Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:34:25

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 08-10-2005, 16:35:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-10-2005, 12:48:35
Berichten: 17
Locatie: Eindhoven
Ik wil graag een opleiding gaan doen met als doel om straks mensen te kunnen helpen. Dit wil ik wel graag met een paranormale achtergrond doen. Dus in samenwerking met gene zijde. Want alleen kan ik dat natuurlijk niet.

Hoe word ik paranormaal genezer of therapeut of hoe je jezelf ook wilt noemen. Hoe weet je welke richting je op kan gaan. Hoe weet je dat je hier geschikt voor bent?

En waar kan ik het beste mijn opleidingen gaan volgen?

In ieder geval iets met magnetiseren, verder kan ik goed mensen en hun gevoelens aanvoelen. Verder ben ik graag creatief bezig. Maakt niet uit met wat voor materialen ik werk. Ik kan heel soms al gedachtes van mijn gids(en) opvangen en hopelijk word ik hiet steeds beter in.

Momenteel doe ik als voorbereding hierop, proberen om mijn eigen leven op rails te krijgen en alle dingen die ik ooit heb meegemaakt en die nog niet onverwerkt zijn te verwerken.


Wie kan me hier meer over vertellen of me een beetje op weg helpen met al mijn vragen?

Alvast bedankt, liefs Chrissy

_________________
Hoe meer antwoorden je krijgt, hoe meer vragen er gaan komen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-10-2005, 23:47:21 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2005, 19:44:04
Berichten: 711
hm, ik heb geen opleiding gedaan oid, maar was laatst toevallig bij een of andere spirituele inloopmiddag. Daar waren 2 mensen die bij het cico lessen hadden gevolgd, http://www.cico.nl, verder noemde iemand ook nog het cli wat aan het cico verwant was (http://www.cli.nl). ik heb dus zelf nog geen idee wat dat precies inhoud, maar misschien leuk om is op de site te kijken. (ga ik ook nog doen).
succes gr. Jedia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-10-2005, 11:22:56 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 13:14:17
Berichten: 721
Locatie: Reusel, Noord-Brabant
Je kunt ook hier eens een kijkje nemen.

http://www.sorag.nl/

Verschillende thuisstudies, heel veel op het spirituele gericht. Bij een aantal cursussen kun je een gratis proefles volgen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-10-2005, 19:08:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-10-2005, 12:48:35
Berichten: 17
Locatie: Eindhoven
Hallo, ik zal snel ook eens op deze 2 site's gaan kijken! Want ik ben erg benieuwd wat er allemaal aan opleidingen zijn.

Dank jullie alvast voor de tips :lol:


Liefs Chrissy

_________________
Hoe meer antwoorden je krijgt, hoe meer vragen er gaan komen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-11-2005, 22:35:45 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-11-2005, 17:17:37
Berichten: 28
Locatie: haarlem
er begint binnenkort een opleiding spiritueel genezen in de omgeving van haarlem...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-11-2005, 17:52:39 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 16-10-2005, 20:47:32
Berichten: 362
Locatie: Eindhoven
ha jij woont ook in Eindhoven dus! Ben je wel eens naar paraview geweest? In het beurs gebouw of bij de tongelreep?
Daar zie je ook vaak mensen die naast conculten ook lesgeven op hun gebied. vast ook wel iets met magnetiseren

Groetjes!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-11-2005, 14:00:02 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Ik heb zelf geen opleiding tot paranormaal genezer of therapeut gevolgd en ik denk ook niet dat ik dat ga doen. Ik kan je dus ook niet mijn eigen ervaring aanreiken, maar ik weet er wel een opleiding voor.
Ik heb tijdens mijn opleiding SPH, de keuzemodule "additieve behandelwijzen" gevolgd, dit was een hele leuke leerzame en intensieve module. De docent waar ik les van heb gehad is zelf additief therapeut. Hij is 1 van de weinige therapeuten die ook lesbevoegdheid heeft en geeft zelf ook lessen.
Hij heeft samen met anderen een opleiding gestart en dat is de keuzecursus "Complementary and Alternative Medicine" (CAM), dit is een opleiding aan (en in samenwerking met) de Hogeschool van Utrecht en is ook op HBO-niveau.
Verder heeft hij samen met anderen de opleiding "Analgesie Therapeut" ontwikkeld en geeft daar ook les binnen die opleiding. De opleiding Analgesie Therapeut leidt op tot professional in de pijnbestrijding en is (zover ik weet) de 1e HBO-Bachelor-opleiding die op complementair gebied wordt aangeboden. Deze opleiding wordt gegeven aan de Hogeschool Hanzesteden te Deventer.
Zover ik weet is de therapeut die ik bedoel (Nico Smits) ook gevraagd of hij mee wil werken aan de ontwikkeling van enkele andere opleidingen, zelfs internationale opleidingen, maar daarvan weet ik niet hoever het daar nu mee staat.

Meer informatie kun je hier over vinden op zijn site: http://www.nmsmits.nl
Hier vind je onder anderen informatie over:
• wie Nico Smits is;
• zijn praktijk;
• wat zijn doelstellingen zijn;
• wat voor cursussen en lezingen hij geeft en ontwikkeld heeft (daar vind je ook informatie over de opleiding tot Analgesie Therapeut)
• informatie over verschllende behandelwijzen;
• zijn scriptie en werkstukken site, waar zeer interessante verslagen te lezen zijn;
• de HvU-CAM keuzecursus, hier zijn ook lesmodules te downloaden.

Als je meer informatie wilt hebben kun je hem altijd mailen en anders mag je het mij ook gerust vragen, ik weet er ook nog wel meer van.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes en veel succes gewenst.

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl