Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-03-2024, 15:05:53

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10-09-2017, 01:11:20 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-09-2017, 00:47:50
Berichten: 1
Hallo,

Ik zit voor het eerst op dit forum. Ik denk dat ik hier wel wat goede antwoorden/tips kan krijgen. Ik zal mijn verhaal, mijn belevenins beschrijven;

Ik ben 21 jaar oud en ik woon met nog thuis met mijn beide ouders en broertje van 20.
Al een korte tijd heb ik af en toe het gevoel dat er iemand is. Ik heb dit wel vaker gehad maar dacht er niks bij. Soms voelt het fijn, dan weet ik dat het mijn neef, mijn opa of mijn oom kan zijn (oom nooit gekent). Maar soms voelt het ook anders. Niet eng of naar maar ook weer niet fijn. Het is meestal in de nacht en soms overdag. Nou was het twee nachten terug wel anders. Ik voelde een aanwezigheid, ik lag op bed te spelen met mijn telefoon. En liet het erbij want ik was het een beetje gewent geraakt. Nog geen paar minuten later schreeuwde mijn broertje heel hard, harder dan bij een nachtmerrie. Voor de tweede keer zegt hij dat hij denkt iemand te zien zitten op de stoel in zijn kamer. Sinds die nacht het is nu (09-08-2017) zit ik ermee in mijn hoofd.

Ik heb wel vaker het gevoel dat er meer is. Ik zie af en toe lichtflitsen die niemand ziet en heb het vaak goed waarvan ik denk dat iets gaat gebeuren, hoe iemand zal reageren, wat die gene zal doen.

Ik heb nu eigenlijk twee soorten omstandigheden beschreven maar ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op mijn vragen;

1: wat kan ik doen om er achter te komen wat de aanwezige (om het zo te noemen) wil?
2: als mijn broertje iets ziet, kan ik ook iets gaan zien?
3: wat kan ik het beste doen?
4: wie kan mij helpen om er achter te komen?

En als laatste vraag:
Hoe weet ik of ik een gave heb?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-07-2018, 02:43:03 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Capricorn95 schreef:
Hallo,

Ik zit voor het eerst op dit forum. Ik denk dat ik hier wel wat goede antwoorden/tips kan krijgen. Ik zal mijn verhaal, mijn belevenins beschrijven;

Ik ben 21 jaar oud en ik woon met nog thuis met mijn beide ouders en broertje van 20.
Al een korte tijd heb ik af en toe het gevoel dat er iemand is. Ik heb dit wel vaker gehad maar dacht er niks bij. Soms voelt het fijn, dan weet ik dat het mijn neef, mijn opa of mijn oom kan zijn (oom nooit gekent). Maar soms voelt het ook anders. Niet eng of naar maar ook weer niet fijn. Het is meestal in de nacht en soms overdag. Nou was het twee nachten terug wel anders. Ik voelde een aanwezigheid, ik lag op bed te spelen met mijn telefoon. En liet het erbij want ik was het een beetje gewent geraakt. Nog geen paar minuten later schreeuwde mijn broertje heel hard, harder dan bij een nachtmerrie. Voor de tweede keer zegt hij dat hij denkt iemand te zien zitten op de stoel in zijn kamer. Sinds die nacht het is nu (09-08-2017) zit ik ermee in mijn hoofd.

Ik heb wel vaker het gevoel dat er meer is. Ik zie af en toe lichtflitsen die niemand ziet en heb het vaak goed waarvan ik denk dat iets gaat gebeuren, hoe iemand zal reageren, wat die gene zal doen.

Ik heb nu eigenlijk twee soorten omstandigheden beschreven maar ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op mijn vragen;

1: wat kan ik doen om er achter te komen wat de aanwezige (om het zo te noemen) wil?
2: als mijn broertje iets ziet, kan ik ook iets gaan zien?
3: wat kan ik het beste doen?
4: wie kan mij helpen om er achter te komen?

En als laatste vraag:
Hoe weet ik of ik een gave heb?


1: de aanwezige laat dat weten, als deze namelijk wil dat jij angst voelt zal deze zich op zo'n wijze laten waarnemen.
2: dat is niet zo relevant, vaak kiest de entiteit die manier waarop deze denkt het doel het best bereikt wordt.
3: geloof hebben en vertrouwen.
4: ...

5: ... dat heeft iedereen, maar in welke mate weet je zelf het beste. een gave daarmee word je geboren.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl