Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 05:57:16

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Mei 2007: Moon-pearl
BerichtGeplaatst: 21-05-2007, 18:30:28 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Afbeelding



Hoe was je eerste ervaring met geesten?

Hoe? Hum.. Dat was eng, ik wist toen nog niet dat het geesten waren. Ik zat op de fiets opweg naar huis en ik kon me helemaal niks meer herinneren van een bepaald stuk merkte ik toen ik in het dorp kwam. Ik kwam thuis, helemaal verward, ik ging naar boven op mijn bed zitten, en toen begon er iemand tegen me te praten. Wie het was wist ik niet, maar ik merkte wel dat hij er was en hij bleef maar praten.

Wat versta jij onder spiritualiteit?

Rust, het bewust zijn van de dingen om je heen. En dan heb ik het niet alleen over de tastbare dingen. Gevoelens ook, dingen aanvoelen van anderen en van meerdere dingen om je heen.
Ik weet eigenlijk niet precies, nog nooit over nagedacht

Volg je wel eens spirituele workshops. (zoja wat dan)

Nee.

Wat vind jij het belangrijkst in jouw leven?.

Mijn vriend en muziek. Muziek heb ik altijd van gehouden, ik wil er ook mijn beroep van maken. En mijn vriend.. Tja, dat spreekt denk ik voor zich
Op dit moment speelt mijn oma ook een belangrijke rol. Ze is ziek, ze ligt in het ziekenhuis en mijn vader zei dat het er niet goed uit zag. Ik dik flippen toen ik met mijn vriend praatte, ik heb namelijk soms van die domme gedachtes die later uit blijken te komen. Je kan dus wel raden waar ik de dag voordat ze ziek werd aan dacht..

Als je zou mogen kiezen.....wijsheid of een miljoen. Wat zou jij dan doen en waarom?.

Wijsheid. Dat is van langere duur en je hebt er meer aan. Nee ik vind het ook fijn als ik veel geld heb, ik weet wel een aantal dingen waar ik het aan uit zou willen geven, maar waarom denk je dat Paris Hilton zo dom is?

Wat is het gekste wat je ooit gedaan hebt?.

Oehw dat is een leuke
Ik ging een paar jaar geleden met mijn toneelgroep een voorstelling doen. Op die dag gingen we met zijn allen buiten staan, dat was ongeveer midden in de stad, en gingen we in badjas hakunamatata zingen Geweldig!! Mensen kwamen de winkels uit om te kijken wat er aan de hand was

Waar ben jij het meest bang voor, en hoe denk je dit te gaan overwinnen?

Ik ben voor meerdere dingen bang, maar ik denk dat mijn ex een stuk boven de rest uit schiet. Hoe ik denk het te gaan overwinnen? Hem op een dag eens flink laten zien dat ik sterker ben toen we een relatie hadden.

Wat is het mooiste boek wat jij tot nu toe gelezen hebt. En waar ben je op dit moment in bezig? (mag ook blad zijn hoor)

Aah dat is Specht en zoon. Prachtig boek. En het aparte is dat het verhaal wordt gezien door de ogen van een doek (schilderij, maar dan nog ongeschilderd tot een bepaald punt).
Op dit moment ben ik bezig met Elfenoorlog.

Vertel eens een mop?.

Drie mannen logeerden in een hotel. Alledrie besloten ze een duikje te gaan nemen in het zwembad. Eenmaal aangekomen vertelde de badmeester dat het niet zomaar een zwembad was, maar een speciaal zwembad. Je kon namelijk iets roepen, en dat kwam erin te zitten.
Hij deed het voor. Hij klom op de duikplank, en vlak voordat hij sprong riep hij: water! En het zwembad zat vol met water.
De eerste man ging een duikje nemen. Hij klom op de duikplank, en vlak nadat hij sprong riep hij: wijn! En het zwembad zat vol met wijn.
De tweede man zou gaan springen. Hij klom op de duikplank, en vlak nadat hij sprong riep hij: bier! En het zwembad zat vol met bier.
De derde man zou gaan springen. Hij klom op de duikplank, en hij wou springen. Maar hij struikelde, en riep: shit!

Geef eens 4 woorden die jou karakter omschrijven.

Maf, sportief, creatief, klein

Wat zijn jouw kwaliteiten en hoe wil je ze gaan benutten?

Ik ben een echte doorzetter. Ik ga soms zelfs te ver met bepaalde dingen, haha. Maar dat is eigenlijk niet grappig, ik heb er namelijk een aantal blessures door opgelopen Maar bijvoorbeeld ook met school, ik kan zitten blokken voor een toets tot in het holst van de nacht.
Ik ben ook best wel muzikaal aangelegd. Is wel cool, kan er mensen mee entertainen en dat doe ik graag.

Aan wie geef jij het interview door en welke vraag stel jij die gene?

Aan Dixandu a.k.a. Dixi

Hoe hou je je bezig met het spirituele en waarom?

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Interview met moon-pearl
BerichtGeplaatst: 21-05-2007, 19:21:36 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Hahaha leuk interview! :D

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Interview met moon-pearl
BerichtGeplaatst: 24-05-2007, 08:18:22 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Leuk origineel interview, met van alles wat!

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Interview met moon-pearl
BerichtGeplaatst: 24-05-2007, 14:02:51 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-01-2005, 14:03:06
Berichten: 207
Locatie: In een wereld van licht...
Leuk interview! Vind het altijd leuk om te lezen hoe mensen een beetje zijn en over bepaalde dingen denken :)

Groetjes!

_________________
***Een klavertje vier moet je niet zoeken, je kunt hem vinden als je geluk hebt ***


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl