Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:25:25

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Maatje/vriendschap omg. Leiden
BerichtGeplaatst: 22-09-2015, 18:11:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-08-2014, 17:23:06
Berichten: 7
Hoi SJ'ers,

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Ik ben 26 en sinds kort (terug) verhuisd naar deze omgeving. Ik zoek iemand die het leuk vind om mij af en toe op sleeptouw te nemen. Ik ben er aan toe om mij over een hoop angsten heen te zetten en ik wil mij graag met andere liefdevolle mensen verbinden. Ik zou graag deel willen nemen aan workshops of evenementen op het gebied van persoonlijke groei, yoga, spiritualiteit etc. Ik heb alleen een klein probleempje: ik durf eigenlijk niet alleen... :(

Ik vind het ontzettend spannend om nieuwe mensen te ontmoeten en mij in nieuwe groepen te begeven. Dit komt voor een deel door mijn hypergevoeligheid, moeite met afsluiten voor energieën. Daarnaast ben ik ook nog zoekende naar mijn eigen grenzen. Ik heb jarenlang met chronische vermoeidheid gekampt (nog steeds, maar het wordt al veel beter). Ik heb soms in meerdere of mindere mate last van sociale en gegeneraliseerde angst.... Vooral als ik onder stress sta word het erger. En als ik de rust vind word het wat minder ;). Maar ik heb eigenlijk erg behoefte aan verbinding, vriendschap en liefde ^^
Ik wil mij graag ontwikkelen en langzaam maar zeker de dappere stappen nemen die nodig zijn om mijn angsten te overwinnen. Lijkt mij tof als iemand zich aangesproken voelt om mij daarbij te willen helpen, met vriendschap als bonus :). Ik ben zelf een dame en daarom heb ik lichte voorkeur voor ook dames, omdat het mij dus puur om gezelschap/vriendschap gaat.

Over mij en mijn interesses | rustig | sensitief | schilderen | tekenen | muziek | psychologie | filosoferen | spiritualiteit | energiewerk | holistische therapieën | yoga | meditatie | intuitieve ontwikkeling | dierenvriend | natuur | buiten zijn | wandelen | positiviteit | lachen |

Trouwens mensen die een wandelmaatje zoeken of aan hiking doen en gezelschap zoeken, daar hoor ik ook graag van :D

Wie weet tot spreeks,

Twinkel

_________________
~~~


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-09-2015, 11:39:44 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-05-2015, 14:06:53
Berichten: 129
Locatie: Zevenhoven
Hey Twinkel,

Ik woon relatief dicht bij je in de buurt (Zevenhoven). Ik werk wel in ploegendiensten, dus kan helaas niet op vaste tijden iets doen zoals bijvoorbeeld elke donderdagavond. Maar ik zou het wel leuk vinden om dat soort dingen met jouw te doen. Ik ben namelijk in precies dezelfde dingen geïnteresseerd en wil ook wel een keer meedoen met workshops en evenementen. Ik ben wel eens in mijn eentje naar evenementen geweest, maar met z'n tweeën is het natuurlijk toch net iets leuker. En workshops, tja dat doe ik liever ook met iemand erbij. Je kan bij mij in de buurt ook erg mooie wandelingen maken, want ik woon op wandelafstand van 2 natuurgebieden.

Ik ben ook een dame en we zijn bijna van dezelfde leeftijd. Ik ben namelijk 28 :). Als je interesse hebt, hoor ik dit graag.

Aanstaande zaterdag en zondag is er een hele grote spirituele beurs in Rijswijk waar ik heen wil. Mocht je willen, dan kunnen we samen gaan. Maar ik weet niet of je dat trekt, want als je jezelf niet goed af kan sluiten, kan dit behoorlijk intens zijn. Ik heb namelijk ook last van goed afsluiten en heb daar dus ook een beetje last van. Maar persoonlijk vind ik dat het leuke van zo'n evenement het wint van de ongemakkelijkheid/lastig gevoel van het niet goed af kunnen sluiten.

Ik hoor nog van je of je interesse hebt :) In ieder geval succes met mensen zoeken, hoe meer hoe beter :).


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-09-2015, 20:17:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-09-2015, 19:45:50
Berichten: 57
hallo!
ik woon niet n Leiden en ben ook pas 12.... maar ik heb wel dezelfde interresses. misschien kunnen we over die dingen praten ofzo? ik praat namelijk graag met volwassenen.
een nadeel: ik hou niet van wandelen! als je nu denkt: nou nee, dan hoor ik dat graag :wink:
:wave: magicgirl1

_________________
with her brave wings, she can fly!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-10-2015, 16:23:37 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Hou jij het maar lekker bij online typen MagicGirl :)

eenmooimomentje schreef:
Hey Twinkel,

Ik woon relatief dicht bij je in de buurt (Zevenhoven)
Da's toevallig, daar zou ik vanavond heengaan voordat de plannen gewijzigd werden :p


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-10-2015, 19:57:54 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-05-2015, 14:06:53
Berichten: 129
Locatie: Zevenhoven
Grappig :) kun je nagaan hoe klein de wereld eigenlijk is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-10-2015, 20:44:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-09-2015, 19:45:50
Berichten: 57
Tom schreef:
Hou jij het maar lekker bij online typen MagicGirl :)

eenmooimomentje schreef:
Hey Twinkel,

Ik woon relatief dicht bij je in de buurt (Zevenhoven)
Da's toevallig, daar zou ik vanavond heengaan voordat de plannen gewijzigd werden :p


dat zou ik dan maar doen
:wave: magicgirl

_________________
with her brave wings, she can fly!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl