Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 06:16:56

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Weten dat de telefoon gaat....
BerichtGeplaatst: 05-08-2006, 10:23:14 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-07-2006, 17:39:58
Berichten: 28
Gisteren had ik gegeten bij mijn zus... we zitten erna op de bank en kijken wat tv, praten wat en we lazen boeken....

Ik keek om half negen op de klok, ik dacht en voelde dadelijk belt mijn vader en hij weet niet dat ik hier zit... dan zal hij in paniek raken....

Tien minuten later gaat de telefoon bij mijn zus en dat was mijn vader, waar ik was....

Dat heb ik wel vaker met de telefoon, ik weet en voel wie en wanneer er iemand belt....

Namaste

_________________
Als jij daar bent, in jou, waar liefde is, waarheid, licht en vrede en ik ben daar, in mij, waar liefde is, waarheid, licht en vrede...

Dan zijn we Een


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-10-2006, 19:43:26 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2006, 17:06:43
Berichten: 13
Locatie: nee
Ik had dat ook, precies... Alleen, ik probeerde ook na te gaan hoe vaak ik aan iemand dacht en dat er dan gewoon niemand belde... normaal gesproken vergat ik dat dan weer want omdat er daarna niemand belde, was er ook geen verband te leggen omdat er geen volgende situatie was om het verband tussen te leggen.

je zei: "Tien minuten later gaat de telefoon bij mijn zus en dat was mijn vader, waar ik was..."

Na 10 minuten zie je het verband dus nog, maar vanaf wanneer zou je het verband dan niet meer zien? Zou je nog een verband zien als het 30 minuten later was? Wanneer zie je dus nog een verband tussen iets en waar ligt jouw grens?

Ik hou me hier erg mee bezig op dit moment, wat een "trick of senses" is en wat niet, want mensen zijn dol op verbanden leggen. Daarom word ik verpleger in een ziekenhuis, mag ik de hele dag verbanden leggen :P

Peace out

_________________
Denk vanuit je hart


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-10-2006, 17:34:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-10-2006, 22:05:38
Berichten: 15
Locatie: Groningen
in de eerste week van september dacht ik ineens aan mijn neef. Een week later belde ik hem op hoe het met hem ging, en hij zei: he, toevallig, we dachten vorige week nog aan je..
Ik weet niet of er daar een tijd van 10 minuten tussen lag, maar toch, naar mijn idee ving ik toch op dat ze aan me dachten.
Verder merk ik ook wel eens dat er ineens bij een gesprek spontaan een gedachte bij opkomt, en dat iemand naast me die zelfde gedachte vrijwel direct uitspreekt, dus het komt nog weleens op me over van: hee die gedachten ving ik ook via een andere route op!

Kiki


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-10-2006, 10:25:31 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-10-2006, 09:47:20
Berichten: 4
Locatie: Purmerend
-

_________________
-


Laatst gewijzigd door charzzzie op 08-06-2010, 17:01:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-10-2007, 01:44:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-10-2007, 01:19:17
Berichten: 1
Locatie: Aarde
Zulke dingen maak ik ook af en toe mee. Dan komt er zomaar uit het niets een gedachte aan een vriend(in) op, en dan blijkt deze mij enkele minuten later op te bellen. Ik heb vroeger vaak een ander fenomeen meegemaakt, tegenwoordig niet vaak meer, maar tijdens de periode op de basisschool had ik het bijna iedere dag. Als ik in de les zat 'hoorde' ik dan de telefoon bij mij thuis afgaan, dat vond ik heel vreemd. Later besloot ik te gaan controleren of er echt gebeld was of dat het illusies waren. Dan schreef ik de tijdstippen op en ging aan het eind van de maand op de telefoonafschriften controleren op de tijdstippen van inkomende gesprekken. Tot mijn verbazing bleken deze grotendeels te kloppen. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee gehad?

_________________
When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-03-2008, 21:28:28 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-03-2008, 09:18:30
Berichten: 16
Locatie: Nijmegen
Dit heb ik ook vaak :). Maar dan niet alleen dat diegene belt, vaak kom ik die persoon ook tegen. Om een voorbeeld te geven; laatst dacht ik aan een leraar geschiedenis waar ik het op de middelbare school erg goed mee kon vinden. Ik vroeg me af hoe het met hem zou zijn en of hij nog steeds op die school werkte.
Een kwartier later was ik op het station. En wie kwam ik daar tegen...? Precies.

Dit overkomt mij ook zó vaak... Maar ook met bellen hoor. Dan denk ik aan iemand die ik bijvoorbeeld al een tijd niet gesproken heb (het gebeurt meestal met mensen die ik een tijd niet gezien of gesproken heb), dan rinkelt de telefoon en blijkt het die persoon te zijn. Altijd als ik opneem denk ik nog: "Ach, dit zal hij/zij vast niet zijn."


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl