Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 09:41:45

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: dierenspullen...
BerichtGeplaatst: 16-01-2006, 16:45:31 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-01-2006, 20:29:12
Berichten: 106
Locatie: Enschede
nou ja...je weet nooit hoe een balletje kan rollen...dus vandaar dat ik ook hier ff me verhaaltje vertel en misschien jullie hulp er ook nog bij kan krijgen...

Het gaat om het volgende...

Viavia heb ik vier jaar geleden me hond achter de deur geschoven gekregen...omdat hij plaats moest maken voor een puppy (mense wiste dat Boris probleembeessie was maar toch probere he...)
Omdat ik nog niet zo heel veel ervaring (GEEN) met honden had heb ik me via internet een beetje ingelezen en ben ik lid geworden van het hondenforum...
Via dit forum veel geleerd en ook gedeeld...

Op een dag hoorde ik dat iemand streepjescodes spaarde, van een bepaald merk om hiervoor produkten te kunnen kopen. Deze kado-artikelen werden op beurzen/markten/braderieen weer verkocht...en de opbrengst was voor een dierenasiel in Turkije...

Ik heb ook besloten om me ervoor in te zetten en ben gaan inzamelen, eerst via vrienden en bekenden, maar dan zijn de oude banden en lijnen ook gauw vergeven...dus...op naar de dierenzaken en artsen...
Heel wat gesprokkeld...

Ondertussen ben ik twee keer naar Turkije geweest om daar (in nederland en duitslands) geplaatste honden op te halen...en ik moet zeggen dat heeft een behoorlijke indruk op me gemaakt...en dat gaf me de duw om er mee door te gaan...

Wat ik dus eigenlijk wil vragen...heeft iemand van jullie nog oude dierenspullen liggen???
Het gaat eigelijks om alles, halsbandjes, lijnen, kammen, borstels...verders is er een grote vraag naar handdoeken en dekens...

Uiteraard is er een heel groot gebrek aan medicijnen en voer, al is dat laatste moeilijk te vervoeren ivm het gewicht...

Mocht er iemand zijn die nog wat overheeft...heel erg graag (als je in de omgeving van enschede woont kom ik het ophalen, en anders zal ik proberen om via ut forum iemand in de buurt te vinden)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl