Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:06:43

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Juni 2008: Karjava
BerichtGeplaatst: 29-05-2008, 19:29:00 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Deze maand, een beetje vroeg, wordt Karjava, oftewel Jordy, geinterviewd! 8) Veel plezier met lezen...

Afbeelding

 Wat versta je onder spiritualiteit?
Alles wat met het geestelijke te maken heeft. Dit zie ik heel breed van dromen tot de dood en van geestelijke problemen tot liefde. Maar ook de realiteit om ons heen die beinvloed wordt door je eigen denken.

 Hoe ben je op het forum gekomen?
Dat is best wel een leuk verhaal! Ik zat in een vrij grote dip en kwam terecht op een ander forum. Daar kwam ik voor het eerst in aanraking met spirituele dingen. Het eerste onderwerp was aura's lezen en ik wilde daar wel eens wat meer over weten. Na wat gegoogled te hebben kwam ik op de subpagina van http://spirituelejongeren.nl uit. En daar vond ik dus ook het forum in de navigatie balk. :wink: Dus na wat rond gekeken te hebben, heb ik toen besloten me maar aan te melden. :)

In de beginperiode hier op het forum ben ik in contact gekomen met geweldige mensen die mij echt heel erg geholpen hebben uit te zoeken wie ik echt ben. En na een iets minder actieve periode ben ik nu sinds een hele tijd weer actief. :)

 Wat vind jij het belangrijkst in je leven?
Het belagrijkste in mijn leven is toch echt muziek. Muziek betekend heel veel voor me. Aan mijn muziek en de muziek die ik luister kan je horen hoe ik me voel en waar ik mee bezig ben. Ik speel zelf nu al 8 jaar saxofoon en dat bevalt me ook geweldig, ook al heb ik er minder tijd voor als eerst. Het blijft toch altijd een grote plek in mn leven tot nu toe houden. Waar ik ben is muziek. :wink:

 Heb je het spirituele van thuis uit meegekregen?
Van huis uit ben ik christelijk opgegevoed en ik zit nu nog op een christelijke school. Dit heeft er voor gezorgd dat ik op hele jonge leeftijd al bezig was met vragen over de dood, waarom mensen problemen hadden, het ontstaan van de wereld, geesten en kracht van liefde. Ik zie het christelijk geloof als een spirituele religie dus ik denk dat ik dat inderdaad van huis heb mee gekregen. Alleen niet de onderwerpen zoals die hier op het forum worden besproken!

 Geef 5 woorden die jou karakter het best omschrijven.
- Sportief
- Fanatiek
- Rechtvaardig
- Liefdevol
- Koppig

 Wat is je grootste angst?
Mijn grootste angst is dat mijn vrienden me zullen afwijzen op grond van de zaken waar ik me mee bezig hou. Ik weet dat ze dat niet zullen doen, maar toch zou ik het erg rot vinden als dat zou gebeuren.

 Als je één ding in je leven zou willen veranderen, wat zou dat dan zijn en waarom?
M'n jeugd die ik al achter de rug heb. Die was heel chaotisch, ik werd veel gepest en had niet heel veel vrienden. Ik zie dat toch echt als een van de mindere periodes van mijn leven. Het heeft me wel gemaakt tot wie ik nu ben. Ik zou alleen een wat gezelligere periode gehad willen hebben. Ik wens niemand zulke problemen toe. Pesten is echt iets wat te vaak gebeurd.

 Welke boodschap zou je aan de mensen van het forum mee willen geven?
Leef zoals jijzelf wilt, en ga met anderen om op de manier hoe jij behandeld zou willen worden. Geniet van de wereld en van alles om je heen. Hou niet te veel vast aan wat anderen van je denken en wat zij als waar zien. Maar bepaal zelf wat jij vindt dat waar is. Wees altijd twijfelachtig naar de zogenaamde waarheden van anderen. Er zijn een hoop mensen die onzin uit kramen en die veel te vaak en te snel geloofd worden. Laat je niet beinvloeden en maak je eigen keuzes. Laat ook jou liefde tegen over anderen zien. Dat is misschien wel het belangrijkste.

 Aan wie geef jij het interview door en welke vraag zou je diegene willen stellen?
De vraag waar ik misschien wel het meest tegen op zag. Ik wist het echt niet, maar na lang na denken: Stefke! Ik vind hem echt een geweldig mens waar je super mooie discussies mee kan hebben die erg verhelderend zijn.

Mijn vraag aan hem:
Wat is voor jou ware wijsheid?

Nog een vraag van moon pearl (de laatste persoon die is geintervieuwd).

Wat is levensmotto op het moment?
Durf je dromen waar te maken door ze na te leven

---

Jordy, heel erg bedankt voor dit interview! Iedereen is vrij om te reageren. Volgende maand interviewen we Stefke! :D

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2008: Karjava!
BerichtGeplaatst: 30-05-2008, 21:45:23 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Nou lees ik hier ineens allemaal lovende woorden over Stefke :P

Dankje Karjava! Mijn complimenten over het interview. JE boodschap aan anderen is er een waar velen veel van kunnen leren, inclusief ik zelf!

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2008: Karjava!
BerichtGeplaatst: 31-05-2008, 16:25:30 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
Jij ook bedankt Stefke :)

als er iemand nog vragen heeft hoor ik het wel ;)

_________________
Love is a Verb!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2008: Karjava!
BerichtGeplaatst: 27-08-2008, 08:25:32 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-08-2006, 21:21:40
Berichten: 1821
Locatie: Breda
Ola Jordy!

Thnx voor je inspirerende interview!
Herken er veel in terug (maar volgens mij hadden we dat ook al met de gedichten ;) )

Liefs! x Maaikie.

_________________
life is not about how many breaths you take,
it's about the moments that take your breath away..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2008: Karjava!
BerichtGeplaatst: 16-09-2008, 15:57:08 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2008, 13:24:27
Berichten: 72
leuk intervieuw, uberhaupt een leuk idee om die intervieuws te houden.
:D
groetjes Sora

_________________
the true mind can weather all lies and illusions without being lost
the true hearth can touch the poison of hatred without being harmed
from beginningless time darkness thrives in the void, but always yields to purifying light


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl