Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:41:13

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Wat zijn jouw beurservaringen?
BerichtGeplaatst: 10-02-2012, 11:50:21 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Ben je wel eens op een spirituele beurs geweest? Deel eens je ervaringen hier dan :).



Ik ben zelf ooit een aantal jaren terug geweest naar de Zeelandhallen. Heel tof was dat. Ik liet er een consult doen, tarotkaarten leggen en ik heb sindsdien ook beter contact met mijn gids. Ik weet ook nu zijn naam en weet ook dat ik nog twee hulpgidsen heb. Ook ben ik er nu achter wat de naam zou zijn van mijn engel. Michaël dus :p.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-02-2012, 13:25:35 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-01-2012, 17:25:51
Berichten: 1586
Locatie: Hoogezand
een geweldige ervaring!!!:D:D

ik was met frl (freeky) naar een beurs en toen liepen we voorbij een vrouw en die zei opeens "ha, twee heksen" dus wij elkaar raar aankijken en we gingen naar die vrouw toe:P toen hebben we echt een heel verhaal te horen gekregen over ons (wat niet de bedoeling was omdat we niets betaalde) en stonden echt verbaasd te kijken. ze vertelde over hoe we zijn, dat ik meer moet bidden(tja,,, uhmm nee) en nog meer dingetjes. superleuk!

we hebben heel wat moeten doen om naar die beurs te gaan:P want mijn fietsband wou niuet echt meewerken:P

_________________
Loslaten is achterom kijken zonder spijt, vooruit kijken zonder verwachtingen en het leven ervaren in het
hier en nu.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-02-2012, 13:06:16 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
haha, jammer van je fiets dan :p.

Maar wel grappig dat die ene vrouw zei twee heksen.

Zo maak je nog eens wat mee op zo'n beurs :p.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-02-2012, 19:23:43 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Ik ben wel eens naar van die kleine beursjes geweest. In de omgeving.

Vond er niet zoveel aan. Slechte mediums die handlezing doen. Het is net een kermis :P.

Zij dus die handlezing doen en ik weet niet eens meer wat er uit kwam. Maar ik bewaarde haar kaartje en dacht er niet meer aan. Lange tijd daarna vond ik dat ik eens moest kijken of ik iets aan een horoscoop kon hebben, dus ik liet een horoscoop maken door haar. Vrij prijzig. Zij die horoscoop uitleggen en echt niks ervan klopte. En zij maar volhouden dat het wel klopte en dat het aan mij lag dat ik het niet zag. Nou ja.

Maar toen bood ze aan om mij regressie therapie te gaan geven. Ik was sceptisch maar ik wilde het wel proberen. Nou wij dus 2 sessies gehad waar echt helemaal NIETS uit kwam. Ik had er echt niets aan.

Maar weet je, het is zo moeilijk om te zeggen dat je ergens niets aan hebt gehad. Want alles wat gebeurt draagt bij aan je ontwikkelen, en je kan echt niets ervan overslaan.

Dus toen ik een paar maanden later emotioneel instabiel raakte door een verliefdheid, was ik in staat op mezelf regressie toe te passen waardoor ik waarschijnlijk bepaalde dingen heb veranderd of geactiveerd die nodig waren voor mijn verdere ontwikkeling. Of misschien draaide het alleen maar om inzicht.

En nu ben ik wie ik nu ben. Dankzij die beurs. Onder andere.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-02-2012, 21:01:56 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Tsja Xen,

Ik liet ooit eens een aurafoto maken op een beurs, maar ik liep daarna langs een ander die een (betaalde) uitleg erbij kreeg en het was stomtoevallig precies dezelfde foto... iets klopt er dan niet :p...

Zo zie je maar, er zitten vast wel mensen die écht goed weten waar ze over praten, maar vaak ook mensen die je in de maling willen nemen, helaas. Het is uiteindelijk aan de persoon zelf om te bepalen wat je wel en niet zal geloven hè ;).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-02-2012, 21:04:43 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2010, 11:02:39
Berichten: 1571
Locatie: Brabant
Ik moet elke keer als ik beurservaringen lees denken aan de beurs van berlage en de aex.

Maar ik heb geen beurs ervaringen, omdat ik bang ben een 'zwakzalver' tegen te komen en ik niet weet wie wel of niet betrouwbaar is


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-02-2012, 13:34:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-02-2012, 16:49:16
Berichten: 29
Locatie: Drenthe
Ik ben op 3 spirituele beurzen geweest.

Bij de tweede heb ik een consult gehad, bij iemand wat voor mij goed voelde.
Een heleboel van wat ze zei klopte wel, maar ook een heleboel zat ze heel erg mis.
Bij de 3e heb ik een aurafoto laten maken, gewoon omdat ik het leuk vind om zoiets te hebben.
Die vrouw die kon mij toch ook weer hele leuke dingen vertellen, ben benieuwd of de toekomst voorspelling ook uit gaat komen.
ALs ik weer thuis kom, heb ik altijd zoiets van goh ik had dit en dat ook moeten vragen, maar dat schrijf ik dan op voor een volgende keer.
Eigenlijk zijn mijn ervaringen er goed, maar wil altijd nog zoveel meer weten.
Dus heb wel een goede reden om dan nog weer eens heen te gaan :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-09-2012, 09:52:13 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-08-2012, 15:31:09
Berichten: 35
Ja, er zijn fakes bij. Er was eens een man die stond te schreeuwen bij zijn stand alsof ie zich op de markt bevond. Toen ik prompt doorliep, werd ie agressief. lekker spiritueel :P
Ik loop altijd 10 rondjes voordat ik eens iemand kies, en ik luister daarbij altijd heel goed naar mijn gevoel. Ik heb daarom nog nooit een slechte reading, of healing gehad. Ik raad iedereen aan alleen iemand te kiezen waar je je naar toe getrokken voelt. Niet omdat ze hun ding zo leuk promoten.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-09-2012, 11:26:59 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Rainbowimagination schreef:
Toen ik prompt doorliep, werd ie agressief. lekker spiritueel :P
Is agressiviteit voor niet-spirituelen?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-09-2012, 13:25:48 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2011, 20:30:23
Berichten: 135
Locatie: Gelderland
Laatst ging ik voor het eerst naar een beurs. Ik heb eerst een stuk of 20 rondjes gelopen (haha), maar uiteindelijk had ik een goed gevoel bij iemand dus ging ik bij haar zitten.

Ze ging handlezen. En krijg nou wat, ze had alles helemaal goed. Ik hoop niet dat m'n kin op de tafel lag ofzo haha. Maar toen begon ze dus over mij & spiritualiteit enzo. Ze zei dat ik een hele mooie gave heb en dat ik anderen heel goed kan aanvoelen. Dat ik kan communiceren met dieren en dat ik een hele goeie intuïtie heb, en dat ik daar meer naar moest luisteren. Ook vertelde ze dat ik me meer open moest stellen en dat dan mijn gavens zich beter zouden ontwikkelen enzo. Dat is dus ook echt gebeurd. Ineens begon ze over mijn rede dat ik op aarde ben. Ze vertelde me dat dat een hele mooie reden is, maar ze wilde niet vertellen wat, haha. Alles klopte, ik ben meer over mezelf te weten gekomen en ze was heel lief. Ze gaf me zelfs een knuffel aan het einde en zei: 'Geloof in jezelf, Mandy.'

En toen heb ik, bij haar, ook het eerste gesprek gehad met m'n gids. Ik ken nu haar naam ook, Debora. Mijn overgrootopa en overgrootoma helpen haar met het begeleiden van mij. Sinds die dag zit ik ook lekkerder in m'n vel enzo, ik ga het nooit meer vergeten!

X

_________________
You have to know, I'll always be there for you.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-01-2014, 01:33:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-04-2013, 01:53:23
Berichten: 21
Hoi allemaal!

Ik heb ook een mooie ervaring gehad. Na een domper dat ik niemand echt wilde vertrouwen op m'n 1e beurs ging ik toch naar een 2e. Er zat iemand die ik meteen vertrouwde, for no reason. Ze vertelde over mij en spiritualiteit en een heleboel dingen die nu dus inderdaad uitkomen, heel mooi :). Ook zei ze dat m'n gids van plagen hield en sinds ik beter contact heb valt me dat op, nog niks is niet uitgekomen!
Maar goed, ja. Ik zou zeggen vertrouw op je gevoel op zo'n beurs :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-05-2015, 14:31:42 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-05-2015, 14:06:53
Berichten: 129
Locatie: Zevenhoven
Ik weet dat dit topic een beetje dood is, maar ik wil er toch wat aan toevoegen. Misschien dat er toch een antwoord op komt.
Ik ben laatst voor het eerst naar een beurs geweest op aanraden van iemand die ik per toeval tegenkwam op de huishoudbeurs. Het voelde goed en ik wilde al jarenlang naar een beurs en heb eindelijk eens de stoute schoenen aangetrokken en ben gegaan.

Ik heb daar meerdere rondjes gelopen en kwam toch uit op koffiedik lezen. Dat raadde de vrouw van de huishoudbeurs ook aan en die mensen voelde ook goed. Ik heb heel erg opgelet of er niet aan "cold" reading werd gedaan, want daar ben ik toch wel een beetje bang voor. Dat is ook mijn probleem dat ik wel wil geloven, maar niet helemaal durf, omdat ik mezelf toch afvraag of het wel of niet echt is. Maar dat terzijde. Op de huishoudbeurs had ik ook een reading laten doen en een aantal dingen kwamen wel overeen, wat ik wel grappig vond. Overal waar ik kom krijg ik te horen dat ik heel erg krachtig ben en dat ik een gave heb, maar dat ik er nu nog niet klaar voor ben en dat dat vanzelf komt.

Maar net zoals ik eerder aangeef ben ik nog steeds niet helemaal zeker van mijn zaak. Wat ik mezelf afvraag en dus ook aan jullie wil vragen: is het niet zo dat al die mensen zeggen dat je een gave hebt of iets dergelijks? Want vaak ga je niet zonder reden naar zo'n beurs. Ik vraag mezelf af of elk mens echt een andere reading krijgt. En hoe kom je erachter of iemand al dan niet echt is? :S


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-05-2015, 23:38:04 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
eenmooimomentje schreef:
Ik heb heel erg opgelet of er niet aan "cold" reading werd gedaan, want daar ben ik toch wel een beetje bang voor. Dat is ook mijn probleem dat ik wel wil geloven, maar niet helemaal durf, omdat ik mezelf toch afvraag of het wel of niet echt is.
Ah een sceptistje, zo zie ik ze graag, je geld niet laten aftrogellen, je niet laten naaien. Iemand die dingen kan die anderen nog niet kunnen of nooit zullen kunnen, dat weet je vanzelf als het gebeurt, dat voel je. Als je niks voelt, is er niks, gewoon doorlopen.

Het probleem ontstaat als ongevoeligen en dus niet bewust paranormalen, het onderscheid proberen maken tussen de paranormale en de onbewust paranormale ( de kwakzalver ). Laat je daar nu juist gevoeligheid voor nodig hebben! Gelukkig zijn veel mensen gevoelig genoeg dit onderscheid te kunnen maken.

Ik vermoed dat je nog nooit iemand bent tegen gekomen, die zo krachtig is dat jij het kan voelen. Het werkt dus in 2 richtingen. Langs de ene kant dient de ontvanger gevoelig genoeg te zijn en langs de andere kant de paranormale krachtig genoeg opdat de ontvanger de waarheid voelt en zich niet langer vragen stelt. Als dit gebeurt voelt de ontvanger de wereld van de paranormale en zal hij tijdelijk worden opgetild en gevoeliger worden. Zodra het contact word verbroken en de ontvanger op zichzelf terugvalt zal hij het op eigen kracht moeten doen. In ieder geval heeft hij er een mooie ervaring bij.
eenmooimomentje schreef:
Maar net zoals ik eerder aangeef ben ik nog steeds niet helemaal zeker van mijn zaak. Wat ik mezelf afvraag en dus ook aan jullie wil vragen: is het niet zo dat al die mensen zeggen dat je een gave hebt of iets dergelijks? Want vaak ga je niet zonder reden naar zo'n beurs. Ik vraag mezelf af of elk mens echt een andere reading krijgt. En hoe kom je erachter of iemand al dan niet echt is? :S
Iedereen heeft gaven, en ze verschillen per persoon, omdat iedereen anders is. Kunst is ze te vinden en ontplooien.


Verder ga ik niet naar paranormale beurzen, de AEX staat nogal laag :P

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-05-2015, 17:01:15 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
eenmooimomentje schreef:
Overal waar ik kom krijg ik te horen dat ik heel erg krachtig ben en dat ik een gave heb, maar dat ik er nu nog niet klaar voor ben en dat dat vanzelf komt.

Maar net zoals ik eerder aangeef ben ik nog steeds niet helemaal zeker van mijn zaak. Wat ik mezelf afvraag en dus ook aan jullie wil vragen: is het niet zo dat al die mensen zeggen dat je een gave hebt of iets dergelijks? Want vaak ga je niet zonder reden naar zo'n beurs. Ik vraag mezelf af of elk mens echt een andere reading krijgt. En hoe kom je erachter of iemand al dan niet echt is? :S


Op mij komt dat inderdaad over als het standaard kletspraatje dat iedereen graag wil horen. Sinds het ook tegen mij is gezegd kan ik het niet meer serieus nemen :lol:
En door te stellen dat je er nog niet klaar voor bent (of er niet voor open staat, komt ook vaak voor) dekt het medium zich mooi meteen in voor het geval er geen biet van klopt wat hij/zij beweert.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-07-2015, 18:09:30 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Ik ben het eens met Tut. Die mensen zeggen dat tegen iedereen, ik heb het ook meegemaakt. Maar het is zo weinig specifiek dat je er niets aan hebt.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl