hem?

_________________
wat zou je doen als er nooit meer een morgen is?

[gelukkig zijn *vork*]


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-01-2006, 17:43:26 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-03-2005, 21:11:33
Berichten: 242
Locatie: Groningen
Hoi Kathleen,

ik heb een vraag voor jou, waarom wil je weten hoe je met diegene zou kunnen communiceren en waarom wil je weten wie/wat het is?

Probeer gewoon eens te accepteren dat het bij je is, bedankt het en geniet ervan, laat het er zijn :) Doe er verder niks mee, roep het niet op/aan, laat het zijn, laat het los..

Liefs Charlotte

_________________
Twinkle, twinkle little star, how I wonder what you are, up above the world so high, like a diamond in the sky.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-01-2006, 20:13:46 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-12-2005, 16:33:15
Berichten: 24
Locatie: Belgie (diepenbeek)
waarom zou ik het niet willen weten? Ik weet dat het goed is en ik weet dat het me wil helpen, dus waarom zou ik er geen contact mee zoeken?

_________________
wat zou je doen als er nooit meer een morgen is?



[gelukkig zijn *vork*]


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-01-2006, 22:56:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-01-2006, 17:10:28
Berichten: 3
Ik ben het met je eens kathleen. Als jij iets hoort of voelt dan moet je daar achter aan gaan. hoewel: Een wonder verklaard is een stap naar een saaiere wereld. (behalve bij dit dan)

Ik denk dat je zeker achter die "man?" aan moet gaan. Maar verlies jezelf er niet in.

_________________
En elke dag is een feest voor mijn bestaan.
Terwijl niemand jou ziet staan.
owja... dat is het.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-01-2006, 16:14:38 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-12-2005, 16:33:15
Berichten: 24
Locatie: Belgie (diepenbeek)
Nihilistic Dream het is zeker niet de bedoeling mezelf er in te verliezen :)
Ik ben in normale omstandigheden ook realistisch, eerst zoeken naar alle logische verklaringen en pas als ik die niet kan vinden verder denken dan het 'aardse' maar iemand die duidelijk mijn naam zegt als er niemand in de kamer is? :D Daar vond ik geen logische verklaring voor. :)

_________________
wat zou je doen als er nooit meer een morgen is?



[gelukkig zijn *vork*]


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-01-2006, 18:16:16 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-01-2006, 14:23:54
Berichten: 82
Locatie: Heinenoord
Ik denk dat dat je gids is.. Of een ander overleden persoon die veel van je houdt? :) Ik weet het niet zeker, maarja.. ik zou niet weten wat het anders kan zijn..

Ik weet niet precies hoe je contact kan maken.. Misschien door gewoon te vragen of hij zich wil laten zien of laten voelen.. enz..

Succes!:D
xx

_________________
Veel liefss :heart: !

Nessa..


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl