Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:51:13

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12-03-2006, 22:07:48 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Hey hoi,

ik wilde even zeggen dat het een super leuke dag was! De sfeer, de ruimte en de mensen waren echt fantastisch. Het was er erg gezellig, het gebouw was erg mooi en de mensen waren erg vriendelijk en aardig, het soort mensen dat met hart en ziel bezig is met hun roeping en het niet voor het geld doet zeg maar. :lol:
We zijn er als groepje heen gegaan en we hadden steeds workshops van twintig minuten, soms hadden we die samen en soms ieder voor zich. En tussendoor gezellig samen zijn en kletsen en zo.
Ik vond de workshops erg interessant, ik had nog wel naar meer heen gewild dan ik heb kunnen doen. Ik heb wel echt iets van die workshops geleerd, het leuke vond ik dat het echt doe-dingen waren waardoor je een goed beeld kreeg van wat iets inhield.
Het enige echte minpunt vond ik de hoogte van de ruimte! Aangezien de workshops boven in de ruimte waren, moest je iedere keer een hoge gammele enge trap op en ik met m'n superhoogtevrees moest daar steeds naar boven en naar beneden geleid worden door m'n metgezellen, soms tot huilend toe. :?

Oh Famke en Daan ik heb jullie wel gemist hoor! Waren jullie er wel?
En Thijs jou heb ik ook gemist! Maar jah ik kende je niet dus kan zijn dat ik je gewoon over het hoofd gezien heb! :wink:

Nou ik vond het echt een super dag!
Echt voor herhaling vatbaar! (Y)

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-03-2006, 18:38:12 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Vond ik ook meid...Super gezellig. Lieve aardige mensen.
Heel anders dan een paranormaal beurs. Ruimte was heel mooi en gezellig. Ook ik heb er veel aan gehad. Zoniet....dan kreeg ik wel de slappe lach :lol: :wink: .hahahaha

had me die dag niet zonder jullie kunnen voorstellen.
Bedankt :kiss:

Brenda

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-03-2006, 20:39:28 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-08-2005, 14:09:54
Berichten: 200
Locatie: Enschede
Ja, 't was echt super! Er hing een hele warme sfeer. Lieve mensen, mooie locatie. Erg nice :D (y)

Leuk jullie ontmoet te hebben! Was heel gezellig.

:kiss:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-03-2006, 21:26:18 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
Uiteindelijk niet gegaan. Zat nog verder weg (in de diepe peel van oost Brabant: ±3 uur reizen heen).

Maar wie weet een volgende keer.....

GRt,
Thijs

_________________
It's all about communicate with yourself:
* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).
* Notice and act to your impulses (ingevingen).
* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-03-2006, 12:54:34 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-11-2005, 17:58:39
Berichten: 413
Locatie: Oldenzaal
Ik vond het geweldig... Ik heb er net als jullie ontzettend veel geleerd en veel inzicht in mezelf gekregen (en dingen los gelaten! :D ).
Ik vond de ruimte heel mooi.... Maar wat een energie die er heerste... geregeld even moeten aarde en emoties uiten, het liep me soms helemaal over!
Ik vond het ook een heel gezellig groepje! Ik hoop dat we vaker dingen samen kunnen ondernemen!
Wel een klein beetje jammer dat de omstandigheden niet anders waren dat ik en Karin ook niet langer konden blijven! De sfeer was geweldig!

_________________
heel veel liefs en kracht, Juul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-03-2006, 21:23:48 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-08-2005, 14:09:54
Berichten: 200
Locatie: Enschede
*psst*

Elke vrijdag is er mantra zingen in 't paradijs en af en toe is er ook een film te bewonderen. :D

Dus als iemand zin heeft mee helpen de gemiddelde leeftijd wat omlaag te schroeven :roll: :rolling:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-03-2006, 18:18:49 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-11-2005, 17:58:39
Berichten: 413
Locatie: Oldenzaal
Ja, lijkt mij zeker wel een keer gezellig....
Weet je wat ook heel leuk is... niet verder vertellen, hoor....
Je kan ook iedere woensdag aantal workshops volgen.... oa mediteren, intuitief teken of boetseren, manta's zingen, etc.....
Maar op een vrijdagavond lijkt mij een keer leuk... Ook een keer film kijken.

_________________
heel veel liefs en kracht, Juul


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl