Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-04-2024, 18:21:12

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Mijn meeting met Larenta + foto
BerichtGeplaatst: 26-08-2011, 14:50:52 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
Op dinsdag avond vroeg Larenta aan mij of ik ook die dag erna wat te doen had, zoals gewoonlijk had ik niks te doen en dus stelde ze voor of ze die dag naar mij toe kon komen! :D Natuurlijk wilde ik dat graag en na even wat geregel, gesms en geslaap was het al weer gauw woensdag!!! nu kon de dag beginnen!

Woensdag 24 augustus 2011 was het voor mij zover, we hadden afgesproken dat we de dag zouden doorbrengen in Leeuwarden aangezien dat voor mij nog redelijk te doen was, en het voor haar met de trein ook nog te doen was. Wel stond ik voor een grote uitdaging, namelijk met de bus naar Leeuwarden!! en hoewel ik wel eens af en toe met de bus ga, was ik zelf ten 1e :

- nog nooit "alleen" met de bus naar leeuwarden geweest :shock:
- nog nooit "alleen" in Leeuwarden zelf geweest :shock:
- nog nooit "alleen" naar het treinstation geweest :shock:
- nog nooit "alleen" iemand op het treinstation opgehaalt :shock:
- GEEN verstand van treinsporen :shock:
- GEEN topografisch-aardrijkskundig geheugen om te weten van welk deel van NL ze nou ongeveer vandaan
komt en bij welke stations ze nou allemaal langs komt! :shock:
- TOTAAL geen inzicht in de stad leeuwarden zelf, je kan me overhaal heensturen, terug weg is altijd voor mij
raadsel-achtige-gok! :shock:

noujah dat waren tot nu toe wel de punten waarvan ik dacht pfffff..... :weird: wahaha

Nu komt het !!

Ik stond in Bolsward en ik moest bus 92 pakken, gelukkig zijn mijn ogen niet bepaald slecht dus al gauw zag ik een paal staan, met daarop lijn 92! dus ik stap erin, bang dat mijn ov het niet zou doen maar goed, hij deed het! ik stap er vrolijk in, ga in de bus zitten en luisterde naar mijn mp3. Ik dacht, nu kan er niet veel mis gaan, ik zit er iedergeval in. Na een aantal keren hetzelfde nummer te hebben geluisterd dacht ik "O MIJN HEMEL! IK HEB GEEN FLAUW IDEE WAAR EN WANNEER IK ERUIT MOET" dus daar hadden we dat probleem! helaas had deze bus blijkbaar geen genoeg stroom om zo'n elektrisch bordje aan te schaffen waarop je kunt zien waar je op dat moment bent! Dus goed, ik dacht ik paniekeer hem niet! ik blijf rustig, adem in Anna...Adem uit!. Nou goed, op een gegeven moment zag ik het bordje Leeuwarden, Ik was beland in leeuwarden en ik dacht, laat ik even slim denken, ooit toen ik samen er heen ging met een meisje, toen moesten we tot het einde blijven zitten. Dus zo gedacht, zo gedaan. Ik blijf zitten en op het einde komt de bus tot stilstand. Ik kijk goed om mij heen en zie mega mega mega veel mensen heen en weer lopen, in pak, zonder pak, met koffer, zonder koffer. Ik dacht okeej Anna, keep breathing. MIJN GOD HET LEEK NET SCHIPHOL!! ik durfde de bus amper uit whahahaa. Nou goed, natuurlijk zet ik door en ik stapte de bus uit. Verdwaald als een kip keek ik om mij heen. Leek net een toerrist, majah daar stoor ik mij niet aan!. Ik zag bussen, ik zag mensen. Waar is het treinspoor, ik kijk om mij heen en sta bijna op het punt om het aan iemand te vragen, op dat moment zag ik precies naast het busstation een groot wit gebouw met treinsporen! er stond NS op dus het moest goed zijn! ik loop erheen en ( oke ik zie nu dat ik wel een joekel van een verhaal heb over alleen nog maar mijn busreis! ) nou goed, ik loop, ik sta bij het treinstation, kijk naar de bordjes, bij 1 van de sporen zie ik Heerenveen staan, bij de ander Zwolle, en 1 waarop stond Schiphol Amsterdam. Nou goed, Francie smste mij dat ze eruit stapt bij spoor 4 dus daar ging ik maar wat staan. Al wist ik niet of je daar mocht staan XD majah, ik dacht waarom ook niet! :roll:

Na enkele minuten kwam er een trein op spoor 4. Enorm veel mensen liepen eruit en en al gauw besloot ik Larenta te smsen om te zeggen"WOW wat zijn er veel mensen! :shock: " wahaha echt doelloos, maar er kwam niet veel voortgang in het smsje aangezien ik t9 had en hij het woordje WOW niet herkende!! dus heel wat geknoei en concentratie van mij op het smsje en ineens komt er eeen enorm luid geluid op 20 cm afstand van mijn gezicht vandaan. IK SCHROK ME TE PLETTER!! ze stond ineeens uit het niets voor mijn neus en ze begon heel spontaan te reageren whaha terwijl ik nog moest bijkomen van mijn shock omdat ze me zo liet schrikken wahahhhahahaha XD het was echt heeeeel grappig. Dus in het kort. We zagen elkaar voor de 2e keer, was erg grappig, kreeg een hug van matthijs doorgestuurd via Larenta, en al gauw liepen we het station uit. Al gauw moesten we het centrum zoeken en gelukkig liepen we ook nog echt richting het centrum. Na een tijdje geshop-gepraat-gedronken ( thee en een fristy ) -biosje- gewandel....besloten we uit eten te gaan! gelukkig voor mij was ook Larenta vegetarier, ik ben nog nooit uit eten geweest met een vegetariër wahahaha , dus ik was best blij dat ik het dan toch nog mag meemaken. Na wat gegoogle op de blackberry van Larenta zagen we een aantal restaurands die vegetarisch eten hadden. Na wat geloop kwamen bij de weerd straat uit. Hier was een turks restaurand met 6 vegetarische gerechten. Hier gingen we in en toen al gauw zaten we aan tafel. Na wat bestel besloot ik dat ik naar de wc moest, ik vroeg aan Larenta of ze wist waar de wc was en plotseling reageerd een man achter ons ( een man die achter ons zat , rond de 40 jaar, hij had geen pak aan) op mijn wc vraag. Hij zegt dat er maar 1 wc is en dat zijn vrouw er nu op zit , XD waahaha na weer wat geklets pakte Larenta haar eigenwijsjes ( die had ik thuis ook dus was er bekent mee ) de man achter ons vroeg of ook hij een kaartje mocht trekken, natuurlijk mocht dit en zo hadden we ook een gesprek, zijn vrouw kwam ook terug van de wc en ging ook met ons een gesprek aan. Ze reageerde op de ketting van Larenta ( een pentagram ) en tot onze grote verbazing had die vrouw ook een pentagram. Dit was erg leuk omdat we ook ervaringen aan het uitwisselen waren! De man bleek vroeger ook in Makkum te hebben gespeeld en alles en zit nu in een band in Makkum ( ik kom zelf uit Makkum ) dus dat was ook erg grappig! nou kortom , het was echt mega grappig en mooi, en het leuke was, dat wij en die mensen de enige waren die zich in dat restaurand bevonden!

Uhmmm, de bios was mega grappig, hoewel er een paar schrikmomenten waren waar ik erg om moest gillen :shock:

Nou kortom, alhoewel..kort, het is best een lang verhaal!!! MWUAAHAHAAA :twisted: :roll:

Hier een foto! :

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-08-2011, 16:10:15 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
waqhaha

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-08-2011, 19:33:09 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Hahaha, wat een fantastisch verhaal! Jullie zijn schatten!

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-08-2011, 11:34:01 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-09-2006, 01:07:56
Berichten: 15
Locatie: Hillegom
Mooi verhaal meis!
En die foto is best lachuh hihi.
Nogmaals thx voor het top shop dagje!

Dikke knufffffff
Veel liefs


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-08-2011, 20:06:06 
super leuk verhaal!
en je hebt genoten zo te lezen :P


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl