Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 13:44:03

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: para beurs rijswijk 25 sept
BerichtGeplaatst: 24-09-2005, 19:08:50 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 14-08-2005, 10:13:50
Berichten: 161
Locatie: `s-Gravenzande
zo, ik ben vandaag geweest en ga morgen weer :)

Het was voor de eerste keer dat ik bij zoiets ben gaan kijken en het was erg leuk en interessant! Het grappigste vond ik nog dat er een jongen(zag er beetje gabber uit) voor de ingang stond te verkondigen dat de bijbel de waarheid is enz. enz. Hij wilde ons bekeren etc. hihihi Alsof iedereen die naar zo'n beurs gaat gestoord is ofzo..of ze allemaal heidens zijn..pfff
Hij zou daar zelf eens moeten kijken!

Verder vond ik het af en toe wel eentonig qua mensen die daar zaten om het een en ander te vertellen, zowat allemaal met dezelfde eh..onderwerpen zegmaar (handlezen en dat soort dingen) er waren maar iets van drie of vier die iets met gidsen deden(als ik alles wel gezien heb dan he!) en de winkeltjes waren verder wel heel leuk. Vooral de stenen waren erg mooi enz. enz.

eigenlijk vond ik het dus wel heel erg leuk!! Kheb al gekeken hoeveel geld ik morgen moet meenemen zodat ik alle leuke dingetjes kan kopen :) :)

_________________
love makes the world go round


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: para beurs rijswijk 25 sept
BerichtGeplaatst: 25-09-2005, 16:00:00 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2004, 21:50:37
Berichten: 631
Locatie: Schiedam
Ik ben dus net terug van de beurs :D

Tja ook een paar dingetjes gekocht .. 4 stenen en een ring

Rozekwarts, bergkristal, amethist en een celestien

Dus ikke ben weer helemaal blij

Veel liefs Nathalie

_________________
Leef iedere dag, alsof het je laatste is!!


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: para beurs rijswijk 25 sept
BerichtGeplaatst: 25-09-2005, 18:01:44 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 14-08-2005, 10:13:50
Berichten: 161
Locatie: `s-Gravenzande
ik ben net terug van de tweede keer dat ik er heen ging (had met vriendin afgesproken) en vond het nog superder dan gisteren!
We zijn naar een lezing van Monique van der Klooster geweest en daarna gelijk gebleven bij Gerard Heutink en ik vond ze beiden best goed.
Vooral Gerard deed me steeds weer verbazen en ik vond het echt interessant! (Blijkbaar niet de enige want de rest van de dag stond er een wachtrij bij hem)...
Later nog even bij het forum geweest en dat was ook weer super...

eigenlijk heb ik niet veel nieuwe informatie gehoord...maar het was wel interessant om het weer van andere mensen te horen enzo...

Ik heb verder nog een heel lijstje met spulletjes gekocht waar ik ook super blij mee ben :)
jippie!!


Hoe vonden jullie het verder???

ik vond trouwens 'het julejaar' maar een beetje..eh..sja...onhandig, hoewel die agenda me wel interessant leek verder...maar het was een beetje overbodig zegmaar :)

_________________
love makes the world go round


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl