Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:20:42

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14-02-2012, 15:47:37 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-02-2012, 15:19:31
Berichten: 3
Dag allemaal,

Na al wat langer opzoek te zijn naar meetings voor spirituele ontwikkeling en bewustzijn ben ik erachter gekomen dat het aanbod niet echt toereikend is. Hoewel er veel meetings zijn, zijn ze allen erg specifiek en niet echt regelmatig.

De planeet gaat verder, er zijn erg veel mensen die bewustzijn en ontwikkeling zoeken. We leven in een tijd dat we onze krachten moeten bundelen en samen moeten komen om de wereld naar een hoger bewustzijn te brengen. De meeste meetings gaan in de vorm van workshops of behandelen een specifiek onderwerp. Tevens zijn niet alle meetings evengoed toegankelijk omdat veel mensen twijfelen of een desbetreffende meeting wel wat voor hun is. Samenkomen is de oplossing, en tevens is kun je samen het beste ontwikkelen.

Ik ga meetings opzetten met die met regelmaat plaatsvinden en voor allen zeer toegankelijk zijn. Voor mensen die zich al ver ontwikkeld hebben en ook voor mensen die graag een begin met hun ontwikkeling willen maken. Die wil ik onder een uitbreidings constructie doen waarin iedereen actief is, en zich kan inzetten voor persoonlijk bewustzijn en ontwikkeling en tevens goed de mogelijkheid hebben om actief bewustzijn en ontwikkeling te verspreiden. Ik wil dat de meetings een neutrale vorm van spirituele ontwikkeling hebben en zich niet associeren met religie of bevolkings/planeet onvriedelijke organisaties. Ontwikkeling van energielichaam en bewustzijn moeten voorop staan, evenals het brengen van de boodschap naar de personen die het nodig hebben. Dit help je groei gigantisch.

Bewustzijn delen het meest effectieve onderdeel van spirituele groei.

Ik wil alles toegankelijk maken, en de drempel om in te stappen zo klein mogelijk. Kosten zo laag mogelijk houden, zodat de meetings met een vrijwillige bijdrage makkelijk te realiseren zijn. Tevens wil ik dat iedereen de mogelijkheid moet hebben om zelf acvtief te zijn in het organiseren en verspreiden van ontwikkeling en bewustzijn.

Ik heb hiervoor een zeer goed plan liggen dat erg makkelijk is te realiseren, uitvoerbaar en haalbaar is.

Deze meetings gaan bedoeld worden voor mensen die daadwerkelijk een andere wereld willen en die iedereen de mogelijkheid willen geven ontwikkeling op een makkelijke manier op te pakken.

Ik wil mensen die geinteresseerd zijn in deze meetings en er actief mee willen worden uitnodigen voor een eerste meeting waarin het geheel uitgelegt word. Je zult erg enthousiast zijn.

Ik wil dus met jullie een ontwikkelings programma gaan samenstellen die op een neutrale manier spirituele en bewustzijns ontwikkeling biedt. Dit programma, dat ik al goed uitgedacht heb, moet de basis vormen voor de meetings waarna we op de meetings ervaringen delen. Mensen met een al wat verdere ontwikkeling kunnen bv anderen gaan helpen.

Delen en samen ontwikkelen is de beste en meest effectieve manier. Zoals ik al zei wil ik het erg neutraal houden en totaal niet "zweverig" maken.

Het programma moet volgens mij bestaan uit ontwikkeling van het energie lichaam, het ontdekken van de eigen persoonlijkheid en het opnieuw herinneren van wie je echt bent. Maar zoals ik al zei zal dit in volledige samenspraak gaan, en moeten we dit samen ontwikkelen.

De bedoeling is dat het een doorlopende meeting word, waar iedereen met regelmaat naartoe kan. Makkelijk uit te breiden, en in de eerste plaats daadwerkelijk ontwikkeling biedt.

Ik zou graag mensen ontmoeten die zich hiervoor inwillen zetten, willen werken aan een betere wereld en het graag zien dat bewustzijn en spirituele ontwikkeling actief verspreid word.

Laat wat van je horen, zodat ik snel een meeting met jullie kan plannen waarin we dit plan gaan realiseren!

Ben je niet tevreden over de wereld, en wil je wat veranderen dan is dit voor iedereen de perfecte mogelijkheid.

Laat wat horen zodat we actie kunnen ondernemen.

Warme groet en veel bewustzijn en ontwikkeling,

Niels


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-02-2012, 16:00:46 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-02-2012, 15:19:31
Berichten: 3
Even wat informatie over mezelf, dat was ik vergeten :P

Ik ben Niels, en ben al jaren (meer dan 10) bezig met persoonlijke ontwikkeling. Ook ben ik actief in de praktijk van me moeder die aan healings, detox, balanceren en andere energiewerken doet. Ik ben ook actief in reconnectiion healing, en heb binnenkort daar seminars voor. Ik ben actief in meerdere spirituele communities.

Laat wat horen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-02-2012, 19:06:16 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 08-01-2011, 21:52:19
Berichten: 518
Locatie: Noord-Brabant
Ik vind het op zich een leuk/goed idee, maar waar wil je ze houden?
Is ook belangrijk voor iedereen om te weten ;)

_________________
I don't paint dreams or nightmares...

I paint only my version of reality!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-02-2012, 19:37:31 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-02-2012, 15:19:31
Berichten: 3
Nou beetje in het centrum van nederland denk ik voor iedereen het makkelijkst. Ik zou graag zien dat er samengekomen wordt om een soort spiritueel ontwikkelings programma neer te zetten. Met de nadruk op ontwikkeling van bewustzijn en zelfkennis en ontwikkeling van het energielichaam.

Daarna bv 1 of 2 keer per maand een meeting om te praten over het effect en de ervaringen. Zo kunnen mensen makkelijk meedoen. Iedereen die het verlangen heeft spiritueel te leven, kan praten en delen.

Er zijn talloze goede manieren om jezelf te ontwikkelen, het mooi is de gouden spirituele regel: Alles wat je deelt krijg je dubbel terug.

Ik zit bij een aantal communitys waar mensen uit andere landen hun ontwikkeling amper bij kunnen houden omdat ze het samen doen :) Er is veel aan de hand op de planeet, er veranderd veel. Op spiritueel gebied worden de mogelijheden alsmaar groter, en we krijgen toegang tot steeds meer energieen die ons kunnen helpen ontwikkelen. Als je samen werkt in groepen zal er niks meer dan harmonie ontstaan, met een gigantische magneet eromheen :) Workshops zijn leuk maar als ze afgelopen zijn doe je het weer alleen, het zou mooi zijn een gezamelijke ontwikkeling actief na te streven.

Ik ben opzoek naar een man/vrouw of 10-15 die samen willen komen om zoiets te starten. Samen een geheel in elkaar zetten, en dat gaan ervaren en delen. Locatie beetje centraal voor iedereen. Ik kom uit noordholland maar hbe geen probleem met reizen.

Eerst maar eens mensen die zich ook willen inzetten :) als je geinteresseerd bent kan ik je jeje email geven en mail ik je als er genoeg animo is.

groetjes


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl