Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 06:45:13

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: parabeurs rijswijk
BerichtGeplaatst: 12-05-2006, 15:34:16 
Groentje
Groentje

voor alle liefhebbers: zaterdag 20 en zondag 21 mei is er in vindt er in rijswijk weer de grootste para beurs van nederland plaats..
hier een link!

http://www.evenementen.evenementenhalri ... lternatief

liefs,
éowyn

p.s..het is wel behoorlijk commercieel..maar desalniettemin een kijkje waard!

Berichtenonderwerp: Re: parabeurs rijswijk
BerichtGeplaatst: 03-08-2006, 19:52:22 
Groentje
Groentje

Ben ik geweest, was erg leuk....

Gidsentekening laten maken bij Tony Looijenstein... ook nog bij een medium geweest....

Verder heb ik mijn ogen uitgekeken op de beurs, was de eerste keer voor mij op zo'n beurs.... een kleinere beurs in zoetermeer ben ik ook geweest.... was wel heel knus en gezellig.....

Namaste

BerichtGeplaatst: 07-09-2006, 21:56:18 
Groentje
Groentje

Beetje laat :lol: maar hier was ik ook.
Ik vond het echt een hele leuke gezellige beurs! Ik ben de paraview beurzen gewend die meestal plaatsvinden in gymzalen en dat vind ik altijd zo koud en kil. Maar in rijswijk zag het er bij binnenkomst al zo gezellig uit! Heel sfeervol verlicht en aangekleed super gewoon!

Ik heb een massage (?) gehad van zo'n man en hij zat me op een gegeven moment zo hard op mijn hoofd te meppen dat ik de volgende dag echt een blauw hoofd had volgens mij. Maar ik was ondertussen al zo ontspannen dat het niet echt veel meer uitmaakte LOL. Verder heb ik mega veel nag-champa en darshan wierrook gekocht en een hele gave paars shirt/gewaad-achtig ding :lol:

BerichtGeplaatst: 08-09-2006, 12:08:00 
Dwerg
Dwerg

Ik ben het niet met jou eens.
Ik hecht zelf meer waarde aan de paraview beurzen.
Het ligt er aan naar welke locatie je gaat.
De beurs in de grote kerk in den haag heeft naar mijn mening meer sfeer dan de rijswijkse beurs.
Ook vind ik het prettig bij paraview dat de mediums, paragnosten etc. terugkeren op de beurs dus dat je als je vaker gaat ze leert kennen en weet bij wie je je wel prettig voelt en bij wie niet. En dus ook bij wie je je geld wilt uitgeven.

Groetjes Rianne.

BerichtGeplaatst: 08-09-2006, 12:11:20 
Groentje
Groentje

Rian_ schreef:
Ik ben het niet met jou eens.
Ik hecht zelf meer waarde aan de paraview beurzen.
Het ligt er aan naar welke locatie je gaat.
De beurs in de grote kerk in den haag heeft naar mijn mening meer sfeer dan de rijswijkse beurs.
Ook vind ik het prettig bij paraview dat de mediums, paragnosten etc. terugkeren op de beurs dus dat je als je vaker gaat ze leert kennen en weet bij wie je je wel prettig voelt en bij wie niet. En dus ook bij wie je je geld wilt uitgeven.

Groetjes Rianne.

Hoi Rianne,

Ik ben nooit in de grote kerk in den haag geweest dus daar kan ik geen oordeel over geven ;) maar de meeste paraview beurzen bij ons in de buurt worden in gymzalen gehouden. Ik ben het wel met je eens dat de paragnosten vaak dezelfden zijn en dat is inderdaad heel erg fijn. Alleen ga ik nooit op een beurs bij een paragnost zitten omdat mijn vrienden kring bestaat uit mediums en healers. Vandaar dat ik misschien ook meer kijk naar de aankleding, mogelijkheid tot spelen voor mijn zoontje, hoeveelheid verkoop standjes en dat soort dingen en minder naar: wie staan er? ;) Maar ik snap je standpunt. Dank je wel!

Liefs, Karin

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00