Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:27:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Mei 2011: Gigo Valonka
BerichtGeplaatst: 14-05-2011, 14:34:42 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Door vakantie is het interview van april wat later gekomen. Dus noemen we het maar het interview van mei..
Veel plezier met lezen ;).

Bedankt voor je interview Gigo Valonka.

hallo iedereen!

heel erg bedankt voor het interview Matthijs!!! :D :wink: ik voel me erg vereerd want ben nog maar paar maanden lid van dit forum en ik wordt al geinterviewt:P:D

hier is een foto van mij:
Afbeelding


nu komen de vragen: ( ik vond ze wel echte nadenkers)

1. Hoe ben je op het forum gekomen en wat vind je het leukste aspect aan het forum?

Ik ben op het forum gekomen via google. Het is zeg maar op school ontstaan. Ongeveer een jaar geleden begon ik samen met 2 klasgenoten te tekenen uit verveling:P. De 1tje begon steeds op een A4tje en als hij geen inspiratie meer had ging de ander verder tot dat het helemaal vol was. (erg mooi!!)
Op een gegeven viel het groepje uit een.(we hebben rond de 5 A4tjes getekend) Ik zelf vond het zo leuk dat ik er in me eentje verder mee ging. Na een tijdje van tekenen en verbazen dat het uit mijn eigen handen komt. Kwam het besef dat ik tijdens het tekenen bij me gevoel zit en me erg gelukkig en 1 voelde. Vanaf dat moment kwam het zoeken naar iets herkenbaars opgang. Ik kwam er achter dat het intuïtief/spiritueel tekenen de naam was. Maar dat kon me dorst naar meer over spiritualiteit die ondertussen was ontstaan niet lessen. Dus ik zocht verder en kwam steeds op dit forum uit. ik ben een tijdje actief geweest zonder dat ik lid was. Dan moet je steeds alles invoeren enzo.... Dus omdat het zo interessant is wat hier allemaal gebeurd en staat plus dat het erg makkelijk is. ben ik lid geworden:P:D

Het leukste/mooiste van dit forum is het persoonlijke en de open sfeer die hier is. En natuurlijk het topic lkkr babbelen!:P:D

2. Beschrijf jezelf in een paar zinnen.

ik ben een gevoelige en rustige jongen die veel hecht aan rechtvaardigheid en gezelligheid. je zult mij als een nieuwsgierig, vrolijk en gemiddeld persoon zien(meestal).
je zult me veel op mijn volkstuin van 10M bij 20M kunnen vinden en op vakantie ben ik altijd op zoek en gefascineerd naar planten. verder lees, teken en zoek ik veel. Ik sta midden in het leven en wil alles en iedereen ontdekken.

3. Wat is je levensmotto?

experimenteer en ontdek!!! :wink:

4. Wat betekend spiritualiteit voor jouw (wat versta je eronder)? En hoe ga je ermee om in het dagelijks leven?

Voor mij is spiritualiteit: alles wat er is! Het is geluk, jezelf, de natuur en vooral gevoel. Het is de interactie tussen alles wat er is en wat er in dat alles zit. Je EIGEN geloof, het onzichtbare wat weer zichtbaar wordt. Het mystieke en het magische van de wonderbaarlijke wereld waar we in leven.

In het dagelijkse leven wordt ik steeds bewuster van deze wereld en hoe dat werkt in de gecreëerde wereld van de moderne mens. Ik zie het tekenen ( die afgelopen week een stapje verder is gekomen. ik Heb op vakantie een medium ontmoet die me heeft geleerd om een tekening van iemand te tekenen door in te voelen. Zo n tekening zegt dan heel veel over die gene, dat ligt ook aan de boodschap die ik dan doorkrijg. als jullie het willen kan ik het ook voor mensen hier doen als oefening:P) , volkstuin, gevoeligheid, sociale contacten en dromen als spiritualiteit die ik dagelijks ervaar. In dit alles neem ik meestal de rol in van toeschouwer zodat ik er het beste van kan leren.

5. . Welke ervaring in je leven heeft veel indruk op je gemaakt en mee geholpen je te maken zoals je nu bent?

De scheiding van mijn ouders, want op die manier heb ik de 2 werelden kunnen leren kennen die er toen ontstonden.

Kwa spiritualiteit is het een opeenvolging van gebeurtenissen die me maken hoe ik nu ben. maar ik heb het vooral te danken aan mijn huidige stage. Dat is een zorgboerderij in Dalfsen waar ze op energetische basis werken.

6. Welk aspect van het menselijk karakter boeit jou het meest?

Het doorzettingsvermogen
Ik ken iemand die zoveel tegenslagen heeft gehad en nog heeft waarvan ik denk dat je dan hopeloos depri van wordt. en dan nog verschijnt ze glimlachend en spontaan voor haar klanten bij het bedrijf waar ze werkt.
Ik heb daar heel erg veel respect voor! Ik denk dat iedereen daar van kan leren.

7. Wat is je grootste droom en angst?

ooit een eigen bedrijf hebben die een combi is van een kwekerij en een praktijk waar mijn hooft interesses bij een komen: planten(de aarde) en spiritualiteit(de lucht).

helemaal niks meer kunnen, dat lijkt me vreselijk.

8. Welke boodschap zou je aan de mensen van het forum mee willen geven?

Luister goed naar je gevoel en leef je dromen na want dat zijn boodschap kanalen van je ziel, dus van je echte zelf! :wink:

9. Vraag van Matthijs: Wat kwam er volgens jou het eerst? De kip of het ei?

Hahaha :D
Nou het ei is uit de lucht komen vallen waardoor uiteindelijk de kip kwam, toch?:P:D:D
of het kan ook andersom zijn. maar dan is het vliegend:P:D:D:D o:)
konden ze toen al vliegen vraag ik me dan af?

10. Aan wie geef je het interview door en welke vraag wil je aan diegene stellen?

Ik geef het stokje door aan mijn 1e echte contact op dit forum: een Engel die rechtstreeks uit de hemel komt die luistert naar de naam Danny ofwel Heavenboy o:) o:) o:) :wink: :D

Dit vraag ik hem: Wat is het volgens jou het hemelse/mooiste/fascineerdste van de wereld waar we in leven? :wink: :)

ben erg benieuw wat je antwoord en wat iedereen van dit interview vind. ik hoop dat het verhelderend is.

Groeten Gigo Valonka (Hermen)


Tot volgende maand!

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mei 2011: Gigo Valonka
BerichtGeplaatst: 14-05-2011, 15:16:25 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Wat had jij leuke vragen xD!

sorry Jelle :p...


Anyhow, Een heel mooi interview. Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat jij zo bezig was met de natuur, tuinen etc. Erg gaaf! Ik heb het gevoel dat ik nu een heel andere kant van je heb leren kennen, waar ik stiekem ook op hoopte ^^. Want met zo'n interview leer je elkaar goed kennen en het is tevens een echt privilége hoor! haha

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mei 2011: Gigo Valonka
BerichtGeplaatst: 14-05-2011, 17:26:11 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
hey wat leuk, wist niet jij zo fanatiek tekende!!!

liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mei 2011: Gigo Valonka
BerichtGeplaatst: 14-05-2011, 18:52:16 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 04-05-2011, 17:26:58
Berichten: 309
mooi interview, was erg leuk om te lezen :)

_________________
Always hidden in shadows, shrouded in armor,
Nobody to turn to, no safe harbour,
Hiding emotions because I am afraid to get hurt if I am weak,
I am just a human, not a freak..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mei 2011: Gigo Valonka
BerichtGeplaatst: 15-05-2011, 15:17:42 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-12-2010, 16:31:18
Berichten: 1038
Locatie: alblasserwaard
leuk om te lezen :)

_________________
I've seen that- Karma

an arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it's going to launch you into something great. So just keep focus, and keep aiming


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mei 2011: Gigo Valonka
BerichtGeplaatst: 15-05-2011, 23:11:55 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-04-2010, 22:56:13
Berichten: 430
Locatie: Steyl
Leuk interview Gigo.
Tof om je zo eens te leren kennen. Zeer positief ondanks de scheiding van je ouders.

_________________
Het lied van een gebroken hart
Is enkel hoorbaar voor degene die hem beheert
Zijn melodieuze klanken klinken betreurt
Hopend op geluk dat zijn droevenis omkeert


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mei 2011: Gigo Valonka
BerichtGeplaatst: 16-05-2011, 19:55:58 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2011, 18:10:12
Berichten: 2508
Locatie: Zutphen
heey allemaal!

bedankt voor de leuke reacties!!:P:D

Dreamwalker@ bedankt bedankt!! ik ga me hier ook steeds meer thuis voelen!:P:D

Matthijs@ ja zekers, jij ook hoor!! het zijn wel vragen waar je wel over na gaat denken:P:D erg verrasend he! dat is ook het leuke van zo n interview!:P:dhaha :ahh:

Heavenboy@ jaja nu moet jij er ook aan en ja in juni :P:Dhaha :wink: danku ik had hem de zelfde avond gemaakt:P heb er wel 8 ofzo gemaakt en deze was de beste 8) :D :ahh:

Binnenspiegel@ en zult nog veel van me zien!:P:D:D onder andere met de reading er bij:P :wink:

Lowbass@ ik heb eigenlijk geen last van de scheiding gehad, ik heb er altijd positief in gestaan.

groetjes Gigo

_________________
"Alles in dit universum beïnvloed elkander..."


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mei 2011: Gigo Valonka
BerichtGeplaatst: 17-05-2011, 11:56:27 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Mooi interview! :D Ik vind de open en heldere manier waarop je de vragen beantwoord helemaal super haha!

Nice:)

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mei 2011: Gigo Valonka
BerichtGeplaatst: 18-05-2011, 09:54:27 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-04-2011, 22:29:34
Berichten: 294
Leuk interview, ook leuk om anderen hun visie(lees ervaring) een keer te lezen!

_________________
Weten is niet genoeg, we moeten het Toepassen!
Willen is niet genoeg we moeten het Doen!

"Hurting people, hurt people."

When you release fear, all there is left is love.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mei 2011: Gigo Valonka
BerichtGeplaatst: 20-05-2011, 17:01:05 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2011, 18:10:12
Berichten: 2508
Locatie: Zutphen
Clio@ heey bedank! volgens mij is dat ook wel de bedoeling van het interview. vandaar dat ik daar heb op gericht:P:d

Muriel@ bedankt, ja dat vind ik ook, toen ik hier net was heb ik een groot deel van de interviews gelezen.:P:D is erg leuk om te doen!

Vlinderfay@ ik heb een volkstuin op een volkstuincomplex die beheert wordt door de volkstuin vereniging"De eendracht" in Zutphen, het leuke daarvan is dat je altijd iemand ziet als je op de tuin bent. je kan dan ruilen met elkaar en via zo de tuin verrijken:P:D
voor mij betekent Gigo Valonka veel. maar het heeft niet echt een betekenis. ik Gigo jaren geleden verzonnen, heb het welluns opgezocht wat het was: GIGO is een engelse afkorting van een ict methode voor de verwerking van bestanden. Garbage In, Garbage Out.
Valonka is er sinds 1 jaar er achter. heb ik ook verzonnen en het klonk zo mooi:P:D daarvoor was het Tytus. dat had een vakantie vriendin verzonnen, maar ik vond het niet zo mooi:P:D :wink:

betekent jou naam dan wel wat?

_________________
"Alles in dit universum beïnvloed elkander..."


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mei 2011: Gigo Valonka
BerichtGeplaatst: 11-06-2011, 09:01:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-03-2011, 00:08:02
Berichten: 93
Heel mooi intervieuw, je hebt echt jezelf laten zien!!

liefs karda


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl