Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-04-2024, 18:56:05

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16-04-2011, 23:07:26 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Aha, dat was wat ik wou weten.

Alleen vind ik het altijd wat lastig om dingen 'aan te nemen'. Veel fouten worden gemaakt door aannames.

Het klinkt logisch wat je zegt maar ik heb zo even niets kunnen vinden over de maak van melatonine. Wel een interessant onderwerp!

Wat je zegt over een natuurlijk ritme is de basis.

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-04-2011, 00:11:06 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-04-2011, 22:29:34
Berichten: 294
Ik nam het aan omdat ik geen andere manier zou weten om melatonine te verkrijgen, omdat zulke stoffen niet zomaar ergens voorkomen en niet uit een oplossing te filteren zijn.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Recombinant_DNA

_________________
Weten is niet genoeg, we moeten het Toepassen!
Willen is niet genoeg we moeten het Doen!

"Hurting people, hurt people."

When you release fear, all there is left is love.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-04-2011, 00:33:09 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Super interessant! Thnx voor de link.

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-05-2011, 22:22:59 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Ondanks de gemuteerde bacteriën blijf ik toch een voorstander van melatonine. Het is gewoon een lichaamseigen stof en lekker makkelijk. xD Ik slik er standaard twee en als ik dan nog niet in slaap kom nog één. ik heb volgens mij die van Sleepzzz.

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-05-2011, 23:21:38 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-04-2011, 22:29:34
Berichten: 294
Ik respecteer jouw mening en toch wil ik daar iets aan toevoegen.

Veel stoffen zijn lichaamseigen en hebben een ander resultaat wanneer ze van buiten komen omdat het niet in evenwicht gehouden woord door negatieve terugkoppeling van hormonen.

Wat ik verder nog wil toevoegen is dat het iets van buiten is wat mij gelukkig moest maken (dmv een goede nachtrust (in het kort)) en dat mijn slechte nachtrust lag aan meerdere factoren.

Ik raad het niet af, maar ik weet dat óók slapeloosheid/moeilijk in slaap komen een signaal is van mijn lichaam en dat er meerdere manieren zijn om een goede nachtrust te hebben.

_________________
Weten is niet genoeg, we moeten het Toepassen!
Willen is niet genoeg we moeten het Doen!

"Hurting people, hurt people."

When you release fear, all there is left is love.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-05-2011, 08:44:24 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Müriel schreef:
Ik respecteer jouw mening en toch wil ik daar iets aan toevoegen.

Veel stoffen zijn lichaamseigen en hebben een ander resultaat wanneer ze van buiten komen omdat het niet in evenwicht gehouden woord door negatieve terugkoppeling van hormonen.

Wat ik verder nog wil toevoegen is dat het iets van buiten is wat mij gelukkig moest maken (dmv een goede nachtrust (in het kort)) en dat mijn slechte nachtrust lag aan meerdere factoren.

Ik raad het niet af, maar ik weet dat óók slapeloosheid/moeilijk in slaap komen een signaal is van mijn lichaam en dat er meerdere manieren zijn om een goede nachtrust te hebben.


Ik slik ze ook niet iedere nacht. xD Alleen wanneer ik gestressed ben, bijvoorbeeld wanneer ik vlak voor mijn toetsweek zit. Je hormonen kunnen er volgens mij wel op inspelen trouwens, ze meten de concentratie in het bloed als ik goed heb opgelet op school. (Wat waarschijnlijk wel niet het geval zal zijn. :p)

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-05-2011, 21:12:53 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Dat Valeriaan werkt prima :). Groot verschil tussen de grootte :p... Die van Etos zijn huge! en Kruidvat miniatuur. Let wel, Etos heeft varkensgelatine en Kruidvat niet.


Kruitvat :).

p.s. gebruik het nu net voor t eerst

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-05-2011, 09:50:40 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Ik weet niet of dit al gezegd is maar denk er wel aan dat Valeriaan wordt gebruikt als kalmerend middel en dat Melatonine helpt bij het inslapen. Ze nemen niet elkaars werking over. Er is geen overlap.
Er is een subtiel verschil.

Geen melatonine nemen als je kalmer wil zijn overdag ;)

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-05-2011, 17:36:39 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-03-2011, 17:07:28
Berichten: 7
hallo mijn naam is Flowerpower.zelf heb ik ook met dat probleem geworstelt.ik heb toen het product Noktiphaar gebuikt er voren.dat zijn kleine ronde pilletjes die je moet laten smelten.je kan er 6 op een nacht er van nemen en het werkt helemaal niet verslavent.je kan de pilletjes bestellen soms bij de appolteek.maar als je wild kan ik je ook onmiddelijk het regstreekse nummer geven van dat bedrijf.zij sturen je dan die pilletjes op.als je ze laat opsturen via die firma dan is het meestal goed koper dan dat je ze via een appolteek laat bestellen.om dat deze meestal ook hun winst er moeten op maken.ps die pilletjes zijn ook getest door een zeer goeie kruide dokter en ostiopaat en ze kunnen geen kwaat.wel is het zo als je ze hebt ingenomen en je schiet wakker bv door een vachtwagen die passeert of een hond die blaft.en je schiet wakker er van dan moet je er terug op nieuw nemen.
hoplijk bne je wat met deze raat.
blessed be!Flowerpower


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl