Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:34:06

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 08-08-2013, 20:10:51 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik weet dat hier wel een groot aantal creatievelingen zit.
Ik heb iets nodig in de richting van een fotolijst of een frame voor een schilderij, alleen in afmetingen die niet veel voorkomen.
Heeft iemand hier ervaring met het zelf maken van zo'n frame? Is het goedkoper om verder te zoeken en genoegen te nemen met de afmetingen die er het minst naast zitten, of kan ik er beter zelf een in elkaar knutselen?
Ook als je het nooit hebt gedaan, maar wel een idee hebt, plaats graag een reactie xoxo

B.v.d.,
un-kil


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-08-2013, 20:18:08 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Ik vond er toevallig gisteren een paar in mijn bureaulade (nou ja, ik wist eigenlijk wel dat ze er lagen hihaho). Om welke afmetingen gaat het?

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-08-2013, 14:38:24 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
@Blackbird
Ik had de afmetingen ergens opgeschreven, maar nu kan ik het papiertje niet meer vinden :P
Wat heb je?

@Tut
Het materiaal maakt niet echt uit, zolang het maar niet uit elkaar valt :P
Ik gebruik het voor de maskers die ik eerder wel noemde. Het project is een beetje stil geraakt doordat ik met andere dingen bezig was, maar ik wil ze nu toch wel graag aan de muur hebben:P
Ik heb deze video niet echt bekeken, maar ik denk dat het wel een beetje een idee geeft:
http://youtu.be/CP1f4N15pBk?t=1m36s
Op maat laten maken is wel een idee, maar aangezien de normale maten al zo duur zijn, vraag ik me af wat dat zou kosten.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-08-2013, 16:52:08 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Maak je dan toch gewoon zelf jou frame Tom lijkt me echt niet moeilijk.

Je koopt een paar latjes en je zaagt ze in het verstek op maat. Die doe je aan elkaar met van de schietnagels je kan dan de hoogte zelf bepalen van jou frame en voor de afwerking aan de voorkant werk je met een soort isomo dat je ook in vertek snijdt met een mesje en dan kleef je het erop zodat het er niet afvalt en dan enkel nog schilderen en voila op maat gemaakt frame. :lol:

Als je de maten terug vind dan maak ik er gerust eentje voor jou hoor alleen zal je er dan ofwel moeten omkomen naar belgië

hahahaha

Ps: er bestaan ook isomo frames die je gebruikt voor lambrisering maar kan je ook in het smal krijgen en zelf versnijden om te passen op jou kader

Veel succes ermee en als je vragen hebt dan hoor ik het wel :lol:

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-08-2013, 23:50:40 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2010, 11:02:39
Berichten: 1571
Locatie: Brabant
je kunt ook een kant en klare letterbak kopen en deze 'pinmpen' de letterbak heeft allemaal kleine vakjes en je kunt nog altijd bij de maskers.

http://4.bp.blogspot.com/-t1Z8DywKrZo/U ... foto-1.jpg
Voor het geval dat je niet weet wat een letterbak is. Je hebt ze in verschillende vormen en maten.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-08-2013, 18:10:09 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Butterfly12 schreef:
Je koopt een paar latjes en je zaagt ze in het verstek op maat. Die doe je aan elkaar met van de schietnagels je kan dan de hoogte zelf bepalen van jou frame en voor de afwerking aan de voorkant werk je met een soort isomo dat je ook in vertek snijdt met een mesje en dan kleef je het erop zodat het er niet afvalt en dan enkel nog schilderen en voila op maat gemaakt frame. :lol:
Ik ben daar lang niet zo handig mee als jij, hoor :P
Ik ken een paar van de woorden die je gebruikt niet eens. Maar bedankt voor het aanbod. :)
Als je er een op de precieze grootte zou kunnen maken, zou ik daar best voor willen betalen. Alleen vervelend dat ik dat papiertje met de afmetingen echt kwijt ben. Ik ben mijn kamer nu aan het opruimen, dan vind ik het misschien nog terug :P

babss schreef:
je kunt ook een kant en klare letterbak kopen en deze 'pinmpen' de letterbak heeft allemaal kleine vakjes en je kunt nog altijd bij de maskers.
Ik wil ze echt tentoonstellen, en denk dat ophangen aan de muur leuk zou staan. Maar bedankt voor je post.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-08-2013, 19:17:37 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2010, 11:02:39
Berichten: 1571
Locatie: Brabant
Tom schreef:
Butterfly12 schreef:
Je koopt een paar latjes en je zaagt ze in het verstek op maat. Die doe je aan elkaar met van de schietnagels je kan dan de hoogte zelf bepalen van jou frame en voor de afwerking aan de voorkant werk je met een soort isomo dat je ook in vertek snijdt met een mesje en dan kleef je het erop zodat het er niet afvalt en dan enkel nog schilderen en voila op maat gemaakt frame. :lol:
Ik ben daar lang niet zo handig mee als jij, hoor :P
Ik ken een paar van de woorden die je gebruikt niet eens. Maar bedankt voor het aanbod. :)
Als je er een op de precieze grootte zou kunnen maken, zou ik daar best voor willen betalen. Alleen vervelend dat ik dat papiertje met de afmetingen echt kwijt ben. Ik ben mijn kamer nu aan het opruimen, dan vind ik het misschien nog terug :P

babss schreef:
je kunt ook een kant en klare letterbak kopen en deze 'pinmpen' de letterbak heeft allemaal kleine vakjes en je kunt nog altijd bij de maskers.
Ik wil ze echt tentoonstellen, en denk dat ophangen aan de muur leuk zou staan. Maar bedankt voor je post.



Tom, een letterbak hang je aan de muur. De maskers kun je er i leggen, maar je zou ook een heel klein spijkertje kunnen inslaan waar je ze aan op kunt hangen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-08-2013, 09:50:40 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Oh. Ik dacht dat dat was voor het opbergen.
Het zijn 108 maskers, in drie groepen van 36.
Ik hang ze dan 6x6 (het zijn steeds 6 verschillende vormen in 6 verschillende kleuren) op aan de muur.
Heb mijn kamer nog niet ver genoeg opgeruimd, was gisteren namelijk de hele dag erg ziek.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-01-2014, 00:07:56 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Ben je hier nog mee verder gegaan Tom?

Het klinkt echt vet cool wat je doet met die maskers.

Ik herken dat je niet handig genoeg bent. Ik ben ook voor veel dingen niet handig genoeg. Betekent gewoon dat een ander het voor je moet doen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-01-2014, 13:53:32 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Nee tot mijn spijt ben ik nog niet verder gekomen. Ik wil er wel echt verder mee, dus misschien dat ik deze week al verder ga met het opmeten van de maskers. Ik was het toen ook aan het bijhouden in een video, en die is dus ook halverwege afgelopen.. ik denk dat ik hem gewoon af ga maken en op Youtube ga zetten.. de eerste helft van een poos geleden en nu hoe ik het afmaak.
In het teken van het afmaken waar ik aan begonnen ben :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-08-2014, 15:45:29 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Zoals typisch is voor mij heb ik dit weer vééééél te lang uitgesteld. Ik ga er nu écht verder mee om het ook af te krijgen!
Ik heb ook besloten om er meer mee te doen, ik ga hoofdjes achter de maskers plaatsen met lampjes erachter zodat ik ze ook als lamp kan gebruiken! Dat zou echt vet zijn.
Hier een video die ik erover heb gemaakt voor de geïnteresseerden:
http://youtu.be/DjDqyKwvSzU


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-08-2014, 13:37:45 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Goed uitgelegd hoor Tom!
En mooi engels gesproken :-)

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-08-2014, 16:22:37 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Hang ze op en schilder er een frame rond. :lol:

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-08-2014, 22:17:59 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Haha bedankt Butterfly, en nee Eib de muren zijn net droog :p


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-08-2014, 21:20:12 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Ja het is dan ook de bedoeling dat op je muren te schilderen nadat ze geverfd zijn he...

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl