Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:42:58

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02-10-2013, 16:26:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-10-2013, 16:24:54
Berichten: 3
Hallo allemaal,
Voor school draai ik een half jaar mee met het bedrijf Froeks.tv een online Friese jongerenzender. Wij hebben een mini serie gemaakt met een professioneel ghosthunters team waarin plekken in friesland werden bezocht die mogelijk "haunted" zouden zijn. De spirituele activiteiten werden op verschillende manieren gemeten. Ook was er telkens een medium aanwezig. Nu willen we graag een vervolg maken van deze mini serie maar we zitten met het probleem dat we geen locatie kunnen vinden waar mogelijk entiteiten zijn en waar spirituele activiteiten plaats vinden. Vandaar deze oproep of jullie misschien mensen kennen of plaatsen kennen in friesland ( of iets daar buiten zoals groningen of drenthe ) waar het mogelijk "haunted" is. Ik doe haunted steeds tussen aanhalingstekens want met dat woord bedoel ik plekken waar paranormale activiteiten plaatsvinden. Hoe groot of klein ook. Ik hoop op reacties en ik wil graag benadrukken dat dit een serieus onderwerp is en dat we het ook serieus filmen en niet werken met special effects.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-10-2013, 19:19:29 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Hoe wordt men lid van een 'professioneel' ghost hunting team?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-10-2013, 10:06:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-10-2013, 16:24:54
Berichten: 3
Dat durf ik je niet te zeggen. Hier weet ik het antwoord niet op. Ik zoek ook geen ghosthunting team want die is er al. Wij werken samen met het NPRT oftewel Nederlands Paranormaal Research Team.
Op www.froeks.tv kun je eerder gemaakte filmpjes bekijken. ( Ga naar het zoekbalkje en zoek naar "Ghosthunters" ) Wij zijn op zoek naar een locatie waar we mogen filmen waar het mogelijk "haunted" is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-10-2013, 12:59:49 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
Best interessant zeg :) Hmm wat is de achterliggende gedachte bij dit programma/filmpje

Groeten van hopper

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-10-2013, 08:00:27 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-10-2013, 16:24:54
Berichten: 3
Er is niet echt een achterliggende gedachte. We zijn een jongeren site voornamelijk gericht op friesland en we maken mini series, voxpops en items. Ghosthunters is daar een van :D :D


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl