Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:24:01

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 24-10-2010, 14:53:19 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Lezing Entiteiten en Hooggevoelige Kinderen

De Drie Coaching nodigt je uit om de lezing bij te wonen over het onderwerp “Entiteiten en Hooggevoelige Kinderen”. De lezing zal worden gehouden in de Angelshop aan de Oudengracht 288a te Utrecht op donderdag 15 december 2010 en zal beginnen om 19:30 uur, zaal is open vanaf 19:00 uur. De toegang bedraagt € 7,50 p/p.

Programma

De spreker van deze avond is Patrick Dijkshoorn. De Lezing is opgebouwd uit twee gedeeltes met daar tussen een pauze. Het eerste gedeelte gaat over wat entiteiten zijn en komen de volgende onderwerpen aanbod:

- Wat zijn entiteiten?
- Hoe en waarom maken zij zich zichtbaar?
- Hoe beschermen?
- Het zien van geesten, energieën, entiteiten en mensen. Is dit allemaal één pot nat?

Hierna is er de mogelijkheid voor het publiek om vragen te stellen over de besproken onderwerpen waarna we zullen overgaan naar een korte pauze en over zullen gaan naar het tweede gedeelte.

--- Pauze---

Het tweede gedeelte zal gaan over overgevoelige kinderen. In dit gedeelte komen de volgende onderwerpen aanbod:

- Wat zijn overgevoelige kinderen?
- Hoe herken je deze kinderen?
- Hoe kunnen wij met deze kinderen omgaan en ze beschermen?

Hierna is er weer de mogelijkheid voor het publiek om vragen te stellen over de besproken onderwerpen waarmee deze lezing ook zal worden afgesloten.

Om zeker te zijn van een plekje kun je, je aanmelden op http://www.dedriecoaching.nl/?file=kop13.php

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-10-2010, 14:57:58 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Yay, eindelijk iets wat in de buurt is :) Ik ben die dag waarschijnlijk al in Utrecht, dus wie weet kom ik langs!
Ben je daar zelf ook?

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-10-2010, 15:56:32 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Hey Julia,

Ja ik ben er zelf ook bij. Patrick is mijn vriend. Ik help hem met de organisatie.
2 maanden geleden hadden we dezelfde presentatie in Enschede. Erg leuk.

Leuk als je komt!

groetjes
Gert-Jan

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-10-2010, 17:01:24 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Had je dat wel even mogen melden toen het in Enschede was... ;)
Aangezien ik in Enschede woon had ik het dan misschien wel overwogen om te komen, nu niet.

In elk geval veel succes en veel plezier gewenst bij het organiseren en voorbereiden van de lezing.

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-10-2010, 17:23:03 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Jammer pluisje. Binnenkort doen we weer mee met de belevingsdag in Enschede. zie http://www.licht-netwerk.nl/
zal ergens in februarie worden. Datum zal ik ook hier bekend maken op sj.

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-10-2010, 07:09:17 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Hey miracle,

even een nieuwschierige vraag van mij, waarom is er eigenlijk gekozen voor 2 onderwerpen in 1 lezing?
Ik vind dat dit 2 erg verschillende onderwerpen zijn en ik had het dan ook logischer gevonden om er 2 afzonderlijke lezingen van te maken waarbij je voor de pauze een algemeen verhaal over het onderwerp hebt en na de pauze een verdieping in het onderwerp. Nu heb je kans dat er mensen zijn die bij 1 van de 2 onderwerpen er verveeld bij zitten of dat ze na de pauze weg gaan (geen idee of dat voorkomt ik ga vrijwel nooit naar lezingen).
Dat me dit bezig houd zegt trouwens niet dat ik een volgende keer naar de lezing komt hoor, vroeg me dit gewoon af. :roll:

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-10-2010, 22:06:51 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Pluisje schreef:
Hey miracle,

even een nieuwschierige vraag van mij, waarom is er eigenlijk gekozen voor 2 onderwerpen in 1 lezing?
Ik vind dat dit 2 erg verschillende onderwerpen zijn en ik had het dan ook logischer gevonden om er 2 afzonderlijke lezingen van te maken waarbij je voor de pauze een algemeen verhaal over het onderwerp hebt en na de pauze een verdieping in het onderwerp. Nu heb je kans dat er mensen zijn die bij 1 van de 2 onderwerpen er verveeld bij zitten of dat ze na de pauze weg gaan (geen idee of dat voorkomt ik ga vrijwel nooit naar lezingen).
Dat me dit bezig houd zegt trouwens niet dat ik een volgende keer naar de lezing komt hoor, vroeg me dit gewoon af. :roll:


Het komt veel voor (vooral bij jongeren kinderen) dat zij entiteiten zien en hier bang voor zijn. De lezing richt zich dus met name op jonge kinderen die hsp-er zijn. De vorige keer kwamen veel ouders van hsp kinderen langs en de vragen gingen dus met name over hoe om te gaan met hsp kinderen die entiteiten kunnen zien. Het zijn dus eigenlijk geen twee erg verschillende onderwerpen, maar juist 1 gecombineerd onderwerp.

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl