Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 09:32:57

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28-11-2006, 16:23:34 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
hallo hallo..

ik had een paar vraagjes.. eerst eentje over mijn zusje en ik..
een tijdje terug waren we alleen thuis 's avonds. ik ging bij mijn zusje kijken of ze al sliep, ze sliep nog niet en het was al wel redelijk laat. ik keek haar dus aan, en ik dacht: sofie, je moet gaan slapen! direct nadat ik dat had gedacht knikte ze, alsof ik het tegen haar had gezegd. ze draaide zich om en ging proberen te slapen.. hoe krijgen we dit in godsnaam voor elkaar??

en dan nog iets vaags.. de laatste paar weken heb ik het soms ergens over, een dag of twee later komt datgene waar we het over hadden of waar ik aan dacht uit. zo dacht ik laatst aan een vriend van mij die eerst bij ons op school zat en die ik nu nooit meer zie omdat hij een opleiding in meppel is gaan doen.. twee dagen later stond hij voor mijn neus toen ik op school aankwam.
misschien een slecht voorbeeld, maar het is een voorbeeld.. ik heb dit zo wel met meer dingen.. nog een voorbeeld is dat ik er drie weken terug aan zat te denken dat ik graag een keer zwarte piet zou willen spelen.. drie dagen later vraagt mijn moeder of ik binnenkort (ondertussen morgen!!!) zwarte piet zou willen zijn op onze badmintonvereniging..

hoe komt dit?? ik vind het zo vreemd, alsof ik de toekomst kan voorspellen ofzo :?

Emma

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-11-2006, 18:23:19 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Heej Emma,

Net nadat ik een bericht had gepost op dit subforum (http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?t=6064) zag ik jou bericht.

Dat met je zusje lijkt heel veel op mijn situatie.. Ik hoop hier ook een antwoord op te vinden!

Veel geluk,
Julia

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-12-2006, 16:37:46 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-11-2005, 12:54:13
Berichten: 491
Locatie: Katwijk
Heej moon-pearl,

Over die band met je zusje.......Ik denk dat jullie gewoon goed op elkaar afgestemd zijn. Zijn jullie close met elkaar? Doe jullie veel dingen smaen?

Ik had ook al in het topic van Julia geschreven dat ik er zelf niet zo voor ben om dingen per se een naam te geven. Maar dat is uiteraard mijn mening. Maar de band tussen jou en je zusje is er, en ik hoop dat je daar ook van kan genieten.

Liefs,

SupernovA

_________________
When the sun sleeps......it's time to dance in the dark.......dance with me....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-12-2006, 16:58:34 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
allebei bedankt voor de reactie :) en Julia, jij ook veel geluk :kiss:

opzich doen we niet zo heel erg veel samen.. we kunnen het erg goed met elkaar vinden, dat wel. en echt erg close zijn we ook niet, we verschillen zes jaar dus dat praat nog niet zo makkelijk. maar ik moet wel zeggen dat zij de enige is waar ik me helemaal mezelf bij voel en waar ik me gewoon 100% als mezelf bij kan gedragen. dat heb ik ook bij mijn vriend, maar dan is dat toch net weer anders. nee, bij mijn zusje is het nog veel meer.

ze is een lieve meid en ik hou van haar :D

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-12-2006, 17:01:17 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Wat een lief berichtje :)
Ik zat echt achter mn computer van: aahhhh wat schattig :)

Heel leuk dat je het zo goed met zusje kan vinden. Sommige mensen hebben het wat minder getroffen (daar bedoel ik mezelf trouwens absoluut niet mee :wink:)

Liefs,
Julia

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-12-2006, 17:04:44 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
ja ik weet het.. ik ben ook blij dat het allemaal niet negatief is. we zijn hier ook een hele hechte familie en we hebben echt nog nooit ruzie gehad. hopen dat het zo blijft, de familie van mijn vriend is precies het tegenovergestelde en ik zou voor geen goud willen dat het hier net zo gaat worden..

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl