Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:32:15

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: November 2010: Clio
BerichtGeplaatst: 01-12-2010, 16:28:53 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
1. Hoe ben je op het forum gekomen en wat vind je het leukste aspect aan het forum?
Google is your friend! :D Ik was al een hele tijd op zoek naar een actief spiritueel forum. Voorheen was ik lid van een paganisme forum maar dat is helaas helemaal doodgebloed.:( Eigenlijk was ik naar een wicca of pagan forum op zoek maar kwam hier uit! En dat vind ik helemaal niet erg ;)

2. Beschrijf jezelf in een paar zinnen.
Oei dit vind ik altijd zo,n lastige vraag haha!... Ik ben erg eigenwijs,ik wil gerust dingen van iemand anders aannemen maar niet voordat ik het op mijn eigen manier heb geprobeerd en weet me hier regelmatig behoorlijk mee in de nesten te werken. Subtiliteit is iets wat ik niet helemaal snap, als mensen iets van me willen (of niet) dan wil ik dat graag weten zonder een heel zeververhaal eromheen. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik zelf ook redelijk recht voor zijn raap ben al blijf ik hardnekkig proberen om niet over te komen als een lompe trut ;) Verder ben ik erg wispelturig,het ene moment wil ik dit,dan weer dat, wat voor anderen heel erg lastig kan zijn, maar vooral voor mij! Ik heb een kort lontje, ben heel bezorgd en kan nachtenlang piekeren over dingen die naderhand helemaal niet zo belangrijk blijken te zijn, Ik vergeef snel maar vergeet nooit, Als je mijn vriendschap hebt doe ik alles voor je.

Ik denk dat ik het merendeel zo wel heb!

3. Wat betekend spiritualiteit voor jou? En hoe ga je ermee om in het dagelijks leven?
Op het moment betekend spiritualiteit erg veel voor mij, ik zit een beetje in een dip en door anders tegen sommige problemen aan te kijken help ik mezelf er stukje bij beetje uit. Echt spiritueel kan ik mezelf niet noemen denk ik,aangezien ik erg sceptisch tegenover “zweverige” verhalen sta. Eerst zien dan geloven ;) Maar op het moment helpt het me door de moeilijke periodes heen en dat is wat telt voor mij.

4. Wat is jouw levensmotto?

Ruim je eigen zooi achter je eigen kont op ;) Je kan het universum wel de schuld geven van alle tegenspoed die op je pad komt, God vervloeken, Tegen het lot aan schoppen of je shizzle op andere mensen af proberen te schuiven maar uiteindelijk zul je het allemaal toch allemaal zelf moeten doen, en als je erachter komt dat je dat ook hebt gedaan kun je heel trots zijn op jezelf denk ik zo 

(En hiermee bedoel ik dus niet dat andere mensen je niet kunnen helpen en andersom)

5. Ben je tevreden met je leven zoals het nu gaat en wat zal je eventueel willen veranderen?

Weer zo,n vraag haha! ;) Ik ben niet helemaal tevreden met mijn leven op het moment, ik heb bindingsangst en ben net getrouwd (ja da,s een hippe combo he? ;) ) en weet eigenlijk nog niet precies hoe ik van mijn soloplannen een duoplan moet maken. Verder wil ik nog zoveel doen,maar mis ik de motivatie en de conditie om eraan te beginnen. Ik heb nog veel te beslissen en veel te onderzoeken en zoiets heeft tijd nodig,maar geduld is iets waar ze me wel wat meer van mee hadden mogen geven.

6. Wat wilde je als kind altijd worden en wat die je nu?

Hahaha! Owjee..Nou dat zal ik jullie eens vertellen :P Toen ik een jaar of 4/5 was wilde ik heel graag anatoom patholoog worden (of zoals ik het toen zei “lijkenontleedster”) Ja mijn ouders maakten zich zorgen haha! Ik vond het altijd zwaar interessant om operaties e.d. te kijken op t.v. en zal toen waarschijnlijk gedacht hebben van “Ja! Dat gaan we eens doen!” In de tussentijd heb ik al bioloog, archeoloog, dierenverzorster, bloemschikmedewerkster, verzorgende, activiteitenbegeleidster en muziektherapeut willen worden,maar door omstandigheden ben ik nu blijven plakken in de thuishulp wat me nog prima bevalt ook nog ;)

7. Wat voor boeken lees je meestal?

Fantasy en Horror zijn wel mijn favo genres. Vooral de boeken van Raymond E. Feist vind ik helemaal geweldig! Verder vind ik van die dramatische jeugdseries ook wel vermakelijk en heb dus ook de series van Cate Tiernan hier staan (Vooral bekend van de Wicca serie)

8. De laatste tijd hoor je veel over terrorisme, is dit iets waar jij bang voor bent?

Wat dit betreft heb ik een beetje een ver van mijn bed mentaliteit :? Ik ben er niet zo bang voor dat het hier gebeurd maar mocht er toch weer ergens een verdacht pakketje gevonden zijn ga ik stiekem toch altijd even na of daar niet iemand woont die ik ken (die ik daarna dan meteen bel,bezorgd ben ik ook) Ik probeer er niet zoveel mee bezig te zijn.

9. De feestdagen komen er weer aan, hoe ervaar jij deze tijd?
Als een verschrikking ;) En dat komt voornamelijk omdat de feestdagen draaien om eten. Wat jullie ook gerust mogen weten,ik en eten hebben ruzie,want ik heb een eetstoornis.
De sfeer vind ik wel altijd heel gezellig  Vooral het idee dat je na een stuk buiten wandelen in de kou weer knus binnen kan gaan zitten met een kop hete koffie. En de lampjes natuurlijk! Ode aan kerstlampjes :D

10. Welke boodschap zou je aan de mensen van het forum mee willen geven?
Doe vooral lekker je eigen ding! Maakt niet uit wat iemand wel of niet vind, wat iemand wel of niet geloofd. Uiteindelijk ben jij degene die moet zorgen dat jij het goed hebt en je goed voelt en niet iemand anders  (En deze boodschap schop ik ook maar even naar mezelf)


11. Vraag van Natascha: Geert Wilders geeft gedoogsteun aan jullie minderheidsregering. Hij heeft dus de macht om veel van zijn ideeën door te drukken op het beleid. Wat vindt jij ervan? Welke richting met Nederland denk je dat hij uit wil gaan?
Ow Natascha! Wat vind ik het zonde dat je deze vraag aan mij stelt. Ik ben helemaal niet bezig met de politiek omdat ik ervan overtuigd ben dat men zich in Den Haag weinig tot niks van ons aantrekken. Ik weet alleen dat ik het een akelige man vind die zijn ideeën en meningen net even iets te fanatiek uit. Misschien is het een idee om deze vraag in een apart topic te zetten? Ik vind het wel een hele mooie vraag namelijk. 

12. Aan wie geef je het interview door en welke vraag wil je aan diegene stellen?
Ik geef het interview door aan Danny :D En mijn vraag aan jou is: Omdat je een keer iets hebt laten vallen over je woonplaats en dat het je daar niet altijd bevalt is mijn vraag, Waar zou je graag willen wonen en waarom? Mag echt overal ter wereld zijn  (en daarbuiten)


Bedankt voor je interview ;) Ik vond hem mooi :)
Volgende maand interviewen we Danny 8)

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: November: Clio
BerichtGeplaatst: 01-12-2010, 16:54:31 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-08-2009, 20:09:36
Berichten: 553
Locatie: Antwerpen
Ik vind het een mooi interview Clio.

Citeer:
subtiliteit is iets wat ik niet helemaal snap, als mensen iets van me willen (of niet) dan wil ik dat graag weten zonder een heel zeververhaal eromheen


Dit is voor mij heel herkenbaar, zoals mijn naasten zullen weten. ;)

_________________
Je kunt geen probleem plukken als een bloem, die je dan beschouwt los van haar omgeving, van haar historische bron, van haar diepe wortels.

Han Suyin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: November: Clio
BerichtGeplaatst: 01-12-2010, 17:02:11 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2010, 11:02:39
Berichten: 1571
Locatie: Brabant
mooi intervieuw clio:)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: November: Clio
BerichtGeplaatst: 01-12-2010, 17:32:45 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
gaaaf!

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: November: Clio
BerichtGeplaatst: 01-12-2010, 19:24:32 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Dankjewel :D

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: November: Clio
BerichtGeplaatst: 09-12-2010, 16:34:49 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Thanks!

Wauw Tutje, wordt je eerste post zomaar aan mijn interview geweid! Wat een eer haha :)

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl