Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 03:05:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Shamballa festival
BerichtGeplaatst: 24-08-2006, 08:51:42 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2006, 19:08:10
Berichten: 317
Locatie: Overijssel
Hallo allemaal,

ik las gisteren én vandaag in de krant dat er het aanstaande weekend (26/27 augustus 2006) een 'Shamballa festival' is in Buurse (bij Haaksbergen en links onder Enschede), en dacht dat er op deze site misschien wel geïnteresseerden zouden zijn.

"Het eerste Shamballa Festival!
Op dit Festival willen graag zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met Shamballa. Maar we ook laten zien en ervaren dat je de energieën kan combineren met welke toepassing dan ook: remedies, massage, kristallen, enzovoort. Daarom zijn er dit weekend korte workshops, stand, kraampjes. Hieronder lees je alles daarover. Op zaterdagavond is er kampvuur, een hapje, drankje, muziek en meditatie. Hari Baba, (John Armitage), die grondlegger is van Shamballa Multi Dimensional Healing, heeft inmiddels toegezegd zelf ook bij het Festival aanwezig te zullen zijn. Voor kinderopvang wordt gezorgd, eten en drinken is verkrijgbaar en ook overnachten is mogelijk. Kaarten zijn in de voorverkoop goedkoper (zie onder). Je bent van harte welkom!!"

http://www.shamballa.nu/shamballa/activ ... tival.html

Ik ga zondag waarschijnlijk een kijkje nemen. Misschien tot dan & daar :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Shamballa festival
BerichtGeplaatst: 28-08-2006, 20:15:08 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-08-2005, 14:09:54
Berichten: 200
Locatie: Enschede
Ik wou even een stukje schrijven over het Shamballa festival. Ik ben er samen met Flora heen geweest :)

Het was heel dicht bij Enschede dus we zijn er naar toe gefietst. Officieel was het 2 daagjes en kon je er ook je tentje neer zetten maar wij zijn er alleen op de zondag geweest.

Het was in het Buurse natuurhuis. Een soort van herberg in de prachtige Twentse natuur! Buiten stonden een aantal kraampjes met allerlei spulletjes in de verkoop. (ook Brenda met haar lieve vriend! Als je dit leest: Hoi Brenda!!) Daarnaast kon je een lekker hapje eten en een bakje thee drinken. Er werden allerlei workshops en activiteiten georganiseerd waaronder stoelmassage, klankschaal concert, het leggen van een medicijnwiel, dansworkshops, verhalenverteller, een shamballa multi dimensional healing enzovoorts.

Wij zijn naar de Shamballa healing geweest door Krijn Koetsveld. Een fantastische man die ons de essentie van Shamballa uitlegde, een manier van jezelf zijn in het hier en nu. Een ontdekking naar wie jij bent en wat je doel is in jouw leven. Hij vertelde enthausiast en humorvol zijn eigen ervaringen en de manier waarop hij met Shamballa in contact was gekomen. Daarna volgde een korte healing waarbij iedereen een klein stukje van zijn of haar puzzel mee kreeg om zichzelf te worden en te zijn.

Een hele mooie ervaring en een heerlijke dag :)

Meer info: http://www.shamballa.nu/


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Shamballa festival
BerichtGeplaatst: 28-08-2006, 20:21:28 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2006, 19:08:10
Berichten: 317
Locatie: Overijssel
Wat heb je dat mooi beschreven! :D

Ik heb er niks aan toe te voegen, behalve
dat ik het ook heel mooi vond.

Volgend jaar weer?

Liefs Flora

p.s. ook hallo Brenda :wave: en ook Anja, als
je dit leest :D

_________________
Geen paniek! Niets is onder controle.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl