Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:45:02

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21-01-2005, 17:31:42 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Rogue schreef:
anders wil ik het wel voor je inscannen en naar je toesturen hoor. moet je me ffe je e-mail adres pben


Oh wat erg! :oops:
Dit heb ik dus helemaal gemist Rogue!
Ik zal je meteen even een PB sturen!!! :D

Wolf

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-01-2005, 18:10:29 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
ben het aan het inscannen wolfje.. maar tis nogal wat werk dus heb geduld met mijn arme scanner haha :D

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-02-2006, 14:08:06 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-01-2006, 21:28:02
Berichten: 162
Mooi beschreven zeg!

De mooiste les van dieren voor ons is hun eerlijkheid.

Zij zijn het die echt zichzelf zijn, nog in verbinding staan
met de aarde... wij kunnen een voorbeeld aan ze nemen!

liefs Suzanna

_________________
Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2006, 11:27:15 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-01-2006, 13:38:57
Berichten: 473
zeer mooi omschreven :wink:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-08-2006, 10:18:44 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-07-2006, 17:39:58
Berichten: 28
Ik heb altijd het gevoel dat ik kan communiceren met honden en paarden...

Maar met paarden ben ik nu niet meer in contact.... Met honden wel en dat was vooral toen met mijn eigen rottweilerteefje.... Net of ze van alles tegen me zei en dan kon haar ook geven wat ze nodig had.... en zei mij....

Ik heb een slechte relatie gehad met mijn ex waar ik toen mee samenwoonde, we hadden mijn rottweilerteefje (ook de zijne maar hij vond haar te softie) uit het asiel... ik werd dikke maatjes met haar.... ik had veel verdriet over mijn relatie, hoe die verliep, ook woedebuien bijvoorbeeld en veel ruzie..... ze kon me weleens telepatheren dat ik rustig moest blijven.... dat ik gewoon even een luchtje moest scheppen, dan ging ik met haar wandelen..... Ik zorgde altijd dat ze geen slachtoffer zou zijn van mijn buien.... Ook als ik huilde dan kwam ze bij me zitten en het leek net of ze met me praatte.... Dat beurde op... net of ze mijn gedachten kon lezen.... maar ik ook die van haar, ik wist waarom ze bijvoorbeeld zo somber keek.... ze had dan aandacht nodig.... of wou spelen.... of had honger.... Lichaamstaal was erg belangrijk en de ogen.....

Was een mooie tijd... met de honden van mijn ouders heb ik dat minder.... Bij de boomer wel omdat het een probleemhond is en vaak weet ik wat hij wil, duidelijkheid en regelmaat.... Maar mijn ouders kunnen dat niet geven.... en het is net of hij zegt, wat moet ik nou? Hij wordt ook steeds agressiever.... Maar mijn ouders willen het niet aannemen... ik kan dan niet ineens wel duidelijkheid geven en hun draaien het weer om..... Dat is nog onduidelijker..... Dus laat ik ze het op hun manier doen.... het is hun hond.....Niks negatiefs over mijn ouders hoor, maar ze weten gewoon niet hoe....

Namaste

_________________
Als jij daar bent, in jou, waar liefde is, waarheid, licht en vrede en ik ben daar, in mij, waar liefde is, waarheid, licht en vrede...

Dan zijn we Een


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-10-2006, 16:43:46 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2006, 17:06:43
Berichten: 13
Locatie: nee
Ik heb wel eens al ik thuis kom van het uitgaan 's nachts, dat ik ook met mijn hondje via gevoel communiceer, naast lichaamstaal en stemgebruik. Dit rijtje komt me inderdaad bekend voor:

-Ze zijn direct, en draaien nergens om heen.
- Ze doen nooit en te nimmer aan mind games. (Van bijvoorbeeld chantage en emotionele blackmail hebben ze nog nooit gehoord. Dat is simpelweg not done.)
- Ze zullen nooit tegen je liegen.
- Ze zullen nooit zomaar over je oordelen, of je veroordelen.

Dit geldt ook voor mensen als je met je hart/via gevoel communiceert.
Mensen zijn tenslotte ook dieren, ja.

_________________
Denk vanuit je hart


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-10-2006, 19:55:41 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-11-2005, 12:54:13
Berichten: 491
Locatie: Katwijk
Mooi gezegd, mensen zijn ook dieren, ja!

En dieren zijn inderdaad eerlijk en zonder poespas. Zo wilde ik een foto maken van een paardje waar mijn vriend goed conatc mee heeft. Ik vroeg aan het paardje of zij ' mooi' wilde poseren voor de foto. Ik kreeg als reactie: 'waarom?' Toen heb ik haar uitgelegd dat ik graag een foto van haar wilde en liet haar ' een beeld zien' van de muur bij mij thuis met allerlei fotolijstjes. Ze snapte het niet zo goed en vond het allemaal wel best. Gewoon eerlijk, en wat ik al eerder zei geen peospas.
Toen ik dit aan mijn vriend vertelde (en over mijn verbazing over de waarom vraag) legde hij mij uit dat zij zoiets heeft van, als je me wilt zien, kom je toch gewoon langs.
Zo basic en zo simpel. Heerlijk gewoon!

_________________
When the sun sleeps......it's time to dance in the dark.......dance with me....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-11-2007, 11:01:04 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2007, 13:48:22
Berichten: 30
Locatie: NW Gelderland
Als ik dit allemaal zo lees schieten er direct allerlei vragen bij me naar boven:

Ik ben een echte natuurfreak in de zin van ''wilde'' natuur.
(Heb verder niets met gedomesticeerde beesten)
Als spiritualiteit direct de 2e natuur is van alle dieren,
waarom zijn ze dan ook zo schuchter voor mensen met oprechte intensies?

En waarom doden dieren elkaar dan nog steeds voor het behoud van eigen soort als zekere vorm van egoisme?
(Dan heb ik het niet alleen over doden voor voedsel..)

_________________
Scepsis als filter


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-12-2007, 14:14:06 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
heey..

zag net weer zulke afschuwelijke filmpjes over dierenmishandeling :cry:
pff word dr zo boos om..... die mensen snappen het echt niet gewoon..
gewoon te zielig, ze maken alles mee de dieren en ze kennen gewoon niks doen.. :(

maarja.. verder een mooi stuk..(K)

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-12-2007, 10:08:26 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Ik heb hier en daar wel eens gehoord dat de Aboriginals in Australië zich ook bedienen van telepathie...

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-05-2009, 23:03:54 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
mooi omschreven darkwolf uit ervaring kan ik je vertellen dat bv katten opzich zelf zijn en in mijn perspectief niet afhankelijk zijn omdat mijn katten bo en millie altijd hun eigen eten vingen zelfs al gaf ik hun genoeg eten maar ik weet wel dat honden heel afhankelijk zijn heb zelf een duitse herder gehad en die heel anders dan mn katten hehe ik miss hun heeel erg 8)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-11-2009, 01:15:47 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Suzanna schreef:
Mooi beschreven zeg!

De mooiste les van dieren voor ons is hun eerlijkheid.

Zij zijn het die echt zichzelf zijn, nog in verbinding staan
met de aarde... wij kunnen een voorbeeld aan ze nemen!

liefs Suzanna


Eerlijkheid?

Dieren hoeven alleen maar te zorgen dat ze kunnen vreten en niet worden opgevreten.

Als hun maatschap dreef op individuele status gebaseerd op weelde, dan werd er minstens zoveel gelogen.

Het overleven van de mens hangt nu eenmaal af van uiterlijk vertoon en de hoeveelheid geld.

En toegegeven, ook al zijn neptieten aantrekkelijk, slaat het op niks anders dan je borsten vullen met een extra cupmaat aan leugens.

Zo durf ik ook te wedden dat bavianen hun derrière fluoricerend rood zouden verven.

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-11-2009, 21:02:16 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
:mrgreen:

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-10-2010, 12:58:06 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
ik houd erorm veel van dieren, maar dat heeft zo zijn voordelen en nadelen.

Voordelen, het is puurheid die ik bij ze zie. Ze zijn één met alles.

Nadelen. Het doet me enorm pijn als ik een dier zie lijden, of het nou een salamander is of een kraai of een paard. Het doet me enorm pijn.

Een paar dagen terug zag ik een kraai lopen met een grebroken vleugel , en ineens voelde ik zo'n snijende pijn in mijn lichaam. Ik kan het niet uitleggen maar het is enorm vervelend, ik word er ook echt emotioneel van en ik wil die kraai dan ook redden of als het zo erg is van het lijden verlossen ( waar ik nog de meeste moeite mee zal hebben ) maar iemand die zich hierin herkent?

Ook als ik een dood konijn/egel op de weg zie liggen komt dat enorme snijende gevoel in mij, het is niet goed uit te leggen. Ik kan me eerlijk gezegt ook niet voorstellen als iemand dit erger heeft dan mij... zo erg voelt het namelijk voor me. :cry:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-12-2010, 14:22:31 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
je heb helemaal gelijk darkwolf , dieren volgen hun instinct en ze zijn goud eerlijk :)
honden bijvoorbeeld zijn zo enorm trouw dat je ze heel makkelijk als eige familie kunt beschouwen :D
ik zelf kan beter met dieren omgaan dan mensen en dieren weten dat omdat ze heel snel naar me toe komen :D .
mind tricks zijn dingen die mensen verzonnen hebben om profijt te vergaren uit andere mensen ik vind zo erg achterbaks en gemeen :| .

anyway grt van witte wolf :) .


Laatst gewijzigd door witte wolf op 21-12-2010, 15:20:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl