Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:25:54

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 24-08-2009, 12:34:04 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-08-2009, 11:41:40
Berichten: 3
Ik zou graag mee willen delen dat telepatie geen ongeloof waardig iets is. Een bepaalden groep mensen zijn in hun hersenen sterker dan een ander mensen. Ik ben zelf een telepoorter dat hou in dat ik meer met me hooft kan dan een normaal aangelen mens, ik heb al het een en ander ervaring ondergaan dat ik meer kan horen dan een normaal mens. Ik kan mensen horen praten met muren er tussen, en met ongekende meters er tussen ,als ik op me kamer zit hoor ik mensen praten wat 3 straten bij me verdaan zit , voor de meesten mensen is dit vat baar maar ik heb me zelf er aan over gegeven in dat ik kan , en met wat mij gebuurt , ik kan zelf nog een speldt in een storm horen vallen als het daar omgaat , Maar ik heb er wel een trucje voor en denk me in dat ik daar ben op de plek waar het afspeel op die wijzen kan ik het volgen waar het over gaat en wat er afspeel , En als ik aan een persoon denk die overleden is kan ik ook met hem contact op legen ,en uit mijn ervaring hoor ik mensen praten op me kamer als ik er aan overgeef . Deze ervaringen hebben bij het beging de stuipen op het lijf gejaagd .Eerst dacht ik dat ik gek was wand ik had het nooit gedacht dat ik zo iets kon .
Maar door de jaren heen ben ik veel er veel van achter gekomen, ik kan de gedachten van mensen horen en mensen de gedachten van mij .ik heb gespreken gehad zonder me mondt ook maar open te doen ,en dan kom je ook met dingen in takt wat velen mensen bewonder zijn en anders dan ze zich zelf toe zegen , Maar je moet wel voor je zelf in denken dat de gedachtes van een mens van hak op de tak gaat het gaat als een boek die heel snel voor gelezen wordt en dan is het lastigste om daar een verhaal uit temaken maar met zulk soort gedachtes gaan onbewust en bewust denken is beter te begrijpen , En geef nooit een beoordeling over iemand anders ze gedachten dat is macht waar je zorgvuldig om moet gaan ,hou het voor je zelf wat je uit anderen mensen haal en dan ga je er goed mee om .
Maar ik vraag me af hoeveel mensen kennen met me mee praten en het zelfde ervaring mee gemaakt hebben .telepatie is zeldzaam en zo zeldzaam kan ik ook niet zijn …


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 24-08-2009, 12:56:50 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
We zoeken nog steeds iemand die op een SJ-meeting deze merkwaardige krachten wil komen demonstreren. Want ik heb er al zoveel over gehoord, maar heb het nog nooit zelf meegemaakt, en niemand heeft het me ooit nog laten zien. Jij klinkt alsof je er al redelijk wat ervaring mee hebt!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 24-08-2009, 15:07:49 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Citeer:
telepatie is zeldzaam en zo zeldzaam kan ik ook niet zijn …
Nou...

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 24-08-2009, 18:30:45 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
DIE meeting zal ik zeker ook aanwezig zijn !
Dat wil ik zeker eens meemaken.

groet, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 29-08-2009, 20:52:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-08-2009, 11:41:40
Berichten: 3
Nou ik zal het even laaten bedenken , en kijk wel even van hoe of wat van alles inhoud op zoon dagje


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 12-11-2009, 00:48:47 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Ik kan bestek buigen :D Ook heel entertaining! En servetten vouwen :)

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 14-05-2010, 10:17:31 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-05-2010, 19:34:03
Berichten: 58
Locatie: België
hey Mork,

ik heb heel veel problemen gehad met telepathie want ik hoor wat mensen denken en als ze liegen voel je dat.
Zo heb ik meer dan eens op het bureau van de directeur gezeten en op een keer zei hij tegen mijn moeder dat alles heel discreet zou blijven en geen leraar er wat van zou weten MAAR hij had het al tegen die van wiskunde gezegd en die heeft dat doorverteld.
Hij werd kersrood en razend kwaad op me.
Ik heb er vaak problemen op school mee maar nu ik wat ouder ben heb ik een manier gevonden om het wat minder overheersend te maken zadat ik niet steeds door de gedachten van mijn klasgenoten en buren wordt lastig gevallen.
Zo loop ik soms te antwoorden op andermans gedachten of zeg ik wat zei wilden zeggen.
Bij een vriend van me heb ik het eens zo hard, soms lijkt het wel alsof ie haast staat te schreeuwen langs mijn
kop.
hoop dat we eens converseren hierover

_________________
Can you feel alive today? ---omnia neocelt


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 14-05-2010, 19:35:30 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Kun je bij telepathie ook spellingsfouten maken? :mrgreen:

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 15-05-2010, 08:46:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-05-2010, 19:34:03
Berichten: 58
Locatie: België
Nou, ik zelf heb dat probleem nooit meegemaakt maar er zijn wel andere uitdagingen aan.
Ik denk wel dat het mogelijk is.
Wat wel is: ik krijg niet altijd letterlijke zinnen door, ze wijken lichtjes af van de letterlijke 'tekst'.
De correctheid of de makkelijkheid schijnt lichtjes te variëren van persoon tot persoon.
Als mijn broer aan een lied denkt is het wel makkelijker want dan kan ik het meestal spontaan zingen, wij hebben overigens niet (volledig) overlappende muzieksmaken(hij luistert wel eens naar heel andere takken dan ik).
Het is niet de eerste keer dat ik per ongeluk antwoordt op wat mijn vriend(in)(en) denken en dat dat soms irritant vinden
en zeggen: "blijf eens uit mijn hoofd!"
Ik probeer iedereen zijn gedachten met rust te laten maar soms gebeurd het automatisch. Ik denk niet 'letter-per-letter",
het zijn volledige zinnen.
Ik ken eigenlijk ook niemand in de buurt die het kan dus I'm flying solo.

Bv. iemand zegt dat hij/zij het ok vindt dat ze uiteen gaan.
in gedachten denkt hij: dat is vast beter voor ons beide
zijn lichaam toont(dat kan zelfs een lichte mondtrek of gewichtverplaatsing zijn): hey, ik ben hier eigenlijk helemaal niet mee akkoord !
interpretatie: ? ( hij zegt dat alles ok is maar onderbewust aanvaardt hij/zij de scheiding niet)
mogelijke oorzaken van tegensprekende lichaamstaal:
(a) hij/zij heeft het zelf uitgemaakt maar wou dit niet

(b)de ander heeft het uitgemaakt en ze hebben erover gesproken en hij/zij heeft toegegeven(vanuit een eventuele introvertie, volgende persoonlijkheid of twijfel)

(c)hij/zij zag of hoorde iets van de ander en dat heeft twijfel gezaaid, innerlijk geeft hij toch nog om haar

Zo om maar te zeggen dat de betekenis van gedachten heel andere betekenissen kunnen hebben in verhouding tot je lichaam.

Helpt dat? :D

_________________
Can you feel alive today? ---omnia neocelt


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 30-05-2010, 18:39:27 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-04-2010, 13:08:01
Berichten: 12
Ik heb dit ook maar dan wel met mensen met wie ik een sterke binding heb.
Gelukkig kan ik niet alles lezen/horen want dan zou ik letterlijk gek worden!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 30-05-2010, 20:06:05 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Ik heb relatief vaak bij mijn vrouw dat ik dingen aanhaal die zij dacht, of mijn mening spontaan ga geven over iets waar zij aan dacht.
Maar ik heb nooit door dat ze aan iets denkt, ik hoor het altijd achteraf pas.
Voor mij lijkt die telepathie 'gewoon' het delen van veel gemeenschappelijke meningen en raakvlakken..

En tot nog toe, kan ik dat bij elke geclaimde 'telepathie'vorm plaatsen.

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 31-05-2010, 19:13:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-05-2010, 19:34:03
Berichten: 58
Locatie: België
hoi dimlicht,

Ik snap wat je bedoeld maar dan zou het alleen maar werken als ik in een bekende omgeving was.
Je doelt erop dat door de band die ik opbouwde met de mensen uit mijn omgeving ik hun stille taal ben gaan verstaan. Tuurlijk geeft dit meer weg dan men zelf denkt en ben ik me zeer bewust van dit effect. Dit is natuurlijk zeer gewoon!
Ik bestudeer namelijk gedrag in gedragswetenschappen en bouw dus verder op wetenschappelijke basis.
Als ik de kans heb laat ik mijn objectiviteit bijschaven, daar waak ik nauwkeurig over.
Ik heb er echter mee gexperimenteerd en ben tot de conclusie gekomen dat :
het blijft werken in een nieuwe omgeving én bij mensen die ik van toeten nog blazen ken!

_________________
Can you feel alive today? ---omnia neocelt


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 03-06-2010, 12:52:12 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Leuk potentieel scriptieonderwerp :) telepathie in een gecontroleerde onderzoeks-omgeving. Dubbel blind natuurlijk. Toetspersoon zonder telepathische gaven ook gestandaardiseerde proeven laten doen. Toeschouwer voor de echtheid van de antwoorden.

Kikkuh!! :mrgreen:

Laat je het weten of je het gaat doen?!

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 03-06-2010, 17:36:20 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-05-2010, 19:34:03
Berichten: 58
Locatie: België
waar en wanneer ? :mrgreen:

By the way -- wat ga je als labo-omgeving gebruiken?

_________________
Can you feel alive today? ---omnia neocelt


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie heb geen grensen
BerichtGeplaatst: 09-06-2010, 18:31:12 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Was een suggestie voor jou eigenlijk Raven ;) Omdat je al in dat hoekje studeert. Ik zit nu gebakken (voorlopig) in een zorgfunctie en heb geen noodzaak tot onderzoek. Ben er alleen altijd erg geïnteresseerd in :mrgreen:

Labo... hmz... zoveel mogelijk prikkelvrij lijkt me zodat de gedachten 'zuiver' opgevangen kunnen worden.

*denkt aan witte kamer met witte sofa stoel en bureau*

><

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl