Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:40:17

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02-11-2012, 09:15:45 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Mirror schreef:
Hoi hoi,

Je kunt mij en Koekje op de zeker-weten-lijst zetten! Het lijkt ons super leuk en vooral gezellig! Als je wilt kunnen we natuurljk iets meenemen aan etenswaar of drank? Mag ik misschien weten welke kleur het kamertje van Mirthe heeft? De tijd was 14.00 uur he? en kun je me even mailen waar jullie wonen? Of dat iemand misschien bereid is ons van het station Enschede te halen...

Ik lees t wel,

Groetjes Mir en Koek


Hoi hoi,

Ik heb jullie op de zeker weten lijst gezet. :D

De kleuren van Mirthe haar kamertje zijn wit, rood en blauw, we hebben een beetje het thema van de Holland serie van Nijntje aangehouden. Als je hier op Mirthe haar website (http://www.mirthevinke.nl/fotos/babykamer/) kijkt kun je haar kamertje bekijken en krijg je een nog betere indruk van haar kamertje. :D
Ik wil trouwens steeds graag meer op haar website zetten, maar het komt er steeds niet van. :(

De tijd was inderdaad 14.00 uur, maar aangezien meerdere mensen al blijven slapen en dus al aanwezig zijn heb ik er maar van gemaakt dat het vrije inloop is en dat als je aangeeft hoe laat je hier bent dat het dan goed is.

Wij lopen vaak van de stad naar huis (ongeveer een hlf uur lopen) maar als je niet zo bekend hier bent kan ik me voorstellen dat dat minder prettig is. Met de bus kun je hier ook bijna voor de deur uitstappen, maar ik weet zo niet hoe vaak de bus rijd. Als het hier rustig is op het tijdstip dat jullie komen kan vast 1 van ons jullie op komen halen of anders iemand die op weg naar ons is.

Ik zal iedereen even ons adres pb-en, wel zo handig lijkt mij. (Denk vanmiddag of morgen, ik moet nu zo weg.)
Misschien handig dat iedereen even meld of er met openbaar vervoer gereisd word of met eigen vervoer en hoe laat je van plan bent te komen. Dan kan er nog overlegd worden of er mensen samen willen reizen. :)


_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-11-2012, 16:03:21 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Ik kom zeker, maar hoe laat weet ik echt nog niet. Ligt een beetje aan hoe erg mijn kater is haha. Ik kom vanuit Groningen omdat ik daar een reünie heb van mijn vrijwilligers werk in Frankrijk.

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-11-2012, 22:57:57 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 08-01-2011, 21:52:19
Berichten: 518
Locatie: Noord-Brabant
Ik heb ruimte voor 3 mensen in de auto (4 inclusief ik dus). Ben bereid om via t station te rijden.
Maakt me niet echt uit hoe laat dan, ik pas me aan. Bestaat een hele kleine kans dat ik toch zonder auto kom te zitten (ga hier niet vanuit :( Iets met een polleke en aso weggebruikers :*()
Laat maar weten wie mee wil (bv Mir en Koek???), laat maar via PB weten :)

Gr.

_________________
I don't paint dreams or nightmares...

I paint only my version of reality!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-11-2012, 23:55:31 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-09-2011, 14:35:16
Berichten: 53
hey als je via utrecht rijd zou ik graag meerijden;p

groetjes gino

_________________
leef 't leven


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-11-2012, 14:37:00 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2008, 11:24:29
Berichten: 2234
Locatie: Langeraar
MementoMori schreef:
Ik heb ruimte voor 3 mensen in de auto (4 inclusief ik dus). Ben bereid om via t station te rijden.
Maakt me niet echt uit hoe laat dan, ik pas me aan. Bestaat een hele kleine kans dat ik toch zonder auto kom te zitten (ga hier niet vanuit :( Iets met een polleke en aso weggebruikers :*()
Laat maar weten wie mee wil (bv Mir en Koek???), laat maar via PB weten :)

Gr.

Mag ik in paultje mee rijden?

_________________
Omnia vincit amor,
Liefde overwint alles.

I'm an angel on the earth ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-11-2012, 15:49:26 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
MementoMori, waar ga je allemaal langs? Ik wil misschien ook wel mee rijden :)

Pluisje, ik weet nog niet zeker of ik van vrijdag op zaterdag blijf slapen. Als ik met Memento mee kan rijden, kom ik op zaterdag. Anders op vrijdag! Ik laat het zsm weten!

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-11-2012, 21:43:13 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 08-01-2011, 21:52:19
Berichten: 518
Locatie: Noord-Brabant
Rij via Arnhem naar t noorden (dus A50), kom langs weinig grote plaatsen. Ga het liefst pas in Enschede van de snelweg ivm gigantische stukken via plaatsen die niet relax zijn verdraaid rot is.

Btw, ben trouwens bereid om nog een keertje extra naar station Enschede te rijden als er nog meer mensen met de trein komen. Zou voor dat kwartiertje inpricipe een beetje kunnen proppen en dan kunnen er 4 meer ipv 3, maar dat is echt behoorlijk krap als mensen het niet erg vinden mag het. (en dan moet er niet te veel zooi mee gaan pp, heb niet zo'n grote kofferbak (rij een Polo))

_________________
I don't paint dreams or nightmares...

I paint only my version of reality!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-11-2012, 23:22:55 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Als je met de auto via de snelweg komt dan ga je zeer waarschijnlijk bij Oldenzaal Zuid de snelweg af en dan rij je vanaf daar richting Enschede naar ons huis. In Enschede ga je dan het eerste grote kruispunt rechtsaf en daarna weer rechts, dan 1e links dan ben je bij ons huis. Het station is meer naar het centrum, dus dan zou je ook eerst mensen bij ons huis af kunnen zetten en dan alsnog even langs het station kunnen rijden, het is maar wat je handig vind. Je komt in elk geval niet eerst langs het station, alleen als je je navigatie daarop in stelt maar dan word je waarschijnlijk via een andere weg Enschede ingeleid.
Dus succes gewenst met wat je er mee gaat doen. ;)

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-11-2012, 23:30:56 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Mirror schreef:
Als je wilt kunnen we natuurljk iets meenemen aan etenswaar of drank?


Ik bedacht me dat ik hier nog niet op gereageerd had. Je mag best iets mee nemen, maar het hoeft niet (geld ook voor anderen die dit lezen). Ik zat zelf te denken dat het misschien wel lekker is als je een zelfgemaakte salade of ander bijgerecht mee Neemt, als je dit tenminste leuk vind om te doen. Ik vind het zelf wel leuk om nieuwe recepten te leren, maar kom er denk ik niet toe om in dat weekend ook zelf wat klaar te maken. Ik weet alleen niet in hoeverre dit praktisch is als je iets wat je zelf hebt gemaakt mee neemt, onderweg is dit niet altijd heel handig denk ik.

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-11-2012, 14:36:39 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Oke, dan heeft 't voor mij geen zin om met je mee te rijden, Iris. Maar toch bedankt!
Dan kom ik vrijdagavond al! Moet ik nog iets meenemen qua slaapzak/matje etc? En zouden jullie me die avond (ik geef nog door hoe laat ik kom!) van 't station kunnen halen? Wat is voor jullie een goede tijd? Ik wilde sowieso pas na het avondeten vertrekken vanuit Amsterdam.

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-11-2012, 21:08:00 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Julia schreef:
Oke, dan heeft 't voor mij geen zin om met je mee te rijden, Iris. Maar toch bedankt!
Dan kom ik vrijdagavond al! Moet ik nog iets meenemen qua slaapzak/matje etc? En zouden jullie me die avond (ik geef nog door hoe laat ik kom!) van 't station kunnen halen? Wat is voor jullie een goede tijd? Ik wilde sowieso pas na het avondeten vertrekken vanuit Amsterdam.


Zo lang jij de enige bent die vrijdag komt slapen heb ik een twee persoonslogeerbed voor je in de aanbieding en dan hoef je dus niets mee te nemen. Maar mocht je meer logeergevoel krijgen bij een matje en een slaapzak dan heb ik die ook nog wel voor je. :lol:

Wij kunnen je vast 's avonds wel op halen, ik ben niet zo'n laatganger, ben vaak wel een keer moe maar dan wil Remo je vast wel op halen. Ik denk dat het Remo niet zo veel uit maakt hoe laat het word, zo lang het maar geen nachtwerk word... Dan moet hij ons bed voor mij opwarmen. ;)

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-11-2012, 14:32:20 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Nou, dat 2-persoons bed klinkt heel goed! Dat claim ik dan bij deze :wink:
Als ik hier rond 8 uur vertrek, kom ik om 22:02 uur aan op station Enschede. Vinden jullie dat een goede tijd? :)

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-11-2012, 14:39:58 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Ja hoor, dat is helemaal goed. :D
Als je in Enschede het station uit loopt dan heb je aan de ene kant het busstation en aan de andere kant de taxiplaatsen, bij de taxi's is er ook plek om mensen van het station op te halen. Ik ga er vanuit dat 1 van ons (waarschijnlijk Remo) daar staat, we hebben een grijze Volkswagen passaat en hoe wij er uit zien weet je vast nog wel. ;)

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-11-2012, 18:36:23 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2008, 11:24:29
Berichten: 2234
Locatie: Langeraar
Ik kom zekers te weten slapen aangezien de reis tijd van 4 uur op zaterdag en op vrijdag maar 3 uur :o
Ik moet met mijzelf even overleggen of vrijdag avond al komen ook een goede optie is :P (Ik wordt van reizen met de trein namelijk erg brak)

_________________
Omnia vincit amor,
Liefde overwint alles.

I'm an angel on the earth ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-11-2012, 20:32:05 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Ik ben er gewoon bij :D . Heb er zin in! (Zet maar achter mijn naam dat vogelzaad wel welkom zou zijn... :lol: )

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl