Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:54:58

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Juni 2011: Heavenboy
BerichtGeplaatst: 21-06-2011, 19:32:37 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Sommige konden er nauwelijks op wachten... maar hier is hij dan!
Heavenboy, bedankt voor je interview ;)

Hallo allemaal, nou...het is weer tijd voor een intervieuw! Haha...met mij dit keer...Ehm, allereerst wil ik Gigo Valonka bedanken voor het doorgeven van de intervieuw! Leuk! :D



1. Hoe ben je op het forum gekomen en wat vind je het leukste aspect aan het forum?

Ehm...dat is al bijna een jaar geleden inmiddels! Wat gaat de tijd toch hard...
Maar ik ben hier gekomen via een bekende weg: Google. Ik zocht iets dat met spiritueel te maken had, en toen kreeg ik dit site. Waarom ik iets zocht op spiritueel was serieus ontstaan uit een droom. Ik heb dat namelijk nog nooit eerder verteld aan iemand hier.
Ik droomde toen over een gebeurtenis dat paar dagen later echt uitkwam. Iemand zei tegen mij: "Ben jij spiritueel ofzo?"
Ik: "Welnee, joh. Puur toeval."
die ene: "Kijk anders op google wat het betekende, misschien had je iets spiritueels."
Nou, dus vanaf daar ben ik beetje gaan zoeken erop, op google. Het bleef toch wel in mijn hoofd hangen...

De droom ben ik spontaan vergeten toen ik lid werd van deze site, ik zag meer een breed gezicht, spiritueel begon mij niet alleen te boeien, ook de mensen die hier kwamen.
Sindsdien ben ik zowat gaan plakken hier, haha. Maar wat ik dus het fijne vind aan dit forum is dat er leuke mensen rondlopen en leuke onderwerpen aan toe komen. Misschien liet ik dit niet altijd merken, maar bij deze dan.

2. Beschrijf jezelf in een paar zinnen.

Ik ben een jongen met een groot hart, met een lage zelfbeeld.
Probeer ik aan te werken, om meer trots op mezelf te zijn, want ik weet dat ik ook een vechter ben zowel op school als privé omstandigheden: Ik bleef altijd doorgaan.
Ik moet leren mezelf daar eens meer schouderklopjes voor te geven.
Voor de rest ben ik iemand die verlegen en onzeker is in begin, maar als je me beter leert kennen dan open ik ook meer mezelf naar je toe.

3. Wat is je doel in het leven?

Veel...echt veel. ik wil nog zoveel zien en meemaken, in positieve zin hoor! Maar als ik moet kiezen...Dan is mijn allergrootste doel schrijver worden.
Waarom? Ik weet dat schrijven mijn passie is. Ik begon met schrijven rond mijn twaalfde op de middelbare school (de brugklas).
Ik had geen vrienden, ik was vaak alleen, werd gepest, verloor mijn huisdier die dood ging etc. Mijn leven was dus behoorlijk gevallen, er was wel één lichtpuntje dat mij kon op vrolijken: Verhalen schrijven.
Daar kwam ik achter toen we een verhalenwedstrijd in de klas deden, het moest gaan over sprookjesfiguren. Ik schreef dus over een jongen van mijn leeftijd toen, die verdwaald raakte in het bos en gevangen werd genomen door boze kabouters.

Dit was dus mijn allereerste geschreven verhaaltje.
Mijn leven zelf was niet zo leuk rond die tijd, daarom dook ik vaak achter pen en papier, ik wilde een wereld in stappen waar dit helemaal niet zo was. Een soort van ontsnappen aan de werkelijkheid: Ik wilde mijn eigen wereldje dus maken! Maar dan op papier.
Tot met heden schrijf ik nog steeds met plezier. Nu ik veel heb gezien en gehoord wil ik dit overbrengen in verhalen, om de wereld te laten zien wat ik heb gezien, wat de maatschappij nog niet durft te zien. Maar dat komt wel, misschien niet door mij, maar ooit zal de waarheid aan het licht komen.
Ik heb dus eigenlijk twee grote doelen: schrijver worden, en mensen ergens bewust van maken.

4. Wat betekend spiritualiteit voor jouw (wat versta je eronder)? En hoe ga je ermee om in het dagelijks leven?

Spiritualiteit is erg breed...Maar als ik moet kijken naar mijn eigen ervaringen betekend het voor mij iets als: Er is meer.
Sinds mijn kindertijd heb ik al het idee van: dit is niet alles. Het lijkt alles...Maar is het niet.
Hoe ik hiermee omga? Ik ben er niet open over. Als ik erover begin thuis begint mijn 33 jarige broer al te gillen. Hij kan hier niet tegen, en mijn ouders willen er ook niet veel van weten.
Op school praat ik er ook niet over. Enige plek waar ik dit wel bespreek is dus spirituelejongeren.
Alleen met mijn goeie vriendin Riana kan ik dit wel vaak bespreken, want zij kan geesten zien.

5. Welk persoon heeft jouw erg geïnspireerd in je leven?

Hmm....Gek genoeg niemand. Mijn familie is anders dan ik, en kwa vrienden had ik er echt heel veel die mij belazerde. Ik ben altijd mijn eigen weg gegaan, op school zeggen ze vaak: "Jij bent ook echt geen copycat, wat ben jij?"
Tja...Ik ben gewoon: Danny! Ik doe dingen die voor mij goed voelen, en niet wat een ander al had gedaan.
Dus nee, niemand heeft mij echt geïnspireerd. Maar als je het over gebeurtenissen gaat hebben, dan heeft een hoop mij wel geïnspireerd.

6. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? En over 20 jaar?

Jeetje, dat is wel heeeeeel ver! Hahaha.
Ehm, laat ik dan maar beginnen met de tien jaar.

Over tien jaar ben ik dan 30, en ben ik ALLANG op mezelf (vergeleken met mijn broer)
Ik hoop dat ik rond die tijd met een vrouw thuis kan zitten, kinderen denk ik niet...Misschien wel.
Ik hoop sowieso dat er dan een boek van mij uit is. En voor de rest hoop ik samen met mijn gezin gezond en gelukkig te zijn.

Over 20 jaar ben ik 40...Dan hoop ik wat meer gegroeid te zijn in het schrijven. En dat mijn vrouw gelukkig is en dat mijn kinderen goed hun best doen op school, ik zal ook wat meer alert zijn op een aantal dingen over mijn kinderen. Ik zou ook weer niet streng zijn, maar wat mij is overkomen allemaal toen ik nog een kind/tiener was wil ik echt niet dat het met mijn kinderen ook gebeurd later...Ik had verkeerd gehandeld toen door nooit over te praten en dat wil ik voorkomen dat hun het zelfde gaan doen tegenover mij en mijn vrouw.
Maar ik probeer dan een zo goed mogelijk ouder te zijn, de ruimte geven, en voor ze klaar staan in goede en slechte tijden.
OJA, en verplicht alle gtst seizoenen kijken! Is goed voor hun! Want dat deed hun vader dan ook vroeger. (geintje! :mrgreen: )


7. Als je iets aan jezelf kon veranderen, wat zal dat dan zijn?

Daar hoef ik geen seconde over na te denken: Mijn werktempo en mezelf.
Als mijn tempo wat hoger zal worden, zal het leven een stuk makkelijker zijn.
En ik wil wat meer positief staan: Mijn zelfbeeld iets hoger krijgen. Mensen zeggen dat ik alle reden heb om trots op mezelf te zijn, dus dan wil ik dat ook.

Maarja...aan de andere kant, als alles zo makkelijker gaat, valt er niet veel meer te leren toch? Dan wordt het...best saai. Dus aan de ene kant ben ik wel blij dat er obstakels liggen, worden we wijzer van.

8. Even over de actualiteit: Vind jij dat Nederland de Grieken financieel moeten steunen?

Jelle...Daar vraag je mij wat!
Ik volg dit niet...ik weet niet precies wat de reden is daarvan? Ach, ik ga maar even zoeken op internet...momentje!
Oké...net gelezen.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken maar ik ben sowieso van mening dat wij elkaar moeten helpen, samen kom je verder dan één.
Dus ik zeg ja!

9. Welke boodschap zou je aan de mensen van het forum mee willen geven?

Hmm...Ik weet niet of ik echt iets kan meegeven, de meeste zijn zoveel wijzer dan ik zelf (jaja, lage zelfbeeld actie weer!)
Even denken hoor...Nou iets wat ik zeker in mijn boeken zal proberen mee te geven aan de lezer geef ik nu ook aan jullie: BLIJF vechten voor JEZELF. (Blijf jezelf)
Ook al krijg je van alles naar je hoofd of wordt je van alles uitgemaakt, jij bent hier, bij ons op de wereld en jij mag dus jezelf laten zien van: Ik ben hier, dus deal with it!
Kom voor jezelf op, laat zien dat jij ook een hart hebt en dat jij ook eens graag dingen wilt zien of meemaken. Laat niemand maar dan ook echt niemand je leven bepalen: Jij bent de baas over je eigen ik. Ik geef om je, geef dan ook om jezelf.

10. Vraag van Gigo Valonka: Wat is het volgens jou het hemelse/mooiste/fascineerdste van de wereld waar we in leven?

Nou Gigo, moeilijke vraag!
Wat ik het mooist vind...ook al wordt ik er vaak boos op: Ervaringen.
Aangezien ik meer negatieve ervaringen heb meegemaakt zal ik dit niet moeten zeggen, maar ze maken mij wel de mens die ik nu ben. En zo maken ze ook jou, misschien kom je hogerop of val je in een diepe kuil: Jij bent wie je bent, en alles komt uiteindelijk goed. Ik moet dat ook voor mezelf leren hoor, maar ben wel op weg.
Dus ervaringen vind ik het mooist, ze zetten je aan het denken, ze maken wie je bent, ze laten je dingen beleven.

11. Aan wie geef je het interview door en welke vraag wil je aan diegene stellen?

Ik geef het intervieuw door aan een vrouw,
Ze is van mijn leeftijd,
Zij was één van de eerste waar ik mee sprak hier op forum,
Ze noemt zichzelf Dark...Maar voor mij is ze Light.
Dark Angel dus!
En mijn vraag aan haar luidt:
"Als je iets mocht wensen, wat zou dat dan zijn?"


Nogmaals bedankt, volgende maand interviewen we Dark Angel.

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2011: Heavenboy
BerichtGeplaatst: 21-06-2011, 19:38:58 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-01-2010, 20:01:53
Berichten: 581
Heey lieverd heel mooi interview.
Vind het knap dat je zo open bent en dat lage zelfbeeld dat hoeft echt niet want je bent een lieverd.
Mooie andwoorden en ik ben blij dat we een klein beetje hebben mogen meekijken in jou hoofd en jou gevoel.

Bedankt voor je lieve woorden.

xxx Angel (A)

_________________
If one dream should fall and break into a thousand pieces, never be afraid to pick one of those pieces up and begin again.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2011: Heavenboy
BerichtGeplaatst: 21-06-2011, 20:18:21 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2008, 11:24:29
Berichten: 2234
Locatie: Langeraar
Hey Danny,

Wat een leuk interview :)
Tja wat zal ik zeggen wat je nog niet weet, geen idee maar wel 1 ding. Geef NOOIT op!

Succes verder met schrijven :)

_________________
Omnia vincit amor,
Liefde overwint alles.

I'm an angel on the earth ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2011: Heavenboy
BerichtGeplaatst: 21-06-2011, 23:48:46 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 04-05-2011, 17:26:58
Berichten: 309
ik vond het erg leuk om te lezen, weer iemand op dit forum die een gezicht heeft gekregen :)

_________________
Always hidden in shadows, shrouded in armor,
Nobody to turn to, no safe harbour,
Hiding emotions because I am afraid to get hurt if I am weak,
I am just a human, not a freak..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2011: Heavenboy
BerichtGeplaatst: 22-06-2011, 07:44:04 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Mooi interview en ik las een paar hele wijze zinnen Danny :wink: ...

Go Danny go o:) !

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2011: Heavenboy
BerichtGeplaatst: 22-06-2011, 10:31:32 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
Ik herken mezelf gedeeltelijk in jouw interview.

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2011: Heavenboy
BerichtGeplaatst: 22-06-2011, 16:28:07 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
HeavenBoy schreef:
@ Tim1995, leuk denk ik? :) In welke punten dan? ;)

Ik heb ook een laag zelfbeeld, ik hou van verhalen schrijven, mijn werktempo moet ook wat hoger worden, ik kan ook alleen maar hier over spiritualiteit praten omdat mijn ouders al gaan lachen als ik erover begin.

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2011: Heavenboy
BerichtGeplaatst: 22-06-2011, 17:12:01 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-12-2010, 16:31:18
Berichten: 1038
Locatie: alblasserwaard
mooi interview :)
leuk om te lezen :)

_________________
I've seen that- Karma

an arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it's going to launch you into something great. So just keep focus, and keep aiming


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2011: Heavenboy
BerichtGeplaatst: 22-06-2011, 17:45:49 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2009, 22:48:40
Berichten: 139
Locatie: Tilburg
Wat goed dat je je nu wel durft te uiten, respectt :!:
Ik heb juist het tegenovergestelde dat is ook echt niet goed.
Juist om de reden dat ik te expressief was werd ik gepest, maar het heeft me veel wijzer en sterker gemaakt. Ik ben op school en op het werk tegenwoordiger zakelijker opgesteld en dat scheelt voor mij al een hoop.

Cool interview :wink:

_________________
night - boyfriend - fashion - pink - psychedelic drugs - philosophist - (performing) arts - party animal - nature - traveler
writer - parapsychology - 420... and more


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2011: Heavenboy
BerichtGeplaatst: 22-06-2011, 17:59:53 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2009, 22:48:40
Berichten: 139
Locatie: Tilburg
Nee idd heel veel mensen zijn niet te vertrouwen... Helaas maar dat ligt bij de mens over het algemeen in zijn aard. Je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk.. Het ligt ook aan de band die je met ze hebt de een is voor de ander niet te vertrouwen en de ander wel voor de een.

_________________
night - boyfriend - fashion - pink - psychedelic drugs - philosophist - (performing) arts - party animal - nature - traveler
writer - parapsychology - 420... and more


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2011: Heavenboy
BerichtGeplaatst: 22-06-2011, 19:04:47 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2011, 18:10:12
Berichten: 2508
Locatie: Zutphen
alstublaft!

leuk interview Danny!:D
het erg leuk om je via een andere kant te leren kennen.
ik begin steeds meer te begrijpen.
jmmr dat je ouders daar niet voor open staan want het zouden erg sterke steunpalen zijn...

haal uit alles het positiefe en vooral uit je jezelf!
wat je ook zelf zegt: blijf je zelf :wink: :D

_________________
"Alles in dit universum beïnvloed elkander..."


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2011: Heavenboy
BerichtGeplaatst: 22-06-2011, 19:10:15 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
@ Danny,

Je zegt dat je ouders niet veel spiritualiteit te maken willen hebben. Heeft dat met hun geloof te maken? Of interesseert het ze gewoon weg niet?

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2011: Heavenboy
BerichtGeplaatst: 22-06-2011, 22:30:45 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
tof interview

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2011: Heavenboy
BerichtGeplaatst: 23-06-2011, 14:47:20 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2011, 18:10:12
Berichten: 2508
Locatie: Zutphen
ik bedoelde de laatste:P:D ik begin steeds meer van jou te begrijpen:P

_________________
"Alles in dit universum beïnvloed elkander..."


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Juni 2011: Heavenboy
BerichtGeplaatst: 24-06-2011, 07:10:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-05-2011, 08:39:53
Berichten: 94
Locatie: Voorburg
Sluit me bij iedereen aan, mooi interview!

_________________
Het leven is zo mooi...maar ervaren dat vaak pas achteraf


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl