Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:52:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07-02-2007, 13:44:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-01-2007, 15:23:31
Berichten: 23
Locatie: Amsterdam
Hallo allemaal,
Weet iemand wanneer de eerstvolgende "paranormale" beurs is in AMsterdam? En zijn er ook mensen die regelmatig naar beurzen gaan en weten wat de "goede" zijn? Met mensen die daar echt zitten om een ander een duidelijke boodschap te kunnen geven, en niet een vaag verhaaltje voor veel geld? Dit klinkt misschien negatief, maar dat zijn mijn ervaringen tot nu toe!
Groetjes Brex


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-02-2007, 14:02:22 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-07-2006, 16:57:46
Berichten: 377
Locatie: Den Haag
Brex schreef:
Hallo allemaal,
Weet iemand wanneer de eerstvolgende "paranormale" beurs is in AMsterdam? En zijn er ook mensen die regelmatig naar beurzen gaan en weten wat de "goede" zijn? Met mensen die daar echt zitten om een ander een duidelijke boodschap te kunnen geven, en niet een vaag verhaaltje voor veel geld? Dit klinkt misschien negatief, maar dat zijn mijn ervaringen tot nu toe!
Groetjes Brex

Volgens mij zijn zulke beurzen niet te vinden. Er zijn altijd mensen die het puur om t geld doen. Wat ik meestal merk is dat ze elkaar de klenten niet gunnen, dus de negative gedachten tegenover elkaar. Beetje misbruik maken van de siuatie enzo. Ik ben tot nu toe nog egen beurs tegen gekomen waarbij iedereen "normaal" tegen elkaar doet.

_________________
In de ban van Rian_


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-02-2007, 14:23:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-01-2007, 15:23:31
Berichten: 23
Locatie: Amsterdam
Het zijn dan ook "para" normale beurzen, hihi (para betekent geloof ik "buiten", dus niet-normaal...)
Maargoed: dan ga ik daar gewoon niet heen, want ik ben een behoorlijk rationeel en serieus persoon. Waarom ik het spirituele opzoek, is omdat ik een keer naar een bijeenkomst ben geweest waar een meneer was die echt veel kon zien en vertellen, ook over mij. Hij had het over zwitserland en dat ik met kinderen ging werken, dingen waarbij ik mij helemaal niets kon voorstellen. Een jaar later werkte ik op de kinderafdeling in een ziekenhuis. Hij had ws een rood kruis gezien, de valg van zwitserland, maar ook het alom bekende symbool van een ziekenhuis, en ja, de kinderafdeling was erg hoog! Dus ik vond het toch heel knap achteraf. ALleen ik ben zijn naam vergeten. Hij kon namelijk ook magnetiseren en ik zou graag met een 'goede' magnetiseur willen praten, omdat ik van een aantal dingen af wil, als dat via magnetiseren te doen is. Ik heb problemen met mijn eigen energie en die van anderen (ben in mijn leven veel "leeggezogen" maar ik laat het ook makkelijk toe) en ik heb tegenwoordig eczeem, waar ik vanaf hoop te komen. ALs het puur lichamelijk is, jammer dan, maar ik denk dat het ook geestelijk is. Daarnaast ben ik heel gevoelig voor indrukken en mensen, maar sluit ik me er voor af omdat ik er bang van word. Ik wil er niet meer bang voor zijn, omdat een vrouwelijk medium die ik heel kort sprak, mij vertelde dat ik ook veel zou kunnen voelen/zien en dat ik niet bang hoefde te zijn. Door een ervaring in mijn jeugd (1 keer en geest gezien, iemand die zich had opgehangen) ben ik dat wel en kom ik niet meer op dat niveau. MAar misschien zou het wel goed voor me zijn, omdat ik veel mensen help, maar dan op een praktische manier. Ik wil gewoon leren er beter mee om te gaan.
Hmmm , sorry een hele lap tekst!
Groetjes Brex


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-02-2007, 14:46:12 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-04-2005, 18:12:52
Berichten: 82
beurzen van de paraview zijn over het algemeen goed, er zitten wel eens mensen tussen waarvan je denkt die zijn niet echt goed, maar over het algemeen wel....

je kan kijken op http://www.paraview.nl

heb de beurzen voor je op een rijtje gezet... in amsterdam komt er eentje op 21 en 22 april 2007.

3/4 feb.
Emmen
De Giraf
van Schaikweg 55
S

143/4 feb.
Haarlem
De Beyneshal (tegenover CS)
Stationsplein 134


1410/11 feb.
Amstelveen
Emergohal
Langs de Akker 3
S

1417/18 feb.
Gouda
De Mammoet
Calslaan 1
S

1424/25 feb.
Leiden
Groenoordhallen
Willem de Zwijgerlaan 2
S

143/4 maart
Den Bosch
Brabanthallen
Diezekade
S

1410/11 maart
Goes
Zeelandhallen
Nobelweg 6
R/S

1410/11 maart
Utrecht
Veemarkthallen (Maresca)
Sartreweg 1



1417/18 maart
Nijmegen
Jan Massinkhal
Nieuwe Dukenburgseweg 5
S


1424/25 maart
Landgraaf
Megaland, pinkpopterrein
Hofstraat 13-15
S


1424/25 maart
Arnhem
De Grote Kerk, Eusebiuskerk
Kerkplein 1
S


1431 maart/1 april
Zwolle
IJsselhallen
Rieteweg 4
S


148/9 april
Almere
Sportcentrum Stedenwijk
Kampenweg 7



1414/15 april
Breda
De Inslag Sportcenter
Nieuwe Inslag 99
S


1421/22 april
Amsterdam
studenten sportcentrum USC
Boelelaan 46


liefs,
Andromea :wink:

_________________
De weg van Later leidt naar het plein van Nooit...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-02-2007, 15:21:18 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-07-2006, 16:57:46
Berichten: 377
Locatie: Den Haag
Tip voor als je naar paraview gaat; Trevor burgonye (weet niet hoe je t spelt) Groepslezing; waarnemingen in Britisch style. Hij is gewoon geweldig :D

_________________
In de ban van Rian_


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-02-2007, 15:21:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-01-2007, 15:23:31
Berichten: 23
Locatie: Amsterdam
Okee, bedankt voor de tips! Ik wacht gewoon de beurs in AMsterdam af en kijk uit naar Trevor!
Groetjes Brex


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl