Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:41:38

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28-02-2011, 22:35:47 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Zondag 20 maart 2011 vindt voor de 3e keer de Vortumna Spirituele Beurs plaats.

Vortumna Spirituele Beurs
20 maart 2011. Van 11.00 tot 17.00 uur.
Poolmansweg 128 (Postduivencentrum ) Enschede
Entree voor de gehele dag € 10,- waarbij alle consulten zijn inbegrepen.
Kaarten aan de zaal te koop of te reserveren via: vortumna@live.nl of 053-476117

Wegens het succes van voorgaande jaren, organiseert Vortumna wederom een gezellige spirituele beurs in Het Postduiven centrum, Poolmansweg 128, 7545 TA Enschede.

Op deze spirituele beurs kunnen bezoekers kennismaken met een ruime keur aan bekende paragnosten, tarotkundigen, genezers, kruiden- en mineralendeskundigen, helderzienden en mediums. Anita, bekend medium is ook aanwezig en geeft enkele readings. Ook kunt u kennis maken met o.a. Kabbala, Reiki en Handlijnkunde.

Tijdens de beurs kunnen bezoekers ook deelnemen aan diverse lezingen en workshops, de deelname hieraan, zoals ook de consulten, is geheel gratis.




Ik ben nog niet eerder naar deze beurs geweest, ik weet wel dat ik beurzen waar 1 vast bedrag voor wordt betaalt meestal prettiger vind dan beurzen waar je voor elk consult apart moet betalen, deze komen op mij meestal commerciëler over. Ik kwam deze beurs tegen en dacht laat ik hem met jullie delen, voor het geval er leden in de buurt van Enschede zijn die hier naar toe zouden willen.

De tekst over deze beurs komt van de volgende website www.vortumna.com

Voor als je naar de beurs gaat, alvast veel plezier gewenst! :D

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-02-2011, 22:56:46 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Jammer dat het op de verjaardag van mn pa is :p.

Die gratis consulten zijn wel interessant. Op veel beurzen moet je daar vaak nog extra voor betalen.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-02-2011, 23:05:36 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Matthijs schreef:
Die gratis consulten zijn wel interessant. Op veel beurzen moet je daar vaak nog extra voor betalen.

Ja precies en die zijn dan meestal een stuk commerciëler ingesteld naar mijn idee. Wanneer er 1 toegangsprijs is ingesteld is het vaak zo dat die prijs bedoeld is voor de onkosten en de mensen die er met stands staan doen het gratis uit liefde voor hun vak.

Ik denk dat ik zelf dan ook niet kan gaan, ik moet dan tot 15.30 uur werken, is wel jammer zo vaak is er niet zo'n beurs bij ons in de buurt, maar €10,- betalen wanneer je maar een half uurtje van een beurs mee maakt is ook weer zonde. :)

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-02-2011, 23:07:05 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Gaaf... daar zou ik heen kunnen gaan (kom zelf uit Hengelo). Er is één ding... is 17 jaar wel een geschikte leeftijd om daar rond te lopen?

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-02-2011, 23:12:33 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Blackbird schreef:
Gaaf... daar zou ik heen kunnen gaan (kom zelf uit Hengelo). Er is één ding... is 17 jaar wel een geschikte leeftijd om daar rond te lopen?


Op de beurzen waar ik eerder heen ben geweest kwamen mensen van alle leeftijden, maar goed het is denk ik net of je je er zelf prettig voelt net als hier op het forum. Dit is een Spirituele Jongeren forum, maar evengoed komen hier mensen van alle leeftijden en iedereen is hier welkom, zolang je je hier maar prettig voelt. Op een beurs zal niet de meerderheid van de mensen een jongere zijn, evengoed zullen jongeren wel welkom zijn, zolang je je er zelf prettig voelt zal het goed zijn.
Op de foto's van de website ziet het er trouwens niet heel groot uit, maar goed mocht je twijfelen dan zou je altijd een mailtje kunnen sturen en je vraag aan de organisatie stellen.

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-02-2011, 23:56:03 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Blackbird schreef:
Gaaf... daar zou ik heen kunnen gaan (kom zelf uit Hengelo). Er is één ding... is 17 jaar wel een geschikte leeftijd om daar rond te lopen?


Neem je toch iemand mee ^^

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-03-2011, 07:42:07 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Pluisje schreef:
Blackbird schreef:
Gaaf... daar zou ik heen kunnen gaan (kom zelf uit Hengelo). Er is één ding... is 17 jaar wel een geschikte leeftijd om daar rond te lopen?


Op de beurzen waar ik eerder heen ben geweest kwamen mensen van alle leeftijden, maar goed het is denk ik net of je je er zelf prettig voelt net als hier op het forum. Dit is een Spirituele Jongeren forum, maar evengoed komen hier mensen van alle leeftijden en iedereen is hier welkom, zolang je je hier maar prettig voelt. Op een beurs zal niet de meerderheid van de mensen een jongere zijn, evengoed zullen jongeren wel welkom zijn, zolang je je er zelf prettig voelt zal het goed zijn.
Op de foto's van de website ziet het er trouwens niet heel groot uit, maar goed mocht je twijfelen dan zou je altijd een mailtje kunnen sturen en je vraag aan de organisatie stellen.


Matthijs schreef:
Blackbird schreef:
Gaaf... daar zou ik heen kunnen gaan (kom zelf uit Hengelo). Er is één ding... is 17 jaar wel een geschikte leeftijd om daar rond te lopen?


Neem je toch iemand mee ^^


Tja... ik denk dat het voor mezelf niet zoveel uitmaakt, maar ik vraag me af hoe ze er daar tegen aan kijken. En ik zou graag samen willen gaan, maar dan moet ik eerst iemand vinden die zou willen (en dat wordt nog wel even zoeken :lol: ).

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-03-2011, 11:15:50 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Blackbird schreef:
Tja... ik denk dat het voor mezelf niet zoveel uitmaakt, maar ik vraag me af hoe ze er daar tegen aan kijken. En ik zou graag samen willen gaan, maar dan moet ik eerst iemand vinden die zou willen (en dat wordt nog wel even zoeken :lol: ).


Ik neem aan dat ze op zo'n beurs open minded zijn en dat iedereen welkom is, het is niet voor niets een spirituele beurs, mensen die met spirituele onderwerpen bezig zijn zijn over het algemeen wel open minded. :D

Ik zou best met je mee willen gaan, maar zoals ik eerder al zei denk ik niet dat het wat word, ik moet die dag werken en hou dan maar weinig tijd over om naar die beurs te gaan.

Ik zou zeggen vraag op het forum of er iemand mee wil gaan, kijk in profielen van leden waar leden wonen en pb leden die in de buurt wonen of ze mee willen.

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-03-2011, 19:06:46 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
En anders, gewoon gaan joh! =D

Je ziet er altijd weer nieuwe leuke mensen ^^. Kun je meteen dit forum promoten haha! xD

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl