Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:27:10

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03-01-2005, 13:46:22 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Alle dieren kunnen iets (bewust) wat een diersoort (de mens) tegenwoordig niet echt meer kan:
Communiceren via telepathie... de Universele taal dat elk wezen spreekt.
Of je nu met een boom of een plant spreekt, een micro organisme, of de cellen van je eigen lichaam.
Alles wat leeft, is bewust, en is met elkaar verbonden.
Mensen hebben altijd gedacht dat ze het enige echte bewuste wezen was dat verder kan denken en evolueeren dan welk wezen dan ook.
Men heeft het ook altijd over mensen en dieren.
Ja we zijn apart tegenover andere dieren, maar niet de king of the world, ook al lijkt dat sterk zo.
Maar mensen zijn ook dieren.
We komen van dezelfde bron.
We hebben elkaar nodig.
Hier mijn visie uit eigen hart (en vooral Ervaring!) geschreven! ;)


Via telepathie leer je dieren op een hele andere manier kennen.
Ze hebben zoveel vertellen, en ze kunnen ons zo verschikkelijk veel leren.
Zeker betreft spiritualiteit.
Dit is hun tweede natuur, en voor hun allerdaagse realiteit.
Het geeft een extra dimensie aan je leven en een hele andere kijk op dieren.
Sterker nog, een hele andere kijk op leven in het algemeen.

De mens is een beetje de grip op deze Universele communicatie mogelijkheid een beetje kwijt geraakt door het dominerende spraak gedeelte in onze hersennen die sterk is ontwikkelt in de afgelopen paar duizend(en) jaar tallen.

Gelukkig gaan steeds meer mensen weer opzoek naar deze verloren gave, die in hun eerste kinderjaartjes de volle glorie hadden gehad.
Opzich wordt deze gave dagelijks op onbewust nivo toegepast.
Maar ook op bewust nivo is deze gave te gebruiken.

Het ene persoon staat er meer open voor dan de ander.
De ene oefent zich ziek, en de ander heeft zo de smaak weer te pakken.
Ook verschilt de ervaring per persoon betreft het ontvangen van telepathisch contact met dieren.

De een vangt "woorden" op, de ander complete (bewegende) beelden.
Of een combinatie van beiden.
De ander weer puur in gevoel (via het hart).
En ja, zelfs fysieke gevoelens kunnen in het lichaam onstaan.
(Bijvoorbeeld een dier die aanduid waar deze pijn heeft.)

Er zijn geen vaste technieken voor telepathie.
Vele boeken zijn verschenen met allemaal verschillende technieken die je kunt leren.
Hoewel je de basis technieken van cursussen en boeken kunt aannemen, zul je toch merken dat je een manier vindt die uniek is op basis van wat je het meest prettig vindt.
Of eigenlijk nog veel belangrijker: Wat het beste voor je werkt.

Sommige mensen gebruiken nog wel eens het excuus betreft mijn "mooie" gesprekken met dieren dat het mijn eigen gedachten zijn die ik projecteer op het dier.
(Zeker betreft de goedkeuring en de interesse om de liefde te bedrijven.)
"Hoe scheit je nu je eigen gedachtes en die van het dier???"
Dit is ook een proces waar je door heen gaat als je (weer) aan de gang gaat met telepathie.
Je leert op een gegeven moment, als je daar bewust aan werkt, je eigen gedachten prima te scheiden en die van het dier.
Soms kan het onzuiver zijn, en kan het ook een mengeling van beide zijn.
Ook dat leer je analyseren en filteren.
(En anders vraag je vriendelijk aan het dier bijvoorbeeld: "Sorry wat zei je? Mijn eigen mind kwam er tussen!")

Ook als je gave sterker wordt, ontvang je meer "detail" op energie / gevoels basis.
Hierdoor heb je nog meer zekerheid, omdat je ook meer de energie voelt van het dier en hetgeen wat hij of zij communiceert.
Dit geeft nog meer duidelijkheid en bevestiging van wie welke energie is.
Oftewel, wat je eigen gedachten zijn, en welke van het dier.

De onzekerheid kan nog wel eens het hardste toeslaan bij mensen die met hun naaste dieren communiceren.
Ik heb dit ook ondervonden.
Bijvoorbeeld met mijn cavia's.
Maar met Amordoro ben ik zo hecht en een, dat ik daar zelfs overheen gekomen ben.
Deze onzekerheid kan onstaan omdat je juist je dier goed kent, en daardoor juist sneller het idee hebt van "Dit zijn mijn eigen gedachtes, dit kon ik al weten, ik ken mijn dier door en door."
Om dus even terug te komen op het leren onderscheiden van energieen, kan hier dus veel baat bij hebben.
Waarom zou je ook niet met je naaste dier lekker kunnen babbelen (van tijd tot tijd)?

Amordoro heeft mij veel bijgestaan in het leren te communiceren met dieren.
In principe deden we het al voordat ik de cursus had gehad, of voordat ik van het bestaan van bewuste dieren communicatie af wist.
De eerste reacties van Amordoro waren dan ook "verbaast/brutaal" toen ik vroeg een zogenaamde animal communicator met haar te laten communiceren.
"Waarom kom je met mij praten? Wij weten alles al van elkaar! Wij hebben jou niet nodig!!!"
Aldus Amordoro tijdens het eerste gesprek.
Een tweede poging bracht meer op, uiteraard was alles correct, en toen wist ik het zeker: Dit wordt mijn ding!

Ik heb nogmaals dus gevraagd om eens te praten met Amordoro een keertje.
Betreft of ze me wel eens hoort, en of ik haar ook echt wel haar.
Opnieuw was Amordoro verbaast dat het persoon in kwestie contact met haar opnam.
Volgens haar praatte we al met elkaar, lang en breed.

Ik werk in de ICT sector, maar ooit zal dit mijn beroep worden.
Vast en zeker!
Voornamelijk ook het healen van dieren op holistische wijze gaat dan denk ik een grote rol spelen.
En het liefst met paarden natuurlijk!
Ondertussen heb ik al wat consulten links en rechts gedaan, en het meeste nog wel (het moest zo zijn) met overleden dieren.

Voor meerdere mensen heb ik veel kunnen betekenen door het een en ander nog door te geven aan ze, of ze in contact te stellen met elkaar.
Zo had een overleden paard dat was ingeslapen nog het een en ander te vertellen aan haar (ex)baasje.
Een ander meisje heeft met schuld gelopen voor wel een jaar lang betreft de mystrieuze dood van haar pony.
Ook haar en haar pony heb ik een flinke zet in de goede richting gegeven.

Met dieren praten brengt ook nieuwe perspectieven betreft je eventueele eigen persoonlijke ontwikkeling.
Als je met een dier praat, merk je een paar dingen die bij mensen vaak minder vanzelfsprekend zijn.
- Ze zijn direct, en draaien nergens om heen.
- Ze doen nooit en te nimmer aan mind games. (Van bijvoorbeeld chantage en emotionele blackmail hebben ze nog nooit gehoord. Dat is simpelweg not done.)
- Ze zullen nooit tegen je liegen.
- Ze zullen nooit zomaar over je oordelen, of je veroordelen.

Mensen vinden het belangrijkste aspect wat ons "scheid" van de dieren dat we intelligenter zijn.
Persoonlijk vindt ik juist de bovengenoemde punten wat dieren anders maakt dan ons.

Zijn mensen intelligenter dan dieren?
Zijn dieren wijzer dan mensen?
Het hangt helemaal per persoon (mens of dier) af.
Ieder persoon is uniek, en heeft zijn of haar eigen kwaliteiten.
(Het ene dier is bijvoorbeeld meer "spiritueel" dan de ander, net zoals de mens zelf.)
Beide vullen we elkaar aan, en leven en leren we samen op deze wereld.
Dieren zijn heel erg afhankelijk van ons (geworden), maar dat geldt evenmin net zo andersom.
Hun wijsheid en guidance zijn een extra hoop en zekerheid betreft onze (spiritueele) groei overleving.

Hoe jij dieren wilt zien en/of je in je leven wilt hebben, is volledig aan jou.
Ze zullen je niet (bevoor)oordelen, en evenmin zelfs minder van je houden.

Wolf

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Laatst gewijzigd door Darkwolf op 30-07-2005, 17:10:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-01-2005, 15:28:34 
Darkwolf schreef:


Als je met een dier praat, merk je een paar dingen die bij mensen vaak minder vanzelfsprekend zijn.
- Ze zullen nooit tegen je liegen.


Heel goed omschreven en leerzaam stuk Wolf!!
Maar met hetegene wat ik gequote heb ben ik het toch niet mee eens, op het communicatie met dierenforum had ik je gezegt dat in het boek van Carol Gurney haar paard Dudley had gelogen om bestwil omdat ze haar baasje niet ongerust wou maken.
Dan kunnen ze toch wel degelijk liegen hé :wink: .


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-01-2005, 15:57:31 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Ik heb je ook niet tegengesproken dat niet alles klopt haar in haar boek.
Wel kan je er met 100 procent zekerheid vanuit gaan dat het klopt.
Dus als ik zeg "dieren liegen niet" en zij heeft daar wel een ervaringen mee, dan kan het blijkbaar wel.

In mijn opzicht kun je liegen ook op vele manieren opvangen.
Je kunt bedrog uitvoeren en liegen voor je eigen best wil, of dat van een ander.
Als een dier tegen zijn natuur in gaat om informatie te "vervalsen" moet dat inderdaad wel een hele goede reden hebben gehad.

Persoonlijk ben ik nog niet zo ver in het boek van Carol Gurney betreft het paard dat een leugentje voor eigen best wil deed.
Als ik er langs kom en het zelf eens lees, zal ik er nog wel even mijn eigen visie erop geven! :)

Persoonlijk heb ik (gelukkig) nog nooit een dier gehad die tegen mij heeft gelogen.
Ik ben nogal onzeker en gevoelig voor dat soort dingen dus als een dier dat ook nog eens naar mij zou doen behalve alleen de mens.
Ouch...

Zowiezo "liegen" dieren inderdaad wel, maar dan in andere vormen.
Om prooien te foppen en te bedriegen, om deze zo in de val te lokken.
Dus toendertijd van het schrijven dat ik neer zette dat dieren nooit tegen je zullen liegen, bedoel ik daar mee niet opzettelijk met de intensie om je pijn te doen of te kwetsen.

Zoals je al zei... in dit geval was het voor eigen best wil voor Carol.
(Toch? Of las ik het verkeerd en was het ten goede voor het paard?)

Wolf

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-01-2005, 15:59:39 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
Ik gebruik telepathie tussen mijn zusters, errug handig, en scheelt belkosten :wink:

verder heb ik nog nooit een conversatie gehad met woorden/gedachten tussen dieren.

Ik ben wel altijd dikke maatjes met ze, omdat ik nou eenmaal gek ben van ze.

Mijn kat en ik zijn dus onafscheidelijk :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-01-2005, 16:10:37 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
...En dat is wat telt Anubis!
Er IS immers een vorm van communicatie.
En die komt recht uit je hart en die van je kat!
Wat wens je nog meer? ;)

Telepathie en bewuster met je dier kan een verreiking zijn.
Maar het is niet essentieel.
Voor de gene waarvoor het is weg gelegd, prima.

Dieren nemen je zoals je bent, dus ook je manier van communiceren!
En ze gaan inderdaad niet persee meer van je op staan te kijken of meer van je houden als je (intensief) telepatisch contact met ze hebt.

...Durf ook te wedden dat er toch stiekum wel een vorm van telepathie tussen jullie speelt.
Bewust hetzij onbewust! ;)

Wolf

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-01-2005, 16:38:46 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
haha ja ik voel haar wel aan ja, zie ook wanneer ze beledigd is, want gosh dat kind heeft een trots!! :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-01-2005, 17:31:19 
Darkwolf schreef:
Zoals je al zei... in dit geval was het voor eigen best wil voor Carol.
(Toch? Of las ik het verkeerd en was het ten goede voor het paard?)

Ja idd, voor eigen best wil voor Carol.
Niet om Carol pijn te doen.
Je moet het verhaaltje maar is lezen, staat ook cursief gedrukt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-01-2005, 18:59:13 
Heel mooi beschreven Darkwolf.

En inderdaad ook voor mij heel herkenbaar dat het met mijn eigen dieren het moeilijkst gaat.
heb dan inderdaad meer moeite met de vermenging van mijn eigen gevoelens.

veel liefs Andrea


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-01-2005, 09:27:08 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
dieren voelen ook trillingen beter aan, het is niet dat ze een week van te voren "zien" dat er een tsunami komt, maar de grond geeft ze al veel info, net zoals met storm, daar geeft de lucht hun een boodschap :wink:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-01-2005, 12:38:22 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Anubis schreef:
dieren voelen ook trillingen beter aan, het is niet dat ze een week van te voren "zien" dat er een tsunami komt, maar de grond geeft ze al veel info, net zoals met storm, daar geeft de lucht hun een boodschap :wink:


Klopt Anubis.

Dieren zijn misschien gevoelig en spiritueel (dat is hun 2de natuur zelfs) en maken verdomd veel gebruik van hun 6de zintuig.
Maar ze staan ook met beide benen op de grond en staan echt in contact met alles en dus ook het fysieke.

Doch heeft hun 6de zintuig ook wel mee geholpen hoor.
Bijvoorbeeld...
Ik denk niet dat honden zulke goede oren horen hebben dat ze de autodeur open horen gaan van het baasje die op het punt staat om van werk naar huis te gaan rijden. :)
("Honden weten wanneer de baas thuis komt..." ;))

Zelfs Amordoro ("mijn" lievert van een pony) weet soms dagen van te voren al alleen al door mij aan te voelen of ik wel kom aankomende zaterdag! Haha! :)

Wolf

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-01-2005, 12:50:24 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
ja honden zijn fukking goed in geur, ik heb me daar toch wat interessante dingen over gezien


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-01-2005, 13:26:40 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Anubis schreef:
ja honden zijn fukking goed in geur, ik heb me daar toch wat interessante dingen over gezien


Ja inderdaad!
Om jaloers op te worden!

Maar ok we gaan een klein beetje off-topic zie ik!
Dit topic gaat over het emphatische gedeelte dat wij dieren bezitten! :)

Wolf ;)

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-01-2005, 12:10:39 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-01-2005, 12:39:19
Berichten: 429
Locatie: Sgiedam
http://www.communicatiemetdieren.tk/

We hebben daar al iemand contact laten leggen met Baloo en Lizzie. Degene die contact met ze heeft gehad wist verder niks over ze. De punten die naar voren kwamen klopten voor zo'n 90%

We hebben nu Pebbles opgegeven voor een vraaggesprek, Bloempje is daarna aan de beurt 8)

_________________
Mijn naam is Sgeit, met esgeeeeietee


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-01-2005, 13:13:54 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
hey wolf misschien een idee om even de paravisie van deze maand te kopen?? er staat een heel stuk in over communicatie met dieren..

anders wil ik het wel voor je inscannen en naar je toesturen hoor. moet je me ffe je e-mail adres pben

groetjes rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-01-2005, 14:34:42 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-01-2005, 17:56:28
Berichten: 85
Locatie: Arnhem
wow mooi gezegd wolf

mijn dingen met dieren die ik heb gehad, ja krijg geen beelden dus enzo, maar heb wel dat ik pijnscheuten plek in mijn lichaam op de plek waar het paard later ook pijn blijkt te hebben, zonder dat ik het dier heb aangeraakt
dan gaan ze ook echt ontzettend oogcontact maken, heel vreemd
maar ga dan dus echt op mn gevoel af bij wat ik denk
floep er dan soms de raarste dingen uit waarvan ik niet eens weet wat de kwaal inhoudt... achja

maar mooi die 2 voorbeelden die je noemt van die mensen met paarden
maakt me heel nieuwsgierig naar wat ik straks (misschien als sky het wil dan) misschien te horen krijg...

mooi ook van jou en je paardje, word ik helemaal warm van van binnen, echt lief...

_________________
The More I Came To Know People, The More I Loved My Horse...


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl