Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-04-2024, 05:01:44

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Februari 2007: Littlesunshine
BerichtGeplaatst: 07-02-2007, 20:04:43 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Hoe ben jij op het forum gekomen ?

Het zal ongetwijfeld via google zijn, want daarvoor had ik er nog nooit van gehoord. En ik begeef me ook niet echt in het type mensen, dat op dit soort sites zouden zitten. Dus het was ook niet via-via.

Wat zijn jouw sterke kanten en minder sterke kanten?


M’n minder sterke kanten zijn dat ik absoluut geen geduld heb en dat ik dingen of gebeurtenissen vaak weg stop. Ik heb ook een chronisch gat in me hand, waardoor ik nog nooit geld kunnen/willen sparen. M’n concentratie is ook zwaar waardeloos. M’n sterke kanten zijn dat ik vrij creatief ben, en dat ik goed kan inleven in andere mensen.

Hoe integreer jij je gevoeligheid in je dagelijks leven?

Eerlijk gezegd ben ik er niet echt heel veel mee bezig, en leef ik gewoon m’n leven. Als ik dingen oppik is dat meestal ook maar even dat ik daarbij stil sta. Ik vind het gewoon iets normaals wat bij mijn persoonlijkheid past.

Waar zou je volgens jezelf nog aan willen werken (op geestelijk vlak)?
Voor sommige dingen zou ik wel meer wilskracht willen hebben, ik heb bijvoorbeeld niet de wilskracht om me best te doen op school. Ook al weet ik dat het belangrijk is, bedenk ik altijd iets wat boeiender is om te doen, terwijl ik voor sommige dingen maar 5 minuten bezig hoef te zijn.Maarja dan ben ik weer zo stom om het niet te doen. Meestal laat ik alles op het randje aankomen, en soms gaat dat fout.Ik ben heel chaotisch waardoor ik soms dingen vergeet, ik zou wel rustiger willen worden in m’n hoofd.

Waar kan jij het meest van genieten?

Gewoon spontane feestjes op het strand als het zomer is, met muziek, drank, en gestoorde mensen. En dan gewoon doen waar je zin in hebt. Ik heb een ontiegelijke hekel aan feestjes waarbij iedereen op de bank zit en over het weer lult. Winkelen vind ik ook heel leuk, of tekenen. Of gewoon een leuk gesprek met iemand.


Doe je verder nog iets aan lichamelijke activiteiten zoals sport of yoga etc?

Als er iets is wat ik verafschuw dan is het wel sport Het enige wat ik aan sport doe is de trilplaat. Fitness is leuk, omdat je dan resultaat ziet. Persoonlijk heb ik een gigantische hekel aan dat fanatieke gedoe over een bal Als ik op school een keer naar gym ga, en we moeten voetballen, doe ik niks., ik vind het zoo achterlijk om achter een bal aan te rennen
Ik heb met m’n zusje 2 paarden en daar rij ik wel es op, geen wedstrijden ofzo, gewoon omdat ik het af en toe wel leuk vind. Yoga lijkt me trouwens wel grappig om een keer uit te proberen. Vroeger heb ik nu ik er over nadenk wel meer aan sport gedaan, ik deed reddingswemmen, en judo maar dat is gelukkig al héél lang geleden


Hoe denk jij over spiritualiteit?

Ik vind het leuk en interessant, en ik kan er uren over lezen als ik daar tijd voor heb, en ik heb op deze site over spiritualiteit ook veel boeiende dingen geleerd. Spiritualiteit is voor mij een bepaalde levenstijl, hoe je over dingen denkt, en hoe je ermee omgaat. Ik kan mezelf niet altijd in die levensstijl terug vinden, maar dat maakt me niet uit. Sommige mensen vind ik trouwens er wel ernstig in doorslaan. Die gaan overal iets inzien, ik heb zelf ook wel een keer zoiets gehad dat ik ergens meteen iets in zag, toevallig met zoiets als orbs. Als het zweverig gaat worden vind ik het niks.

Als jij 1 ding in je leven mocht veranderen, wat zou jij dan graag willen veranderen?

Dan zou ik niet in Nederland geboren zijn, maar in Italië ofzo. Ik vind Italië veel aantrekkelijker dan Nederland, en ook de mensen die daar wonen. Nederlanders kunnen zo ontzettend zeiken. En de mannen in Italië zijn ongelofelijk lekker

Veel mensen praten over het transformatie proces, wat houdt dit voor jouw persoonlijk in?

Ik zou niet weten wat dat is, ik ben niet up to date met al die termen.


Aan wie zou jij het volgende interview willen geven en welke vraag wil je aan deze persoon stellen?

Onidenisu

Vraag voor onidenisu

Waar krijg jij kotsneigingen van??


Little sunshine.....dank u voor je leuke intervieuw en medewerking!

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-02-2007, 21:32:57 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 01-01-2006, 19:36:12
Berichten: 638
u nogwel 8)

ff kijken hoe ik dat technisch aan ga pakken met die foto:P


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-02-2007, 11:18:18 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 23-12-2006, 04:38:57
Berichten: 666
leuk interview schatje!

leuke vraag voor mij ahhaha

love you (K) :hart:

btw hier je foto >>


Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-02-2007, 14:56:09 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-01-2006, 13:38:57
Berichten: 473
Mooi interview hoor ;) en spreek je snel weer op msn!! groetjes aan je paardjes en je lieve zusje :D

xxxx
Renate

_________________
Voorheen LaDy16 ;)


Laatst gewijzigd door Meissie op 22-05-2008, 09:55:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-03-2007, 16:03:36 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 01-01-2006, 19:36:12
Berichten: 638
jezus gek:P
doe normaaaaaaal heeeee :twisted:
HAHA

xxxxx


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-03-2007, 18:48:49 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 23-12-2006, 04:38:57
Berichten: 666
hahahahahha :P


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-03-2007, 08:30:40 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-02-2007, 19:39:26
Berichten: 98
Locatie: Brabant
Wel leuk bedacht die intervieuws mjn complimenten :D

_________________
Al gaat het leven niet over rozen.
en kom je weer alleen te staan,
er komt atijd weer een engel,
die zegt waar je heen moet gaan !!!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl