Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:17:54

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09-11-2012, 09:23:48 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Julia schreef:
Pluisje, heel fijn! Dan neem ik inderdaad alleen schone kleren mee en dat soort dingen, dan komt het helemaal goed. Zal ik jullie door een smsje even op de hoogte houden of we vertraging oid hebben? Ga er in principe maar gewoon vanuit dat we 22:02 uur aankomen en dus 22:05 uur buiten staan te wachten :wink: Ik heb er erg veel zin in, tot morgen! :D


Helemaal goed, mocht de tijd veranderen dan horen we dat wel van je. :D
Ps station Enschede is niet zo groot hoor, je loopt er geen 3 minuten over om naar buiten te gaan hoor haha. :lol:

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-11-2012, 09:29:20 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Nog maar even een huishoudelijke mededeling...

Mocht je in hebben in zelfgemaakte sla of salade, dan mag je die letterlijk zelf maken. Thuis en mee nemen of bij ons maken. Ik denk namelijk dat ik (we) het al wel druk genoeg heb met het klaar zetten van spullen, klaar maken van groenten en kindje voeden en zo. :)

Het kan zijn dat we (evt met Julia en Mike) 's ochtends nog even weg gaan, mochten we niet op tijd terug zijn maak gerust gebruik van de tuin om daar te zitten en doe ons een belletje dan komen we snel terug. :)

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-11-2012, 15:42:55 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Ik neem geen eten mee, want dat is met die lange reis niet zo handig.
Maar ik wil graag helpen met op zaterdag dingen maken! Dan lopen/rijden we gewoon even naar een supermarkt en maak ik wel iets lekkers :)

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-11-2012, 17:29:28 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Is goed hoor, we kijken wel even. :D

We hebben al aardig wat boodschapjes in geslagen, alleen de afdeling snoep, chips, nootjes, snacks, enz hebben we over geslagen. Mocht daar behoefte aan zijn mag iemand anders zich er op uitleven. ;)

Ons huis is nu aardig aan kant, heb wel zin in morgen. :D
Zal lekker druk zijn bij ons thuis, we zijn in elk geval met meer mensen dan ik van te voren had verwacht. :D

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-11-2012, 17:57:47 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Heel veel plezier allemaal! Ik moet morgen optreden, maar anders was ik misschien wel gekomen :).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-11-2012, 07:42:39 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-09-2011, 14:35:16
Berichten: 53
hey,

sorry maar meld me toch af i.v.m. reizen en ben net thuis van uitgaan.
Wens jullie een hele fijne dag toe!

Groetjes Gino

zie jullie wel de 24e, dan kan ik op de fiets komen:P

_________________
leef 't leven


Laatst gewijzigd door spitsegino op 11-11-2012, 23:07:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-11-2012, 14:46:20 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
het waren voor mij wel drukke dagen, maar ik vond het wel erg gezellig. :D

Ik heb zelf dit keer geen foto's gemaakt, maar als er mensen zijn die wel foto's hebben gemaakt is het misschien wel leuk om ze hier te plaatsen. :)

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-11-2012, 16:11:54 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Het was zeker erg gezellig :D. Nogmaals bedankt!

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-11-2012, 16:41:28 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2011, 19:25:59
Berichten: 355
Locatie: In je hart
Het was geweldig leuk :D, wil iedereen bedanken voor de gezelligheid en natuurlijk een extra bedankje voor gastheer en gastvrouw!

_________________
Als iemand huilt, is diegene niet zwak, maar veel te lang sterk geweest <3


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-11-2012, 11:51:19 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Ik vond het ook super gezellig en leuk om iedereen (weer) te zien!
Anouk en Remo, bedankt voor de gastvrijheid en de gezelligheid, jullie hebben alles echt super geregeld. Hoe is het nu met Metje?

Ben benieuwd naar de foto's. :)

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-11-2012, 12:19:58 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2010, 11:02:39
Berichten: 1571
Locatie: Brabant
Fijn te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad. De volgende keer zou ik er ook grg bij zijn:)
Ondanks ik niet kon heb ik ook een geweldig weekend gehad. Ik hoop dat ik de volgende meetig er weer bij kan zijn.

gr Babs


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-11-2012, 13:43:33 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Wij vonden het ook errug gezellig! :D
Onze introducés vonden het ook gezellig, Anneke heeft zich nu zelfs al aangemeld op het forum (onder de naam Roovie), dus wie af heeft gesproken om haar te spammen... ;)

Wij vinden het ook zeker voor herhaling vatbaar. Alleen maken we het dan voor onszelf waarschijnlijk iets makkelijker (en dus ook goedkoper), misschien een spelletjes middag of zo (of iets anders) we zien nog wel. :D



Seih schreef:
Hoe is het nu met Metje?

Wat bedoel je? Hoe is het nu "met je"? Of hoe is het nu "met Mirthe"? Of bedoel je zelfs hoe is het nu "met Magic"? ;)
Met mij gaat het goed, nog wel vermoeid maar niet meer zo'n last van hoofdpijn als in het weekend, doe vandaag dus nog even lekker rustig aan.
Met Mirthe gaat het ook goed, ze was vandaag zo druk met spelen dat ze in de box in slaap viel en toen ze weer iets wakker werd hield ze zichzelf wakker doordat ze tegen haar eigen speelgoed aan tikte, wel grappig.
Magic hebben we vanmorgen weer opgehaald bij de dierenarts, hij oogt het zelfde als altijd, lekker speels en heeft de boel weer verkend dus voor hem is het weer goed. Hij krijgt nog antibiotica en pijnstillers en voor de zekerheid heeft hij nog een kapje om zodat hij geen hechtingen kapot likt. Het ziet er af en toe wel grappig uit, kopjes geven met een kapje om, tussen stoelen door lopen, alles is even lastiger. Misty was Magic vanmorgen nog aan het zoeken, maar ze is nu ook weer een stuk rustiger, dus voor haar ook fijn dat Magic terug is.


Iedereen waar we een kleinigheidje van hebben gekregen, nogmaals bedankt voor jullie bijdrage aan de gourmet, de aankleding van ons huis en Mirthe haar nachtrust. :D

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-11-2012, 15:59:25 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Pluisje schreef:
Wij vonden het ook errug gezellig! :D
Onze introducés vonden het ook gezellig, Anneke heeft zich nu zelfs al aangemeld op het forum (onder de naam Roovie), dus wie af heeft gesproken om haar te spammen... ;)

Wij vinden het ook zeker voor herhaling vatbaar. Alleen maken we het dan voor onszelf waarschijnlijk iets makkelijker (en dus ook goedkoper), misschien een spelletjes middag of zo (of iets anders) we zien nog wel. :D



Seih schreef:
Hoe is het nu met Metje?

Wat bedoel je? Hoe is het nu "met je"? Of hoe is het nu "met Mirthe"? Of bedoel je zelfs hoe is het nu "met Magic"? ;)
Met mij gaat het goed, nog wel vermoeid maar niet meer zo'n last van hoofdpijn als in het weekend, doe vandaag dus nog even lekker rustig aan.
Met Mirthe gaat het ook goed, ze was vandaag zo druk met spelen dat ze in de box in slaap viel en toen ze weer iets wakker werd hield ze zichzelf wakker doordat ze tegen haar eigen speelgoed aan tikte, wel grappig.
Magic hebben we vanmorgen weer opgehaald bij de dierenarts, hij oogt het zelfde als altijd, lekker speels en heeft de boel weer verkend dus voor hem is het weer goed. Hij krijgt nog antibiotica en pijnstillers en voor de zekerheid heeft hij nog een kapje om zodat hij geen hechtingen kapot likt. Het ziet er af en toe wel grappig uit, kopjes geven met een kapje om, tussen stoelen door lopen, alles is even lastiger. Misty was Magic vanmorgen nog aan het zoeken, maar ze is nu ook weer een stuk rustiger, dus voor haar ook fijn dat Magic terug is.


Iedereen waar we een kleinigheidje van hebben gekregen, nogmaals bedankt voor jullie bijdrage aan de gourmet, de aankleding van ons huis en Mirthe haar nachtrust. :D


Magic ja, ik verstond de hele tijd Metje. Sorry! Gelukkig dat ie weer thuis is. Mocht dat kapje echt heel erg vervelend zijn kun je ook een oud t-shirt proberen. Wij hebben onze kat een keer een kapje om gedaan en die was alleen maar aan het blazen en mauwen en gek doen, dus dat was een ramp. Met een t-shirt aan ging het beter.
Inderdaad lekker rustig aan doen, hoofdpijn is zo ontzettend vervelend en er valt ook zo weinig aan te doen. Hopelijk trekt het snel weg!
Mirthe is zo'n ontzettend leuk ontdekkend ding, gaat helemaal goed komen! :D Jullie hebben er goed jullie best op gedaan. ;)

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-11-2012, 22:00:48 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Seih schreef:
Pluisje schreef:
Wij vonden het ook errug gezellig! :D
Onze introducés vonden het ook gezellig, Anneke heeft zich nu zelfs al aangemeld op het forum (onder de naam Roovie), dus wie af heeft gesproken om haar te spammen... ;)

Wij vinden het ook zeker voor herhaling vatbaar. Alleen maken we het dan voor onszelf waarschijnlijk iets makkelijker (en dus ook goedkoper), misschien een spelletjes middag of zo (of iets anders) we zien nog wel. :D



Seih schreef:
Hoe is het nu met Metje?

Wat bedoel je? Hoe is het nu "met je"? Of hoe is het nu "met Mirthe"? Of bedoel je zelfs hoe is het nu "met Magic"? ;)
Met mij gaat het goed, nog wel vermoeid maar niet meer zo'n last van hoofdpijn als in het weekend, doe vandaag dus nog even lekker rustig aan.
Met Mirthe gaat het ook goed, ze was vandaag zo druk met spelen dat ze in de box in slaap viel en toen ze weer iets wakker werd hield ze zichzelf wakker doordat ze tegen haar eigen speelgoed aan tikte, wel grappig.
Magic hebben we vanmorgen weer opgehaald bij de dierenarts, hij oogt het zelfde als altijd, lekker speels en heeft de boel weer verkend dus voor hem is het weer goed. Hij krijgt nog antibiotica en pijnstillers en voor de zekerheid heeft hij nog een kapje om zodat hij geen hechtingen kapot likt. Het ziet er af en toe wel grappig uit, kopjes geven met een kapje om, tussen stoelen door lopen, alles is even lastiger. Misty was Magic vanmorgen nog aan het zoeken, maar ze is nu ook weer een stuk rustiger, dus voor haar ook fijn dat Magic terug is.


Iedereen waar we een kleinigheidje van hebben gekregen, nogmaals bedankt voor jullie bijdrage aan de gourmet, de aankleding van ons huis en Mirthe haar nachtrust. :D


Magic ja, ik verstond de hele tijd Metje. Sorry! Gelukkig dat ie weer thuis is. Mocht dat kapje echt heel erg vervelend zijn kun je ook een oud t-shirt proberen. Wij hebben onze kat een keer een kapje om gedaan en die was alleen maar aan het blazen en mauwen en gek doen, dus dat was een ramp. Met een t-shirt aan ging het beter.
Inderdaad lekker rustig aan doen, hoofdpijn is zo ontzettend vervelend en er valt ook zo weinig aan te doen. Hopelijk trekt het snel weg!
Mirthe is zo'n ontzettend leuk ontdekkend ding, gaat helemaal goed komen! :D Jullie hebben er goed jullie best op gedaan. ;)


hij heet inderdaad Magic, maar begrijpelijk met die drukte dat je het niet verstond. Het kapje hoefde hij niet persé om te houden, hadden we in eerste instantie voor de zekerheid bij hem om gelaten, het leek alleen een beetje nutteloos aangezien hij ook met kapje om likte waar hij niet mocht likken, we hebben het nu dus maar afgedaan.
Het volgende probleem is nu 2x daags 2 tabletten bij hem naar binnen te werken. We willen hm ook niet zodanig in de houdgreep houden dat hij daar last van krijgt.
Het is wel merkbaar dat hij weer terug is, tjonge wat een knuffelkont zeg haha. :D

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl