Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:34:52

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6

Poll datum kiezen is gesloten: Zaterdag 29 september wordt het, ga jij komen?
Peiling eindigde op 18-09-2012, 10:34:42
Ja 67%  67%  [ 6 ]
Nee 11%  11%  [ 1 ]
Misschien 22%  22%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen: 9
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29-09-2012, 20:55:00 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Ik heb mijn ldkksre warme en veilige bed weer gevonden! :D Ik had de perfecte aansluiting met de bus, dus hoefde gelukkig maar een minuutje te lopen naar huis toe. Ik ben dus niet in slaap gevallen! :D
Hoe ging jullie terugreis?

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-09-2012, 21:09:42 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Was gezellig :D.
Mijn terugreis ging perfect. Binnen het uur. En niet zoals de heenweg dik 2u..

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-09-2012, 22:39:01 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
HeavenBoy schreef:
Ik weet eigenlijk niet hoe ik mijn recensie moet neerzetten.
Het begon heel leuk, en bleef best leuk tot met dat oceaan gedeelte waar ik dat ongeluk kreeg. (Ik stootte mijn hoofd tegen een hoekig rand aan)
Ik zit nog steeds met pijn hier en moet het morgen extra in de gaten houden, als het doorgaat moet ik onderzocht worden.
Maargoed, het zat me niet zo lekker dat de rest vrolijk door ging (of jullie waren niet goed op de hoogte wat er afspeelde).
Ik ben Italiangirl, Tutje en dr man en Jetjee dankbaar dat ze bij waren gebleven toen het niet goed ging met mij, en dat tutje en dr man nog gedag kwamen zeggen omdat ik het niet meer kon opbrengen, daarom eerder naar huis ging.

Ik hoop dat jullie het nog leuk hebben gehad daarna, maar voor mij: Nooit meer dit. Sorry...


Sorry Danny, maar wij zijn het hele oceaan gedeelte doorgelopen op zoek naar jouw. Dus ik vind het niet echt gepast dat je zegt dat wij vrolijk door gingen. Wij maakte ons zorgen en baalde dat we geen afscheid hadden genomen van jullie.

Maar afijn, geeft verder niks. Hoop dat 't wat beter gaat met je en 't niks ernstig is. In ieder geval beterschap! En bedankt voor het organiseren van deze meet!

En oja, niet zo negatief doen man, met dit nooit meer. Het was een ongeluk, zoiets kan altijd gebeuren. Daardoor moet je je niet uit het veld laten slaan om dit soort dingen nooit meer te doen.

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-09-2012, 23:14:25 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2011, 13:10:20
Berichten: 98
Hee.danny!
Da het.niet zo.bedoeld was als dat je het voelt heb ik.net al prive tegen je gezegt. En het was genieten toch voordat dat allemaal gebeurde? Zvond het een super leuk.meeting idee en verder zeer geslaagd! Hoop wel dat je nog eensmee gaat! Nooit meer zou jammer zijn!
Verder was ik 23.00 thuis en vond het geslaagde dag.

Liefs!

_________________
I believe in a thing called love. <3


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-09-2012, 23:37:36 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Jetjee schreef:
Hee.danny!
Da het.niet zo.bedoeld was als dat je het voelt heb ik.net al prive tegen je gezegt. En het was genieten toch voordat dat allemaal gebeurde? Zvond het een super leuk.meeting idee en verder zeer geslaagd! Hoop wel dat je nog eensmee gaat! Nooit meer zou jammer zijn!
Verder was ik 23.00 thuis en vond het geslaagde dag.

Liefs!


Met een telefoon getypt zeker..? :P

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-09-2012, 23:58:56 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Maakt niet uit, allemaal 1 groot misverstand.

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-09-2012, 06:58:25 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2008, 11:24:29
Berichten: 2234
Locatie: Langeraar
Het was erg gezellig en leuk.
Danny blij toe dat je het ziet als een misverstand.
We waren er van overtuigd dat je verder was gelopen.
Je moet het zo zien de tijd dat je er was was geweldig, wij zijn ook niet veel later weg gegaan uit het park.

De sfeer was er meteen uit toen jij weg ging oftewel jij bent de drijvende kracht achter deze meeting geweest, zonder jouw was het niet gezellig :)

_________________
Omnia vincit amor,
Liefde overwint alles.

I'm an angel on the earth ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-09-2012, 10:09:26 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Tutje met een rietje schreef:
just--mike schreef:

De sfeer was er meteen uit toen jij weg ging oftewel jij bent de drijvende kracht achter deze meeting geweest, zonder jouw was het niet gezellig :)


Deze zin stoort me toch wel een beetje. Je doet de rest van de groep tekort door te beweren dat de sfeer eruit was. Niks ten nadele van Danny, Italian en even later ook Nalina, maar toen zij weg waren vond ik t nog steeds heel gezellig (:


Ik denk dat Mike het verkeerd neer gezet heeft. Het is altijd rot en vervelend als er iemand eerder weg moet en dat merk je wel. Natuurlijk is het daarom nog steeds wel gezellig maar ik vond het wel op een andere manier.

Hoe gaat het nu met je Danny? Ook beterschap vanaf mijn kant!

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-09-2012, 11:13:59 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2008, 11:24:29
Berichten: 2234
Locatie: Langeraar
Seih schreef:
Tutje met een rietje schreef:
just--mike schreef:

De sfeer was er meteen uit toen jij weg ging oftewel jij bent de drijvende kracht achter deze meeting geweest, zonder jouw was het niet gezellig :)


Deze zin stoort me toch wel een beetje. Je doet de rest van de groep tekort door te beweren dat de sfeer eruit was. Niks ten nadele van Danny, Italian en even later ook Nalina, maar toen zij weg waren vond ik t nog steeds heel gezellig (:


Ik denk dat Mike het verkeerd neer gezet heeft. Het is altijd rot en vervelend als er iemand eerder weg moet en dat merk je wel. Natuurlijk is het daarom nog steeds wel gezellig maar ik vond het wel op een andere manier.

Hoe gaat het nu met je Danny? Ook beterschap vanaf mijn kant!

Ik heb het idd verkeerd verwoord. Dat besef is nu pas.

Ik zal mezelf even recht zetten.
Ik vond het erg gezellig maar erg jammer dat het zo moest eindigen maar ja shit happens en dit gebeurd net op momenten waarbij je het net niet kan gebruiken.
Maar fijn om te horen dat het beter gaat met je en leuk dat je dit georganiseerd had, erg leuk!! :)

Een afgang mag jij wel vinden maar ik zie het niet zo maar het valt helemaal te begrijpen.
Het was erg jammer dat we geen afscheid hadden kunnen nemen maar je gezondheid gaat voor.
Het is over de gehele dag goed verlopen alleen jammer dat boarder weer eens wat later was :P

_________________
Omnia vincit amor,
Liefde overwint alles.

I'm an angel on the earth ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-09-2012, 11:54:54 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Jongens, wat is er nou precies gebeurd? Het klinkt allemaal heel ernstig...

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-09-2012, 11:59:35 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Julia schreef:
Jongens, wat is er nou precies gebeurd? Het klinkt allemaal heel ernstig...


Ik heb hier en daar wat dingetjes gemist, dus ik kan het niet precies vertellen. Komt er op neer dat we elkaar kwijt waren (we waren met 10 mensen) en dat Danny zijn hoofd heeft gestoten en zich beroerd voelde. Wij (Gigo, Nalina, Boarder, Mike en ik) waren opzoek naar Danny en hadden verschillende berichten gestuurd, maar we waren gewoon in de veronderstelling dat ze alvast door waren gelopen en dat we elkaar buiten wel zouden zien. Het is in het Oceanium lastig om bij elkaar te blijven. Uiteindelijk belde Tutje op dat Danny naar huis toe ging en waar ze waren, dus wij zoeken en zoeken en zoeken en tegen de tijd dat we elkaar hadden gevonden was Danny al weg, dus konden we geen gedag meer zeggen. ItalianGirl was met hem mee gegaan.
Het is gewoon een misverstand en jammer dat Danny niets meer wil organiseren, maar hij moet niet iets tegen zijn wil in gaan doen. Ik heb het wel heel erg leuk gehad en ik vind het jammer dat Danny en Italian naar huis toe moesten, maar gezondheid gaat nu eenmaal voor op.

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-09-2012, 14:01:35 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2011, 18:10:12
Berichten: 2508
Locatie: Zutphen
hey hey

ik hoef hier niks meer aan toe te voegen, volgens mij...

ik ben erg benieuwt naar de foto s...:P
die zijn er zeker!:D

groetjes, Gigo

_________________
"Alles in dit universum beïnvloed elkander..."


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-09-2012, 14:34:59 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2008, 11:24:29
Berichten: 2234
Locatie: Langeraar
Ik kan er wel wat er aan toe voegen maar dan zijn we alleen maar oude wonden aan het open trekken en er is aan niemand wat te verwijten en dat is ook niet nodig.

Laten we genieten van de foto's :D

_________________
Omnia vincit amor,
Liefde overwint alles.

I'm an angel on the earth ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-09-2012, 20:50:43 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
HeavenBoy schreef:
Inderdaad zand erover :)
Ik wil alleen nog even toevoegen dat ik met ItalianGirl heb gepraat net en uitgelegd hoe het werkelijk zat. Want zij kreeg toen ook dezelfde idee als ik.
Voor haar is het ook zand erover en begrijpt dat dit een misverstand was :) (ze kan dit even niet zelf zeggen omdat ze bezig is met dr pc).


Gelukkig is alles opgelost. :D

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-09-2012, 21:22:45 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-05-2011, 22:33:41
Berichten: 60
Locatie: Den Haag
HeavenBoy schreef:
Inderdaad zand erover :)
Ik wil alleen nog even toevoegen dat ik met ItalianGirl heb gepraat net en uitgelegd hoe het werkelijk zat. Want zij kreeg toen ook dezelfde idee als ik.
Voor haar is het ook zand erover en begrijpt dat dit een misverstand was :) (ze kan dit even niet zelf zeggen omdat ze bezig is met dr pc).


ja zo denk ik er ook over.. ik kreeg gisterenavond om 23.59 pas het smsje binnen dat er gewacht werd bij het souveniers winkeltje.. terwijl ik dan weer bij de uitgang van het Oceanium stond te wachten zoals ik het vermeld heb.. maar ja het is een klein misverstandje en het kan gebeuren! zand erover.. verder heb ik het wel echt naar mijn zin gehad!!!

_________________
Always Believe In Yourself..


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl